Haaveissa vauva 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Hertta81 26/28, P-K, Y 12/07
Minerva
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania
Laralara
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Sacha 28v
Hensku

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Jännäyspäivät:

Helmi 6.2. ->
Utelias pahalainen 13.2.
Noa 18.2.
Philippa* 19.2.

Tämä lista unohtui. Saas nähdä kuin muijan käy. Vatsassa edelleen sekä tätiä enteileviä oireita että jotain muita kummallisia nipistyksiä, jomotuksia ja huonoa olotilaa.
Viikonloppuna tuli otettua hiukan runsaalla kädellä alkoa-kuskinaolo oli vakaasti aikomuksena vielä perjantaina-ja nyt yritän hiljentää syyllisyyden äänen päässäni =)
Jos sotain inhoan neulanpistojakin enemmän on oksentaminen ja sitä tuli harrastettua lauantaina yöllä ihan riittävästi (sori). Miten ihmeessä selviän alkuraskaudesta kaikkine verikokeineen ja pahoinvointeineen pyörtymättä.

Hei Noa, nyt vasta huomasin, että Itä-Suomesta päin oot :D Mie myös! Jos tykkäät, niin miulle voipi laitella sähköpostiakin hertta81@luukku.com. Täällä pitää tietty (ainakin miun) vähän varoa, ettei tulis tunnistetuksi, kun en vielä halua kertoa tästä meidän yrityksestä kovinkaan monelle...Tällä hetkellä vaan kaks miun kaveria tietää.

Miulla tällä hetkellä jatkuu vaan odottelu ja oviksen bongaus...

Hertta kp10/30(?)

Täälläkin vaan odotellaan ja odotellaan.. ensin ovista ja sitten muuta, tylsää.
Sachalle tsemppiä, helpottaa varmaan mieltä, jos ajattelee luonnon hoitaneen tehtävänsä jostain syystä. Ja kuten joku taisi sanoa, parempi nyt kuin myöhemmin. Ja tosiaan, voit siis ainakin tulla raskaaksi! Hienosti täällä löydetään positiivisia asioita kaikesta :)

Mä en oikein saanut nukuttua kunnolla viime yönä ja nyt vaan odotan, että voisin mennä jo nukkumaan.. pitää vielä vissiin ainakin pari tuntia koittaa pysyä pystyssä. Ehkä sitä voisi jo alkaa treenailemaan tulevaa ovista varten, ei nyt ole muutakaan tekemistä.. :)
Mennään muuten Hertan kanssa lähes samaa tahtia.
Sinililja kp9/28

Miulla on kierto ollu joskus sillon vuonna 1 ja 2 ennenkun pillereitä söin, tuon 30 päivää, mut nyt kun ei hitsi tiiä, että miten paljon ja kauan tää kierto heittelee, että palautuuko kuin nopeesti tuohon 30:een... Kun se eka kierto kesti 54 päivää ennenkun tuli se kp1... Ja nyt siis menossa tuo kp10. Kyllä osaa tosiaan olla tuskallisen hidasta tää päivien kulku, kun tää on yhtä odottamisen odottamista! Hmph...

Joo, pitää sitä reenailla tulevaa ovista varten ;) Miekään kun en tiiä saanko sitä ollenkaan tikkuun näkyviin, niin pitää vähän tuurillakin sit samalla seilata... Eli pitää koittaa JTP tai vähintään J3:sP, niin oispahan sit varastossa, jos tarvii ;) Hih!

Mä mietin, että pitäisiköhän ostaa niitä ovistestejä? En ole vielä koskaa testaillut mitään, ehkä jo pelkästään siitä "ilosta" voisi hankkia.. Tai tietäisipä ainakin tapahtuuko tuolla alakerrassa ylipäätään mitään. Ehkä ostan. Onko ne nettiversiot selvästi halvempia? Kuinka nopeasti tuli postissa? Kiitos!

