Haaveissa vauva 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä uusi haaveilija. Olen lueskellut näitä sivuja jo varmaan noin vuoden päivät epäsäännöllisen säännöllisesti. Ja nyt, kun asia on erittäin ajankohtainen kohdallani niin päätin tulla joukkoonne mukaan. :)

Lopetin e-pillerit marraskuussa ja tyhjennysvuoto tuli normaalisti ja sen jälkeen onkin ollut kaikenlaista. Viikko ennen odotettuja luomumenkkoja alkoi 3 päivän kestänyt vuoto, joita luulinkin ensin menkoiksi. Sitten vuoden vaihteessa oli jälleen 3 päivää kestänyt vuoto. Ja viimeisin 4 päivää kestänyt vuoto oli viime viikolla. Olen tehnyt pari clearblue testiä (toinen joulukuussa, toinen tässä kuussa), molemmat näyttivät negaa. Oireita on ollut vaikka millä mitalla (oksettava olo, palelu, kipuilu vatsassa ja nännit olivat myös tosi kipeät ennen viimeisintä outoa vuotoa...), mutta liittyvät ilmeisesti pillereiden lopettamiseen ja siihen että oma luomukierto hakee itseään. Söin pillereitä noin 6-7 vuotta.

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva
SiniLilja 30/32, pk-seutu, Y 02??/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania
Laralara
Tuuli79

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Jännäyspäivät:
Utelias pahalainen 13.2.

Siinä taas hieman päivitettynä listaa kun on tullut uusia mukaan. Jos joku unohtui niin lisätkää vaan nimenne. ja muutenkin tietoja voitte lisätä :)

Sanibel: jaksamisia menkkojen kanssa. Ja tärppiä uuteen kiertoon.

Tuuli 79: tervetuloa mukaan! Onpas sua vuodoilla kokeiltu... Toisaalta ymmärrettävää että elimistö reagoi oman hormonitoiminnan käynnistymiseen usean vuoden jälkeen. Toivotaan sulle tasaisia kiertoja. Jänniä nuo oireet miten ne löytää meidät kuumeilevat...

Mulla on kp18/27. Ei jaksais millään odottaa tätä kahta viikkoa oviksesta menkkoihin. Maanantaista alkaen on alavatsaa vihlonut välillä kovastikin. Yölläkin se tuli uniin ja näin unta että menkat alkoivat. Miksihän nää kivut näin aikaisin tuli? Välillä vihloo nivusiin. Pelottaa jos mulle on iskenyt joku tulehdus???

Mutta ei auta kuin odotella.

Termos!

Täällä myös se täti hyökkäsi eilisen spinningin jälkeen ja tänään jo ihan norm. vuotoa...Buuuu!Oon ollu 2 työhaastattelussa tänään ja jänskättää pirusti. Toinen niistä olis aika helmi ja toinenkin ihan ok....mietityttää vaan tuo 3-vuorotyö.

Kolmivuorolaiset, miten teillä sujuu arki miehen kanssa jos työt ja vapaat menee ristiin? No, jätän ne duunit kohtalon päätettäväksi...Toivon kyllä silti sitä vauvaakin, sillä se ei kyllä noin vaan edes tule...Onko ihan sairasta vai tervettä
toivoa kaikkea samaan aikaan: vauvaa ja uutta työtä, kun ei kuitenkaan itse voi vaikuttaa siihen kumpi tulee ensin...(tai ehkä voi)

Nyt kun musta tuntuu et mies on lämmennyt enemmän vauva-ajatukselle iskikin hirvee paniikki: okei, nyt se voi jopa tapahtua ja siltikään mä en voi vaikuttaa siihen itse tapahtumaan (että se vauva oikeesti alkaa kasvamaan mun masussa) mitenkään. Tässähän ollaan sekstailtu jo monta kiertoa ilman ehkäisyä ja oikeaan aikaan eikä mitään tapahdu. Ei se "vihreän" (tai "keltaisen")valon näyttäminen sitä hedelmöitystä nopeuta...Vähänkö ärsyttää!Eli nyt jatketaan tätä perkeleen kuumeilua ja oviksen odottelua ja menkkojen vihaamista yms.......

