Arvatkaapa onko ollut tuskainen päivä, kun en pääse töistä kirjoittelemaan??? En tajua mistä se voi johtua, koska lukemaan pääsen kuitenkin. Meinasin jo soittaa atk-tukeen ja kysellä, että mikä mättää kun ei kesken työpäivän pääsekään (enää) palstailemaan..
Tervetuloa Miini! Mä loikkasin täältä alkuvuodesta sinne alkumetreillä-ketjuun, kun tämä oli hiipumaan päin, mutta sitten kaikki alkumetri-ryökäleet menivätkin plussaamaan ja tämä alkoi vuorostaan piristyä, niin loikkasin takaisin

Houkutellaan vielä Liisaleenakin joukkoon, niin alkumetrit voidaan kuopata. Alkumetreistä kun ei enää kait voida puhua.
Voi Wilma! Toivottavasti olet vähän paremmalla mielellä jo. Niin tuttua nuo sinun tuntemukset minullekin ja vaikka tiedän, että nää lohdutukset ei juuri sillä hetkellä paljoa auta, niin koita jaksaa kuitenkin! Ja ovatpas typeriä siellä uudessa työpaikassa, kun eivät sua sinne palkanneet! No ei ois kannattanutkaan mennä..
Prätkis, mä olen tosi pahoillani sun puolesta! Voi kun teillä nyt olisi napannut.. ootko nyt ihan varma, että haluat ehkäisyn? Helpommin sanottu kuin tehty, mutta mitä jos vaan antaisi mennä ilman ja katsoisi mitä tapahtuu? Ymmärrän kyllä toisaalta sen, että ei jaksa pettyä kuukaudesta toiseen ja vaikka kuinka päättää olla miettimättä asiaa, niin ei onnistu..
No niin, sitten pieni tilanneraportti kaikkine ihanuuksineen täältä..

Mulla on siis ollut tosi säännöllinen kierto, yleensä aina se 28 päivää, pari hassua kertaa on ollut 29 tai 27. Ja aiemmin menkat on alkanut aina kertarysäyksellä (pytty punaisena kertalaakista ja sen jälkeen ei epäilyksiäkään asiasta), mutta parissa viime kierrossa on edellisenä päivänä tullut pyyhkiessä punaista, mutta ei muuta. Ja silloin on ollut jo orastavat menkkakivut. MUTTA: tänään aamulla aivan puskista tuli verta (siis pytty punaisena-tyyliin) ja siitä vittuuntuneena sitten tungin samantien tulpat paikoilleen ja lähdin töihin. Aamupäivällä oli tullut minimaalisesti jotain punaista, mutta sen jälkeen ei mitään. Ei edes pyyhkiessä tai oikein ähkiessä.. trust me, yritetty on! Koko ajan on sellainen olo, että nyt tulee ja kunnolla, mutta ei. Eikä menkkakivuista tietoakaan. MITÄKÖHÄN TÄÄ NYT SITTEN ON??? Täysin siis päinvastoin, ensin rytinällä ja sit ei mitään?? Haloo??? Nyt on siis vasta kp 26 eli tädillä vielä ruhtinaallisesti aikaa kurvata paikalle, mutta jotain outoa tässä nyt on. Todella ärsyttävää. Aamulla olin jo aivan masentunut ja alistunut siihen, että ei tästä mitään ikinä tuu ja nyt sitten toivo taas nostaa päätään. Että sovitaanko niin, että tullaan kylään tai sitten jäädään suosiolla pois eikä kiusata muita???
Että tällaista täällä. Mennään sitten Wilman kanssa todellakin samassa tahdissa, röyhtäisyt, nipistelyt oikealta, jatkuva nälkä ja tuhrut..
Mutta oikein mukavaa viikonloppua kaikille tuhruttelijoille ja ei-tuhruttelijoille
Sinis kp 26/28