No ihan kokeeksi miekin niitä ostin! Kivahan niillä on pelata, jos niihin jotain nyt sais näkyviin... Aloitin vähän liian aikaisin periaatteessa tän tikutuksen, mut tuon kierron heittämisen takia arvelin varalta jo tikuttaa nyt, kun niitä kerran on ihan kasapäin kotona... Tilasin kotitesti.fi :stä ja oli miusta aika edullisia: 21 ovistestiä + 3 raskaustestiä olikohan 25,90€. Tilauksen laitoin aamupäivästä, niin seuraavana päivänä olivat postilaatikossa. Tosi nopee toimitus! Ne kantsii maksaa sillä etukäteismaksulla verkkopankissa, niin toimitus on sit nopee. Tosi kätevä ja helppo oli se maksuhomma! En tiiä noista testeistä, et mistä ois "paras" tilata, mut eiköhän se kaikissa noissa oo ihan yhtä luotettavat testit, että näyttää tulokset sillä 99,8% varmuudella tai jtn...

No niin, tilaus tehty! ;) Eikun odottelemaan nyt sitten niitäkin.. pelkkää odotusta tää meikäläisen elämä nykyään. Siellä oli muuten tarjous tosta sun paketista.

Mä tuossa vaivihkaa vilkuilin miehen kalenteria ja se on hitto vie mennyt sopimaan vähän liikaa menoja tälle viikolle. Pitää koittaa houkutella silti se tuonne makkarin puolelle muutamaan kertaan. En uskalla kamalasti toitottaa asiasta ettei siltä mene pupu pöksyyn.. en kyllä usko, mutta otan varman päälle. Kyllä se nyt oikeasti kuulemma haluaa lapsen, mutta sen "tekeminen" ei saisi tuntua pakolta. Pitää siis vaan itse olla kekseliäs :) Eiköhän se hoidu, ystävänpäivänä ei ainakaan kehtaa kieltäytyä!

Hertta81, voisin laitellakin postia kunhan ehdin!

Miekin ajattelin niitä testejä ostaa, jos ei siis nyt vielä tärppää. Ainakin näkee, ovuloinko ollenkaan, vaikkakaan ne ei taida ihan täysin varmoja olla. On jotkut kuulemma tullut raskaaksi, vaikka testeillä ei olisi ovista saanutkaan näkyviin.

Ahaa, nyt mäkin löysin tieni tänne uuteen ketjuun. Kiitos paljon, Sinililja, ystävällisistä sanoistasi. Kyllä mä olen jo aika hyvin asian yli päässyt, enkä vähiten tämän ketjun rohkaisuviestien ja juuri kaikkien noiden löydettyjen "positiivisten puolten" ansiosta!

Mitä ovistesteihin tulee, itselläni ei ole vielä käynyt mielessä sellaisten hankkiminen. Ehkä sitten, jos ei kuukausienkaan ty¨stämisen jälkeen ala tulla odotettua tulosta.
Enkä toisaalta tiedä, mitä varsinaista hyötyä niistä meille olisi raskautumisen suhteen, sillä meillä tulee kuitenkin seksiä harrastettua päivittäin, ehkä vähän ylikin tarpeen, en sitten tiedä, ollanko jotenkin yliaktiivisia asian suhteen molemmat. Tai no, onhan siinä tietty se puoli olemassa, että ainakin tietää missä mennään ja koska niitä pahalaisia menkkoja tietää seuraavan kerran odotella. ¨(Pitäisköhän mun lakata ajattelemasta "ääneen"?..)
Nyt lähden tapaamaan kauan odotettua ystävâäni, joka on yllättäen palannut kotikonnuille puolen vuoden ulkomailla olon jälkeen. Illan paras uutinen! Ainoa ystävä muuten, kenelle olen näistä vauvatoiveista uskaltautunut puhumaan. Luulisin, että juteltavaa muutenkin riittää. Kivaa!
Ja kivaa iltaa kaikille!