Eli pakko jatkaa elämää...etsiä uutta duunia...treenata....syödä terveellisesti...juhli välillä....JA MUISTAA HARRASTAA SEKSIÄ OVIKSEN AIKOIHIN!Kaipa se + sieltä sitten tulee jos on tullakseen....ai että nyt ahistaa...

Wilma ja taas kp1

Pahoittelut menkanneille! Parempaa onnea ensi kiertoon...

Mun mies on myös vuorotyössä, aloitti aika vastikään. Toistaiseksi on tuntunut tosi mukavalle, mukava kun saa olla yksin kotona välillä. Nautin. Mutta ehkä pitemmän päälle alkaa ahdistamaan. Miehellä ei kuitenkaan viikonloppuisin ole töitä, joten silloinpa saadaan olla yksissä vuoroista riippumatta.

No voi harmi, että täti (kuulostaapa oudolta, mä vielä opettelen tätä termistöä :) on ilmaantunut paikalle monilla.
Ja Wilma, kaikkea voi toivoa samaan aikaan, uskon että asiat kyllä järjestyvät tavalla tai toisella, kävi miten vaan. Kaikkea ei ikävä kyllä pysty niin tarkkaa itse päättämään ja suunnittelemaan (vaikka huomaan omaavani kovasti taipumusta siihen suuntaan..)

Mä kävin lukemassa tuolla raskauden ensi oireita eikä olisi kannattanut.. En siis todellakaan luule vielä olevani raskaana, mutta siitä huolimatta huomaan koko ajan kuuntelevani kehoni merkkejä.. ehkä niitä ei oikeasti ole, vaan päänuppi kehittelee niitä itsekseen.

Ja taitaa muuten tällä ketjulla olla vuosipäivä tulossa, lueskelin viikonloppuna noita teidän vanhoja ketjuja ja taisi ensimmäinen olla perustettu tammikuun lopussa vuosi sitten. Ainakin Utelias pahalainen on vissiin ollut mukana alusta saakka. Mites aiotte tätä vuosipäivää juhlistaa? ;)

tervetuloa uusille mun puolesta myös! täällä onkin taas käynyt vilske. mulla tais olla ovis nyt alkuviikosta, merkeistä päätellen, mutta eipä sitä tullut väsymykseltä hyödynnettyä. voi siis olla ettei kannata jännäillä tässä kierrossa. viikonloppuna kyllä oli puuhastelua, mutta se siitä sitten kun ovis tuli laskujen mukaan sitten kuitenkin väärään aikaan.
no, mut nyt yritän mäkin keskittyä vähän muihin asioihin välillä ettei tää vauvahaaveilu vie kaikkea aikaa ;) eilen viimeksi miehen kanssa juteltiin ja todettiin, että mihinkäpä meillä kiire, tulee sitten kun tulee. en jaksa enää asiasta stressata! jospa tässä kevään mittaan kun aurinko alkaa päivisin paistamaan piristyisi vähän ja tulis tuolla makkarin puolellakin vähän enemmän touhuilua! kevättä odotellessa siis :)

Täällä on myös yksi vuorotyöläinen ja niin on mieskin. Itse ainakin tykkään vuorotyöstä kovasti, saa olla vapaalla viikollakin. Kokeilin parisen kuukautta päivävuoroa ja se ei passannut mulle alkuunkaan...illat meni vaan nukkuessa. Ja näkyyhän se palkassakin, kun öitä ja viikonloppuja on töissä. Meillä välillä menee ihan ristiin vuorot miehen kanssa, mutta sitten välistä ollaan samassa vuororytmissä. Ollaan näet myös työtovereita.

Villa
hippu81, y 08/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva
Liliania
Laralara
Tuuli79

Plussanneet:

Jännäyspäivät:
Utelias pahalainen 13.2.

