M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Oonko mie ainoa sektioitu, joka ei koe ongelmana sitä, ettei ole synnyttänyt?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Oonko mie ainoa sektioitu, joka ei koe ongelmana sitä, ettei ole synnyttänyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Pitääkö se aina ottaa pahana? Ei se ole mikään kisa, että ketä sattui enemmän ja kuka kärsi.
Munkin mielestä leikkaus on leikkaus, synnytys on synnytys. Jotkut leikkaukseen päätyvät ovat kokeneet synnytystäkin, mutta jotkut eivät.
Alateitse äiti synnyttää-> lapsi syntyy.
Sektiossa lääkäri leikkaa-> lapsi syntyy.
Alkuperäinen kirjoittaja RN:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja hiiohei:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Samalle kaverille on myös sanottu että hän ei ole oikea äiti, koska ei ole koskaan synnyttänyt (kun on lapset nääs keisarileikattu maailmaan).
Äiti kyllä, mutta synnyttänyt tämä nainen ei ole =).
Juu, ei olekaan.. mutta kun oli sanottu ettei ole sen takia edes äiti.
AI EI SYNNYTTANYT VAI?????
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Termien viilausta.. jos on tehty hätäsektio niin eiköhän siinä ole kokemusta synnytyksestä melkein saman verran kuin muillakin, jos on vaan ponnistusvaihe jäänyt välistä..
tai muutenkin supistukset ja synnytys voi olla jo ehtinyt pitkälle vaik olis suunniteltu sekstiokin. ne kun ei katso aina paikkaa ja aikaa alkaakseen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Pitääkö se aina ottaa pahana? Ei se ole mikään kisa, että ketä sattui enemmän ja kuka kärsi.
Munkin mielestä leikkaus on leikkaus, synnytys on synnytys. Jotkut leikkaukseen päätyvät ovat kokeneet synnytystäkin, mutta jotkut eivät.
Aivan.
Mutta kova paikka se näyttää monille olevan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sektioitu:Lääkäreitten mukaan kyllä sektio on yksi SYNNYTYStapa. (Niitä ovat esimerkiksi normaali alatiesynnytys, imukuppisynnytys, suunniteltu sektio tai hätäsektio.) Mutta onneksi palstan maallikot tietävät paremmin kuin lääkärit...
Alkuperäinen kirjoittaja sektoitu:Kova paikka? No ei. Onpahan vaan oma mielipiteeni omasta synnytyksestäni. Edelleen ihmetyttää kuinka varmat mielipiteet mulle täysin vierailla ihmisillä on mun synnytyksistäni, joissa eivät takuulla ole olleet paikalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Tää oli kyllä:Ehdottomasti illan parhaat naurut. Kerropas, mistä nuo minun mukulat on tulleet, jos ei ne ole syntyneet? Eikö reppanat saa edes syntymäpäiviä juhlia?! :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä näitä idiootteja sikiää???
Totta helvetissä se kersa SYNTYNYT on, mutta ei se äiti sitä SYNNYTTÄNYT ole, mikäli sektio on toteutettu.
Miksi te tappelette tuulimyllyjä vastaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja sektoitu:Kova paikka? No ei. Onpahan vaan oma mielipiteeni omasta synnytyksestäni. Edelleen ihmetyttää kuinka varmat mielipiteet mulle täysin vierailla ihmisillä on mun synnytyksistäni, joissa eivät takuulla ole olleet paikalla.
Vaikka oisit kärsiny miten, ni jos se mukula ei oo synnytyskanavasta puserrettu pihalle, sitä ei ole synnytetty.
Alkuperäinen kirjoittaja sektioitu:Mun mielestä synnytys ei ole mitenkään kärsimyksistä kiinni kylläkään.
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Täällä alatiesynnyttäjät ovat nyt ihan sekaisin termeistä,
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja rn:kaikissa kaavakkeissa lukee SYNNYTYSTAPA: sectio. jos kivulla mitataan niin sectio on kylla tarpeeksi kivulias jalkeenpain. synnytys on sita etta lapsi tulee maailmaan tulee se sitten vaikka kaukoputken avulla korvasta. jos osaisin lisata, niin nyt ois sellaisen hymion paikka jossa pallopaa hakkaa tyhmaa paata seinaan.
Pitääkö se aina ottaa pahana? Ei se ole mikään kisa, että ketä sattui enemmän ja kuka kärsi.
Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja sektioitu:Mun mielestä synnytys ei ole mitenkään kärsimyksistä kiinni kylläkään.
Ei olekaan. Kuka niin on väittänyt?
Mutta miksi kiistellä päivänselvästä asiasta ja sotkea termejä? Yhtälailla te äitejä olette, vaikka ette ole synnyttäneetkään!
Alkuperäinen kirjoittaja Tia:eikä synnytys ole mulle mikään pätemisjuttu =)
Alkuperäinen kirjoittaja sektioitu:Nimenomaan. Sektio on lääketieteellisesti määritelty synnytystavaksi, joten miksi kiistellä päivänselvästä asiasta ja sotkea termejä?
Tuolla aiemmassa viestissä mitä lainasin joku sanoi että "vaikka olisit kuinka kärsinyt niin et ole synnyttänyt" siihen viittasin tuolla kommentillani.
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Niin ja mulle sanottiin, että lapsi vedettäisiin imukupilla, jos olisin uudelleen synnyttäjä, mutta ensikertainen mun tapauksessa leikataan, kun sydänäänet romahtivat ihan viime metreillä, joten ei paljosta jäänyt alatiesynnytys.
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:Alkuperäinen kirjoittaja Tia:eikä synnytys ole mulle mikään pätemisjuttu =)
Ei minullekaan. Toisille sektioiduille se tuntuu olevan kova pala kun pitää väännellä termejä =).
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Synnytystapoja on useita: toisissa äit synnyttää, toisissa lääkäri. Miun lapset lääkäri synnytti, eli pisti syntymään.