Noa, saattaahan se olla että koskaan ei siihen ovistestiin saa tasapaksuja viivoja, vaikka silti ovuloi... riippuu ihan mihin aikaan testaa, ja vaikka joka päivä testaisi samaan aikaan niin mun mielestä se ovis voi silti "mennä" ohi.. ja vaikkei testeissä näkyisi tasapaksuja viivoja niin silti voi ovuloida :)

Mä tilasin joskus mammaksilta ovistestejä ja raskaustestejä.. hyvin toimi... en jaksanu tosin tikutella ovista joka päivä vaan kerran sitten kun oli varma olo oviksesta tikutin, ja plussahan siihen tuli. tai siis tasapaksut viivat :D eli mulle riitti se varmuus että ehkä joskus ovuloin :)

Mutta nyt salkkarit..

illanjatkoja!

Juu, Sinililja, tilaus taitaa olla siulla perillä sit keskiviikkona. Siinä oli, et 16.00 mennessä kun tekee tilauksen, ne ehtii samana päivä vielä toimitukseen eli ovat seuraavana päivänä kotona. Juu, eihän sitä tiedä, että saako sitä ovista tikkuun näkyviin, niin onhan se hyvä pupuilla ahkerasti silti :) Sama täällä, ei taida kehata ihan Sinkkuelämään Charloten tyyliin mennä, että kailotan suureen ääneen "Nyt minä ovuloin!!!" ja raahaan ukon siltä istumalta peiton alle, vaikka kesken työpäivän... Heh!

Juu, Noa! Ois kiva kirjotella vähän syvällisemmin näistä asioista ilman, että paljastuu jollekkin tutulle :) Haluun sit ite päästä kertomaan heille, kun/jos se plussa joskus tulee... Ja mukavahan sitä on tutustuu paremmin niin, että voi jutella välillä muistakin asioista, kun vaan vauvahaaveista :) Vaihtelua tähän ajatusmaailmaan :D Tuntuu, ettei pääkoppaan muuta meinaa nykyisin mahtua... Mutta vaikeeta on oikeen muutakaan ajatella :)

Sacha, niin, voi olla et ne ovistestit taitaa olla sit vähän turha investointi, jos seksiä kuitenkin on joka päivä ;) Jos siis on aikoja, et ei niin usein tule harrastettua, niin sithän ne ovistestit on hyvä apu, että voi niiden avulla sit maksimoida raskautumismahiksia...

Hertta81 Mistä tilasit ne ovistestit netistä? Aikas nopiaa toimintaa. Mulla on enää kolme testiä jäljellä ja mietin, et miten ne riittää ens kierron. Viimeksi tuli viiva kp 12.

Sachalle voimia ja tsemppiä. Se on aika iso se prosenttiluku, kun katsotaan kuinka moni raskaus päätyy keskenmenoon ja toisaalta se on aina iso ihme, kun massussa alkaa kasvaa jokin vieras organismi.

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Itä-Suomi Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Hertta81 26/28, P-K, Y 12/07
Minerva
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Laralara
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Sacha 28v
Hensku

Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Ihan pakko oli tulla tännekin hehkuttamaan: Minä sain tänään tietää, että minulla on nyt vakituinen työpaikka! Ihan mieletön tuuri!! Siksi tämä on varsinaista hehkutusta, kun työnkuvani on todella harvinainen, (joskaan ala ei kyllä ole mikään kovin kummallinen) eikä vakituisia töitä todellakaan kasva joka oksalla - hyvin harvalla oskalla, jos ihan tarkkkoja ollaan. Kollegoita on tässä maassa mulla ehkä kolmisenkymmentä (jos sitäkään), ja aika moni tekee osa-aikaisena tätä.

JOTEN: Tervetuloa perheeseemme, vaavi!!

Tuntuu ihan tosi hyvältä, että nyt ei tarvitse enää pelätä jäävänsä puille paljaille jos sattuisi sellainen raskaus-niminen tila yllättämään ;) Ihan huoleti voisi sitten jäädä äippälomalle...

Ja kyllähän tämä helpottaa myös niitä uudenkodinetsintäkuvioitakin, nyt kai uskaltaisi jo ottaa jonkinlaisen lainankin. Tuntuu niin hyvältä, ei tullut ainakaan opiskeltua turhaan!!!!

