Häävalssinne... (tanssinne...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna8o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli häävalssina se varmasti kaikista tutuin Akselin ja Elinan häävalssi. :heart: Siitäkin kohta vierähtänyt jo kolmisen vuotta. Vaikka välillä ajattelee et vastahan ne häät oli.

Meillä häävalssista ei tuu mitään ohjelmanumeroa, meillä ei siis oo tanssihäitä eikä bändiä. Jos jotain tanssitaan niin jossain vaiheessa iltaa Metallican Nothing Else Matters. Ja kolmijakoinen biisihän se on, että valssi sinänsä... ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:
Meillä häävalssista ei tuu mitään ohjelmanumeroa, meillä ei siis oo tanssihäitä eikä bändiä. Jos jotain tanssitaan niin jossain vaiheessa iltaa Metallican Nothing Else Matters. Ja kolmijakoinen biisihän se on, että valssi sinänsä... ;) :D

Se on oikeen kaunis hidas valssi.

Akseli ja Elinan häävalssihan se oli, olin sen päättänyt jo lapsuudessa kun oma mummu ja pappa esitti sen aina joka juhlissa (vanhoihin vaatesiin pukeutuneina). se oli minusta niin ihanaa

Alkuperäinen kirjoittaja Venus:
Meillä oli häävalssina se varmasti kaikista tutuin Akselin ja Elinan häävalssi. :heart: Siitäkin kohta vierähtänyt jo kolmisen vuotta. Vaikka välillä ajattelee et vastahan ne häät oli.

Tämä vois olla mun kirjoittama! :heart:

Onhan täst jo jokunen vuosi aikaa, ku tuota häävalssia tanssittii... Mut meitil oli Maijan ja Jannen häävalssi ja sanat meni jokseenkin näin...

Vie minut vietellen vierelles sun
leijaillen keinuta varttani mun
silmissäin varmaankin rakkauden näät
sinun ja minunhan nää ovat häät

Valssiin mut vaivuta
uumaani taivuta
hiuksiain lennätä
syliini ennätä
Onneen mut, onneen sut
onneemme yhteiseen
vie, vie, vie

Rakastan, rakastan, rakastan sua
uskothan, uskothan, uskothan mua
Uniini saakka sä sieluuni näät
sinun ja minunhan nää ovat häät.

Valssiin mut vaivuta...

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Minä rakastan sua hanurilla soitettuna. Hanuristi oli mieheni serkkutyttö, vuoden 2005 kultaisen harmonikan voittaja =) Meidän häiden aikaan hän oli 8v =)

Eikös se silloin ole ollut hopeisen harmonikan voittaja? ;) Lapset kisaavat hopeisesta harmonikasta ja aikuiset kultaisesta... Tai noin on ainakin ennen ollut.
Tämähän ei aiheeseen kuulunut, kuhan kysyin... :ashamed: :)

Yhteistyössä