Otin itseni pois tuolta listasta, kun en täällä kamalasti enää käy. Yritys jatkuu edelleen, tulee jos on tullakseen. Vauvaonnea kaikille!

Grapen kiittää ja kumartaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Grapen:
Villa
hippu81, y 08/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva
Liliania 28/33 pk-seutu Y10/07
Laralara
Tuuli79

Plussanneet:

Jännäyspäivät:
Utelias pahalainen 13.2.

Otin itseni pois tuolta listasta, kun en täällä kamalasti enää käy. Yritys jatkuu edelleen, tulee jos on tullakseen. Vauvaonnea kaikille!

Grapen kiittää ja kumartaa!

Mä saan kohta tän ryhmän ihan tukkoon kun koko ajan oon jotain avautumassa. No, jokatapauksessa tein äsken ovis-testin ja se näytti tosi vahvaa kahta viivaa. Tarkoitan, että se toinen viiva oli ehkä aavistuksen toista vaaleampi. Mitenköhän tässä nyt pitäisi suhtautua...

Hyvä että oot bongannu oviksen! dbdbdb :) Nyt eiku pupuilemaan tänään, huomenna ja vaikka ylihuomennakin! Koska jos se viiva oli aavistuksen vaaleempi, ni varmaan se huomenna on sit yhtä tumma tai jopa tummempi, ni olettas tuosta kyllä, et se huippu ois huomenna. En oo kyl ihan varma, kun en ite ole mikään ekspertti noissa ovistesteissä, mut noin se kait menee... :)

Nostelen vaan vähäsen, kun meinaa painua ihan unholaan tämä ketju... Palaillaan huomenissa! Tää tyttö lopettaa duunit tältä päivältä ja menee kotiin jatkamaan (pyykkiä, tiskiä jne...) :D

Meillä taitaa mies olla liiankin innoissaan vauvaa tekemässä. Eilen tuli pupuiltua vaikka tädin haamu vielä ylläni heiluukin.Pupuilun jälkeen kysyui tosissaan, että voiskohan se jo tärpätä tässä vaiheessa.....
Enpäs paljon täällä ole ehtinyt työkiireiltäni käväistä, mutta jos nyt taas yrittäis parantaa tapansa tässäkin asiassa =)
+++++++++++++++++tuulia toivottelen ja toivottavasti Mie Vuan pääsisi jo nostamaan katseensa kohti uutta kiertoa ja odotus loppuisi.

Piti vielä kommentoida, etten edes muista kauanko olen tässä ketjussa mukana roikkunut. Pitäis varmaan etsiä vanhat ketjut käsiini ja tarkistaa asia =)

No helkutti, kävin ja tarkistin asian ja siitä tosiaan tulee vuosi ensi viikolla kun ketju on perustettu. Ja itse näytin liittyneen mukaan helmikuussa. Mites me Cactus juhlitettais ketjun vuosipäivää????? Miten olis kakkukahveet (itse juon tosin teetä)?

Jaksuja Wilmalle menkkojen vuoksi. Ja pidetään peukkuja työn löytymisen puolesta. Mä olen joskus tehnyt kolmevuorotyötä ja mies samaan aikaan kaksivuorotyötä, ihan hyvin löydettiin yhteistä aikaa. Musta on kans ihana olla ajoittain yksin kotona.

Sinililjalla on samat paheet kun mulla. Luen kamalasti kaikista oireista ja kuvittelen löytäväni itseltäni jokaisen klassisen raskausoireen. Välillä olen varma menkkaoireista ja mieli vaihtelee uskosta epätoivoon ;)

Lilianille peukut oviksen vuoksi. Huomenna viiva on varmasti vahvimmillaan. Jos vaan jaksatte niin varmuuden vuoksi seksiä jo tänään ja vaikka huomenna / ylihuomenna. Tärppituulia sinne.

Toivottavasti Mie Vuoan tosiaan pääsee uuteen kiertoon pikapuoliin.