Philippa* hurjasti onnea. Tiedätkö vaavin lisäksi toinen iso haaveeni on vihdoin saada vakkariduuni. Tienaan nykyisessäni kyllä hyvin, mutta toisihan se vakityö kummasti turvaa...

Täällä on ollut vähän rankka päivä... Kävin ensin lääkärin kanssa juttelemassa, sain kaks viikkoa lisää saikkua. Olin tavallaan vähän pettynyt, olin ehkä toivonut saavani enemmänkin... Lisäks se halusi että meen to uudestaan, varas mulle pidemmän ajan että ehtii kunnolla jutella. Ja haluaa kuulemma jutella mun kanssa kerran viikossa =O No ihan kiva, mutta mua lähinnä ahdistaa puida niitä juttuja, ja kun oon jo päättänyt että en mee tonne takas, niin tuntuu ihan turhalta. Sitä en tiedä onko lääkäri vaan turhan tunnollinen, vai haluuko vaan mahdollisimman paljon laskutusta firmalta ;)

Sitten kävin duunissa laittamassa uuden autoreplyn, ja juttelin vähän pomon kanssa samalla. Huh, oli oikeesti jotenkin tosi rankkaa. Suoraan nukkumaan kun pääsin takas kotiin...

Ei oo tätiä näkyny. Meinasin jo aamulla ennen lääkäriin lähtöä tehdä testin, mutta en sitten tehnyt kun kuvittelin nähneeni punertavaa paperissa. Ei näkyny sen jälkeen. Katellaan nyt vielä pari päivää, ehkä sitten to testaan jos ei oo mitään tapahtunu...

Tulipa taas urakalla omaa napaa, sorry =/

Nyt on pakko painua pehkuihin - kauniita unia ja oman vauvan kuvia =)

Kiitos onnitteluista, mulla on edelleen ihan puulla päähän lyöty olo :o

Helmi: hyvä että sait saikkua, siun kirjoituksista oikein paistaa läpi ahdistus, kun puhut siitä sun työstä. Mutta kuule, tiedä vaikka se lekurin kanssa juttelu kantais hedelmääkin. Ja ehkä mieluummin vähän liian tunnollinen lääkäri, kuin joku huithapeli... Tai näin mä sen näkisin.

Rutistuksia vain Helmiseni sinullekin, ainakin voimahalejen tarpeessa taidat olla. Ota nyt vain levon kannalta, se voi olla enemmän tarpeen kuin luuletkaan.

Niin, ja vielä vastine tuohon sun viimeiseen kommenttiin: vakiduuni tai ei, niin kyllä mun mielestä siellä sen verran pitää viihtyä, ettei pää leviä.

Onneksi olkoon Philippa!

Helmi, siitä lääkärin kanssa juttelusta voi olla apuakin. Pääsee vähän purkamaan tuntojaan. Hyvä, että sait lisää saikkua. Ja jännittää sun puolesta - aika lupaavalle alkaa jo tuntumaan! Tulethan heti kertomaan kun testaat :)

Huomenta! Onnittelut Philipalle! Varmaan helpottunut ja turvallinen olo :)

Halit Helmille!

Liliania: Tilasin ne testit kotitesti.fi :stä. Tosiaan, kun ennen klo: 16.00 tekee netissä tilauksen ja maksaa verkkopankin kautta ennakkomaksuna, toimitus on perillä jo seuraavana päivänä.

Tikuissa ei miulla vielä oo mitään näkyny, mut toivottavasti tän viikon aikana näkyis... Pitää silti mennä JTP-tekniikalla, että jos niihin tikkuihin ei ovista tuukaan näkyviin vaikka se oliskin... :)

Hertta kp11

Huomenia!

Todella hieno uutinen Philippa! Olen iloinen puolestasi. Varmaan tosi huojentunut olo, nyt täytyy vain toivoa, että myös vauva löytää tiensä teille mitä nopeimmin. Useinhan sitä sanotaan, että hyvät uutiset saapuvat harvoin yksin..! Voin ainakin hyvin kuvitella, minkälainen anti-stressivaikutus tiedolla vakaammasta tulevaisuudesta on.
Itse olen vähän sellaisella alalla, että yhtenä kuukautena menee hyvin ja toisena voikin olla ihan kuollutta. Tietty paljon riippuu omasta aktiivisuudestani.

