Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joidenkin mielestä minä en ole äiti, koska lapseni on syntynyt kuolleena =(
:hug: Kyllä olet!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joidenkin mielestä minä en ole äiti, koska lapseni on syntynyt kuolleena =(
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:Mulle sanottiin etten tiedä oikeasta synnytyksestä mitään kun synnytys oli nopea enkä revennyt pahemmin, sain vain nirhauman alapäähään. Oli se värkki silti kyllä pirun kipeä..
Alkuperäinen kirjoittaja Kipsu:Hauskaa lukea, kun amatöörit, "enemmän ja vähemmän synnyttäneet", keskustelevat ja kinaavat synnytyksestä terminä![]()
Rintaruokittu lapsi on yhtä kuin imetetty lapsi, tuli se sitten pumpun kautta tai ei. Ellei sitten haluta lanseerata uutta termiä lypsämällä ruokittu rintalapsi![]()
Eeee helevettiläääne, mitä juttuja täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:aivan oikein lunatic, olen synnyttänyt koska mulla on ollut nuo kaikki mainitsemasi vaiheet, myös olen ponnistanut vaikka lapsi ei sitä kautta lopulta tullutkaan vaan leikattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja ..:aivan oikein lunatic, olen synnyttänyt koska mulla on ollut nuo kaikki mainitsemasi vaiheet, myös olen ponnistanut vaikka lapsi ei sitä kautta lopulta tullutkaan vaan leikattiin.
No sitten se oli sektio, ei synnytys.
Alkuperäinen kirjoittaja aatumaria08:Pakko osallistua keskusteluun,mahddankohan mä olla sit äiti ollenkaan,esikoista yritin synnyttää miltei vrk mutta ei tullut js lopukdi ytto syntyi imukuilla. Toinen taas oli suunniteltu sekstio,,,nniin kiinoistaisi tietaa
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja aatumaria08:Pakko osallistua keskusteluun,mahddankohan mä olla sit äiti ollenkaan,esikoista yritin synnyttää miltei vrk mutta ei tullut js lopukdi ytto syntyi imukuilla. Toinen taas oli suunniteltu sekstio,,,nniin kiinoistaisi tietaa
Onko joku tässä ketjussa väittänyt ettei sektioidut naiset olis äitejä?
Ei ole. en oo ainakaan huomannu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onko joku tässä ketjussa väittänyt ettei sektioidut naiset olis äitejä?
Itse asiassa yks harmaa tossa vähän ylempänä väittää että nainen on äiti vasta kun on lapsen saanut maailmaan emättimensä kautta. Mikähän minä sit olen tolle tytölle joka tossa sohvalla nyt katselee tv:tä jonka olen sektiolla "saanut"??
Alkuperäinen kirjoittaja daa:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Onko joku tässä ketjussa väittänyt ettei sektioidut naiset olis äitejä?
Itse asiassa yks harmaa tossa vähän ylempänä väittää että nainen on äiti vasta kun on lapsen saanut maailmaan emättimensä kautta. Mikähän minä sit olen tolle tytölle joka tossa sohvalla nyt katselee tv:tä jonka olen sektiolla "saanut"??
No mikähän.. onko sulla lukemisen ymmärtämisessä vikaa vai miksi lunikselta kysyt. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Synnytys on raskauden päätösvaihe, jossa nisäkkäillä naaraan kohdussa kasvanut poikanen siirtyy ulkomaailmaan naaraan emättimen kautta. Ihmisillä synnytys tapahtuu keskimäärin noin 38 viikon kuluttua hedelmöittymisestä. Raskaus on täysiaikainen, kun se on kestänyt vähintään 37 ja enintään 42 viikkoa. Synnytys voidaan jakaa kolmeen vaiheeseen, joita ovat avautumisvaihe, ponnistusvaihe ja raskausjäännösten poistuminen.
PISTE!
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:- Lapsi on lahja ja on hirvittävää, jos sitä lahjaa ei ota vastaan.
- Kukaan ei saa isompaa taakkaa, kuin mitä kestää. (Eli vammaiset/monikot/sairaat tulevat aina jaksavimmille...)