Mulla menossa kp 19/27. Aikaisempien vihlontojen ja jomotuksen lisäksi nännit ovat todella kipeät. Kuullostaa näin kirjoitettuna erittäin lupaavalta, mutta pessimistinä tiedän että on ihan liian aikaiset päivät rintaoireille. Ja jomotusta tosiaan on menkkakipujen tapaan :(

Tänään olin jumpassa ja kaverin kanssa kahvilla. Onnistuin jopa unohtamaan tämän asian kokonaiseksi illaksi. Ehkä stressi alkaa helpottaa?

Plussatuulia kaikille haaveilijoille!

Mie vuan vaihtaa nimensä ---> Olen tästä eteenpäin Hertta. (Alko ärsyttää tuo nikki, hätäpäissäni vaan jotain keksin sillon ekalla kerralla...)

Tuo alla oleva lista taitaa olla viimeisin, päivitettynä nyt uudella nimelläni ;)

Villa
hippu81, y 08/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Hertta 26/28, Y 12/07
Minerva
Liliania
Laralara
Tuuli79

Plussanneet:

Jännäyspäivät:
Utelias pahalainen 13.2.

Miulla lähti käyntiin nyt siis 47. päivä ja tätiä ei näy...Kohta palaa hermo :( Varmaan tää miun stressaus viivästyttää menkkojen alkamista, mutta ei voi mitään, vaikee olla ajattelemattakaan koko tätä vauva-asiaa, on se vaan niin iso muutos elämässä, siis jo tää pelkkä ehkäisyn poisjättäminen :)

Öööö tuota, tuli muutos nickiin, ei antanu kirjottaa nimellä Hertta, "käyttäjätunnus varattu", joten nyt siis Hertta81. En oo täällä kyllä Herttaa tavannu, mut oisko joku aikoja sit kirjautunu henkilö samalla nimellä... No toivottavasti en sekoittanu pakkaa totaalisesti... Voin kyllä muuttaa nimeni vielä joksikin muuksi, jos täällä ilmoittautuu Hertta-niminen jo olevan, niin emme mene sekaisin... Pahoittelut sotkemisestani :( Huomenta vain siis kaikille :)

Hei vaan uudet, uudennimiset ja muut!

Täällä on yksi, jolta on taas työvire totaalisen hukassa. Mulla on säännöllinen päivätyö, jossa on varmasti paljon hyviä puolia, mutta välillä niin toivoisin, että saisin aamulla nukkua tai voisin tehdä jotain omia juttuja päiväsaikaan. Onneksi mä pystyn jonkin verran vaikuttamaan omiin aikatauluihini ja joskus ottamaan vähän joustoa.. kuten esim. tänään iltapäivällä.. :)

Oon ollut pienessä flunssassa koko viikon, jonka takia on kaikenkaisia tuntemuksia eripuolilla kehoa. Mä tietenkin toivon, että joku niistä olisi oire ihan jostain muusta, mutta tuskinpa. Laitan kuitenkin jännäyslistan pystyyn jo pelkästään siitä ilosta, että on ylipäätään jotain jännättävää!! Vaikka edes pienesti.
Jännäyspäivät:
Utelias pahalainen 13.2.
Sinililja 3.2.

Jaahas, nyt se on mentävä. En taaskaan ehtinyt kommentoimaan mitään muuta kuin omia asioitani.. mutta opettelen vielä tätä hommaa! Ja hengessä ollaan mukana! :)

Moikka moi!

Täällä kans odottelen kotia pääsyä (vielä tunti...) ja viikonloppua! Onkin ollut erityisen pitkä ja väsyttävä viikko. Onneksi saa nyt vaan ladata akkuja kotona, nukkua pitkään ja kenties ulkoilla. Muita kuulumisia ei nyt olekaan, kunhan aikani kuluksi höpisen :) (tulisi jo nopeasti ensi viikonloppu, niin pääsisi taas oikeasti "puuhiin")

Mukavaa viikonloppua kaikille ja vauvanteko-onnea! Eikös muuten ole nyt jännäyspäiviä lähempänä kuin vasta Sinililjalla helmikuussa?