Haaveissa Vauva 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauhee kun kuullostin lannistuneelta....pahoittelen. Mun fiilikkset menee yhtä vuoristorataa koko ajan...Nää on näitä PMS oireita varmaan...Tuli ihan paha mieli kun luin, että Marika Fingerroosille tuli keskenmeno ja mahdollisesti sen ukkosen aiheuttama. No sitähän ei koskaan tiiä...Mut tosiaan ei se, että raskautuu tarkoita, että kaikki menisi hyvin. Kun edes raskautuisi ja tietäisi, että se on mahdollista....Koetan nyt kammeta täältä itsesäälin suosta ylös!

Piristäkää mun päivää....:) Kiitos ja anteeksi tyttäret...:)Tämmöinen drama queen mä olen....

Pessimisti ei pety :) se taitaa olla meidän motto täällä, kun viestit tuppaa olemaan aika synkkiä.. Myönnän kyllä, että samat fiilikset pyrkii valtaamaan alaa myös täällä, mutta olen nyt toistaiseksi vielä pystynyt työntämään ne sivuun. Ensi viikolla voi taas olla toinen ääni kellossa,jos se täti sieltä paikalle kirmaa. Mutta älkääs nyt vaipuko epätoivoon siskot! Kyllä me vielä tuonne toiselle puolelle päästään! Tässähän oli näitä toivoa antavia plussanneita, joilla oli yritystä pitkään takana. Nou hätä! Vaikka tiedän kyllä ettei siltä todellakaan aina tunnu.

Itsellä ei oirekartalla ole näkyvissä mitään uutta.. kaikki on jo koettu aikaisemmin. Ehkä vähän enemmän nippailee tuolta vatsasta, mutta kuvittelisin sen olevan väärässä paikassa liian ylhäällä tai sivussa. Missä se kohtu oikein on? Anatomia hyvin hallussa.. :) Ja sit se oli uutta, että viime viikolla tuli muutaman päivän selvästi enemmän jotain valkkaria. Mutta siinä ne sit olikin.

Oih, Myy pääsee matkalle!! Nauttikaahan lomasta! Ja auringolle terveisiä.. Ja Wilmalla nappaa taatusti toinen tai ehkä jopa molemmat. Missäs muut jännääjät ovat? Pahis varmaan mykistyneenä siellä tuijottelee plussaa tikussa? :) Muut? Prätkis? Hensku?

Eilisen lenkin kaveriksi on tänään tiedossa pyöräilyä! Timmiys tähtäimessä.. ;)

Sinis kp 26/28

Täällä mennään lämmöt korkealla ja nuhaisen oloisena eteenpäin eikä täti ainakaan vielä ole hyökännyt. Ens viikolla testailen jollei ala kuulua. Kuitenkin pisisn kierto ollut 36 päivää joten vielä en toivo liikoja =) Siniksen sanoin "pessimisti ei pety"

Nooh tytöt, älkää nyt ihan epätoivoon vaipuko!!! Paistaa se aurinko risukasaankin, ja olenhan siitä elävä esimerkki että voi pidemmänkin yrityksen jälkeen tärpätä.

Myy: Mukavaa lomaa, katselen sadetta ikkunasta ja kaipaan niiiiin aurinkoa! :D

Wilma: Toivottavasti vaihtoehto b) kolahti, siis plussa Ja uusi työ. db db

Pahis: Minulla taisi olla pisin kierto pitkälti yli 40 päivää, olisko ollut jopa 45. Viimeiset 3 tai 4 kk vasta kierto alkoi säännöllistymään 35:een. Siksi itsekin vetkuttelin viikon (miten mä pystyin?) ennen kuin testasin, ja silti tuli vasta haalea plussa. Eli kai ihan järkevää meidän epäsäännöllis-kiertoisten odottaa että kunnolla myöhässä.

Peukutan teille kaikille peukut krampissa täällä, oikein lupaavia oireita teillä! Itse en kyllä oire-expertti ole, kun edelleen oon melko oireeton, mutta tällainen kai melko harvinaista. Jotain nyt kuitenkin, esim lämpöä ollut edelleen, etenkin iltaisin, ehkä vähän enemmän väsyttää (onpa uutta näin syksyllä??? ) jne.

Plussapuhalluksin Vilukisu 6+6

Eihän siinä mitään, että elämä potkii päähän...niin kai se sitten on...Kun tuntuu paskalta niin tuntuu paskalta. Ajattelin testata kun on ne rapujuhlatkin huomenna...ja negahan sieltä tuli ja jotain pientä tuhrua pyyhkiessä...että tällaista taas. Jotenkin kuvittelin, että tää vika kierto enne lääkäriä tekis temput, mutta ei....ei sitten millään.....Vituttaa niin et tukka lähtee taas vaihteeksi....Nyt siis kp28/30, mutta mun tuhrut enteilee aina menkkoja joten tässä taas mennään...

Eivät oo vielä soittaneet duunista, mutta mun tuurilla en tieteskään saa sitä...Eihän mikään voi ikinä onnistua. Kun on paska fiilis pitää aina vaan tulla lisää paskaa niskaan...niinhän se on.

