:wave: Toivottavasti te ette olette nähnyt mua alstomana kun kävelen kotona näin aika usein :snotty:
Nolotta jo vähän :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja verhollinen:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
olisko ikkunaverhoista apua????????????????
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja verhollinen:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
hymiöistä päätellen neitokaista ei tunnu nolottavan,päinvastoin |O
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Savanna: kantsii varmaan kysyä asiaa naapureilta. Esim. laita iso kyltti talon seinään, jossa lukee: "Näitkö, kun olin alasti? Jos et, niin katso kohta tarkemmin!"
Alkuperäinen kirjoittaja hehehe:Alkuperäinen kirjoittaja jossu:Savanna: kantsii varmaan kysyä asiaa naapureilta. Esim. laita iso kyltti talon seinään, jossa lukee: "Näitkö, kun olin alasti? Jos et, niin katso kohta tarkemmin!"
niin tai:
"Minulla on tapana olla aina kello 15.00-16.00 välinen aika alasti, ettehän ole nähneet?"
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja olikohan:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja verhollinen:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
hymiöistä päätellen neitokaista ei tunnu nolottavan,päinvastoin |O
Olikohan jossain ketjussa,että ammatikseen harrastaisi ko showta.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
pitäskö suodattaa jos noin kovin ottaa hermoon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
AP toisinaan ottaa..tai,oikeestaan lähes aina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
Pitäs. Ja kovasti.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
AP toisinaan ottaa..tai,oikeestaan lähes aina![]()
you know what you have to do![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
Pitäs. Ja kovasti.
oleppa sinä kuule iha hiljaa!
sinä se et taas tunnu muuta tekevän ku puolustavan tätä yhtä :/
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
Pitäs. Ja kovasti.
Ja sekö on huono asia. Huhhuh.
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
Pitäs. Ja kovasti.
sinä sen sanoit,en minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ei taas.. |O
Pitäs. Ja kovasti.
sinä sen sanoit,en minä![]()
Niin tarkoitin tuon kysymykseksi et onko se huono asia jos puolustaa sorrettua kiusaajilta? Mun mielestä ei ole.