Helmille ensinnäkin oikein paljon jaksamisia. Ylirasittuneisuutesi todella suorastaan paistaa teksteistäsi. Siitä pitikin sanomani, että parempi kai se on noin päin, että lääkäri on oikeasti kiinnostunut potilaansa tilasta ja yrittää tehdä sille jotain.

Menee nyt vähän asian vierestä, mutta puhuin just eilen puhelimessa hyvän Suomeen muuttaneen ranskalaisen ystäväni kanssa. Hän aloitti vuoden alussa mielestäni melko haasteellisen, oman alansa duunin, josta kuitenkin on suoriuduttava.. suomeksi. (Mainittakoon, että hän on todella intensiivisesti opiskellut kieltâ siitä asti kun maahan muutti kesän lopulla, mutta on -tietenkin - edelleen kaukana erinomaisesta kielenhallinnasta.) Olin ihan järkyttynyt kun kuuntelin yleensä tosi iloista ja energistä kaveriani, joka nyt oli vain kuin haamu itsestään. Hänellä on ihan selvät loppuunpalaamisen merkit, stressi ilmenee ennenkokemattomina migreenikohtauksina ja hengenahdistus/ahdistuskohtauksina, uniongelmina jne.

Tiedän kuinka väsyttävää itsessään on jo pelkästään yrittää ymmärtää ja puhua päivittäin vierasta kieltä, ja kun siihen lisätään vielä tuon vaativan työn stressi, niin en yhtään ihmettele että kaverini on lopussa. Noh, kysyin häneltä, oliko käynyt lääkärissä, ja kuulemma oli. Lekuri oli määrännyt ystävälleni _aspiriinia_. Joo.. En sitten tiedä, täällä Ranskassa kun mennään toisessa äärilaidassa, että kun vähän valittelet alakuloa tai väsymystä, niin johan suhun aletaan oitis pumppaamaan xanaxeja sun muita kemikaaleja ja laillisia huumeita. Mutta että aspiriinia. Tosta voisi jo melkein loukkaantua. Mulle ainakin tulisi sellainen kuva että lâäkäri ei ota tosissaan, tai suorastaan vittuilee mun kustannuksellani.

Mutta tosiaan, Helmi, koitahan nyt levätä ja suunnata ajatukset ihan muualle. Minkään valtakunnan työllä ei pitäisi olla tuollaista vaikutusta ihmiseen.
Asiat tärkeysjärjestykseen. Aloittaen omasta terveydestäsi ja henkisestä hyvinvoinnistasi. Kyllä se vielä siitä!

Töistä puheen ollen.. taidanpa tästä ryhtyä tuumasta toimeen. Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille!

Onnittelut työpaikasta Philippalle! Ja Helmi vaan pysyy kotona, ei saa mennä liian aikaisin takaisin töihin. Tuntuu, että kamalan moni on uupunut työssään, tää nykytahti ei todella voi olla ihmiselle hyväksi. Mä olin aamulla työnohjauksessa, suosittelen sitä lämpimästi muillekin! Tekee hyvää saada purkaa tuntojaan oikein kunnolla, jaksaa taas vähän aikaa paremmin. Tosin en viitsinyt sanoa, että oikeastaan tää työ ei just nyt nappaa yhtään, haluaisin olla vauvan kanssa kotona.. huijasin siis osittain.

Joo, voi olla että ostin ne ovistikut turhaan, mulla on kuitenkin ollut ihan säännöllinen kierto. Mutta kokeilenpa nyt, jos se sieltä löytyy, niin sitten varmaan jätän jatkossa pois. Omaksi huvikseni siis ostin, ilot kullakin ;)
Joo, pitää varmaan ryhtyä hommiin. Miksei aurinko voi tulla jo esiin???