Olen niin lannistunut...niin lannistunut....10pv lääkäriin...ja mitenköhän kauan sit menee ennenkuin ne osaa sanoa missä vika??Ja mikäköhän se vika on?Ja tulekoohan meillen ikinä sitä vauvaa?????Tää on niiiin syvältä!

Kaikki alle 6kk plussanneet saavat kyllä olla niin helvetin tyytyväisiä etten jaksa kuulla yhtäkään valituksen saanaa niiltä!!!!!!

Wilma ja todella suuri vitutus, pettymys, suru....Ja huomenna vedän perseet, se on varmaa...

Miini-81 erittäin paljon tervetuloa tänne!! :) Voi Wilma kun mä tiedän niin sun tunteen :( Meillä ei ole ehkäisyä käytetty melkein puoleentoista vuoteen ja mitään ei ole tapahtunut, ei edes pienen pientä haamunpoikasta raskaustestissä. Mulla on jo usko mennyt. Varailin jo aikaa neuvolaan ehkäisyasioissa, joten tää taisi olla sitten tässä. Mulla taisi ihan vierähtää nyt kyynel kun kirjoitan tätä vaikka olen niin muka asian tehnyt itselleni selväksi. Mut kait se ajatus siitä ettei meille suoda sitä pientä tuhisevaa kääröä, tuntuu pahalta. Just tällä viikolla kuulin että eräs tuttu oli vasta kesäkuussa jättänyt ehkäisyn pois ja nyt jo raskaustesti plussaa. EPÄREILUA!!!! Mutta kirjoittamista en tänne ainaskaan vielä lopeta...

Prätkis kp ihansama/25-26

Kiitti Prätkis tuesta...Mua ärsyttää niin, että annan tän vauva asian dominoida mun elämää....Haluaisin niin vaan "unohtaa" asian ja huomata olevani onnellisesti raskaana, mutta ei näytä toimivan. Lisää vettä myllyyn lisää se, että olen niin tylsistynyt ja ahdistunut mun epämääräisessä projektityössäni, että mulle jää liikaa aikaa miettiä näitä juttuja. Haluaisin siksi uuden innostavan työn jossa ei aikaa riittäisi murehtimiseen....Nyt jos ei sitten tää uusi työkään natsaa olen ihan pulassa taas ja entistä ahdistuneempi....(ja joudun seuraamaan kollegan raskautta ja sen myhäilyjä vierestä) Eli nyt pitäis jomman umman asian tapahtua, että mä en olisi näin onneton....

Nyt lähen lenkille et tulis vähän parempi fiilis...Oon ollut kotona pari pv kun olo on niin paska...ei kukaan välitä siel duunissa kuiteskaan....Hohhoijaa....

Tekipäs lenkki hyvää kun aurinkokin paistaa...mutta en saanut duunia :( Vituttaa, mutta silti ei vituta....Olis siinä varmaan ollut huonotkin puolensa....Jos meinaa johonkin hoitoihin joutuu lähtemään ei ehkä uudessa duunissa onnistu niin hyvin...ja pääsenpähän varmasti Kanarialle jouluksi !!!Vähän parmepi fiilis kun koetan miettiä, että joku syy oli miksi en tuota duunia sannut...Pitänee nyt vaan yrittää keksiä itselleen tekemistä ja pitää ittensa kiireisenä duunissa (mahdotonta!) ettei ahdistus iske. Ja koettaa raskautua, että sieltä joskus pääsis pois (niinkuin tässä ei muka yritystä olis jo ollut...hah!) Joo joo....Nyt koetan asennoitua viikonlopun juhliin ja unohtaa kaikki negatiiviset ajatukset!

Tällaista vuoristorataa nää mun fiilikset menee....;)Hyvää viikonloppua kaikille!

Wilma 28/30

Wilma, (ja muillekkin) itselle auttoi kierron pitkittymiseen, tuhruilulla alkaviin menkkoihin (tuhrut ennen menkkoja ei ole hyvä...) ja tietty siihen plussaan helokkiöljy! Auttaa muuten vit***seenkin ;) Suosittelen lämpöisesti kaikille!

Aurinkoa ja plussaa kaikille!!!!

Kiitos prätkämimmi =) Ehkä teidän ei vielä tarvi heittää kirvestä kaivoon kuitenkaan?

Helokkiöljyllä? Eikö se ole vähän kiistelty tuote ja yleensä käytetty allergioihin tms? Voin olla pahasti hakusessa mutta tällainen mielikuva mulla on. Nimimerkillä valmis kokeilemaan lähes mitä tahansa.

Tuhruista puheenollen, tiedän Wilman aiemmat fiilikset aika tarkalleen mutta yritän olla vaipumatta synkkyyteen. Täällä nimittäin tuhruttaa jo sen verta hienosti että täti pölähtänee paikalle hetkenä minä hyväänsä. Taas tiputaan korkeelta ja kovaa. Toivottavasti ei sit koko viikonloppua pilais vierailullaan, sen verta vois sitte edes odottaa perhana.

Mulla ei enää tuhruta (eilen tuli pikku klimppi), mutta kutiaa siihen malliin, että taitaa olla hiivaa. Siitä vaivastahan oon kärsinyt aika paljon ja yleensä se tuli aina oviksen ja menkkojen välissä. Nyt siis kun menkkojen "pitäisi" (EI PITÄISI) alkaa...tulee sellaista vaaleanpunaista limaa vähäsen...En uskalla mitään canesten voidettakaan laittaa kun en tiiä alkaako ne menkat ja kun oon menossa kaverin maalle (se nimittäin valuu yöllä pois sitten...ällöä!). Inhottavaa....

Mulla itse asiassa on nuo tuhrut lyhentyneet sen Glandinin ansiosta...viime kierrossa tuli vaan 1pv, sitä ennen saattoi tulla 3-4pv....ja nyt ei oo vielä sitä "oikeata" tuhrua tullut. Sen Glandininhan piti vahvistaa limakalvoja. Oon myös syönyt sinkkitabuja joka auttaa limakalvoihin, hiuksiin ja ihoon....

Wilma-pieni, älä nyt epätoivoon vaivu!!!!! Vaikka tiedän ettei just lohduta yhtään nää mun löpinät...

Mutta sulla kuitenkin on se lääkäriaika jo pian, voihan olla että vika on ihan pieni, parilla pillerillä korjattavissa? Ei kannata pahinta vaihtoehtoa odottaa siinä pelossa ettei sit muka pety niin paljon. Ota päivä kerrallaan ja sure asioita vasta sitten kun on niiden aika. Paljon kuuluu kuitenkin positiivisia uutisia ihmisiltä jotka ovat plussanneet esim. Clomifen tai Terolut -kuurin avulla. Olen varma että sinullekin apua löytyy ja pian onkin tungosta Tulossa vauva-ketjussa! Halit!

Miininkin toivottaisin tervetulleeksi tänne (ja pian myös plussanneiden puolelle), mutten enää varsinaisesti tänne kuulu itse, käyn vain kurkkimassa ja toivomassa että tytöt täältä siirtyisivät pian odottajien ketjuihin, koska siellä on välillä niin hiljaista. Minulle tämä ketju tuotti onnea, kun pitkän yrityksen jälkeen plussasin pian tänne ilmaannuttuani.

Isoja jaksuhaleja kaikille,
Viluski

Arvatkaapa onko ollut tuskainen päivä, kun en pääse töistä kirjoittelemaan??? En tajua mistä se voi johtua, koska lukemaan pääsen kuitenkin. Meinasin jo soittaa atk-tukeen ja kysellä, että mikä mättää kun ei kesken työpäivän pääsekään (enää) palstailemaan.. :)

Tervetuloa Miini! Mä loikkasin täältä alkuvuodesta sinne alkumetreillä-ketjuun, kun tämä oli hiipumaan päin, mutta sitten kaikki alkumetri-ryökäleet menivätkin plussaamaan ja tämä alkoi vuorostaan piristyä, niin loikkasin takaisin :) Houkutellaan vielä Liisaleenakin joukkoon, niin alkumetrit voidaan kuopata. Alkumetreistä kun ei enää kait voida puhua.

Voi Wilma! Toivottavasti olet vähän paremmalla mielellä jo. Niin tuttua nuo sinun tuntemukset minullekin ja vaikka tiedän, että nää lohdutukset ei juuri sillä hetkellä paljoa auta, niin koita jaksaa kuitenkin! Ja ovatpas typeriä siellä uudessa työpaikassa, kun eivät sua sinne palkanneet! No ei ois kannattanutkaan mennä.. :)

Prätkis, mä olen tosi pahoillani sun puolesta! Voi kun teillä nyt olisi napannut.. ootko nyt ihan varma, että haluat ehkäisyn? Helpommin sanottu kuin tehty, mutta mitä jos vaan antaisi mennä ilman ja katsoisi mitä tapahtuu? Ymmärrän kyllä toisaalta sen, että ei jaksa pettyä kuukaudesta toiseen ja vaikka kuinka päättää olla miettimättä asiaa, niin ei onnistu..

No niin, sitten pieni tilanneraportti kaikkine ihanuuksineen täältä.. :)
Mulla on siis ollut tosi säännöllinen kierto, yleensä aina se 28 päivää, pari hassua kertaa on ollut 29 tai 27. Ja aiemmin menkat on alkanut aina kertarysäyksellä (pytty punaisena kertalaakista ja sen jälkeen ei epäilyksiäkään asiasta), mutta parissa viime kierrossa on edellisenä päivänä tullut pyyhkiessä punaista, mutta ei muuta. Ja silloin on ollut jo orastavat menkkakivut. MUTTA: tänään aamulla aivan puskista tuli verta (siis pytty punaisena-tyyliin) ja siitä vittuuntuneena sitten tungin samantien tulpat paikoilleen ja lähdin töihin. Aamupäivällä oli tullut minimaalisesti jotain punaista, mutta sen jälkeen ei mitään. Ei edes pyyhkiessä tai oikein ähkiessä.. trust me, yritetty on! Koko ajan on sellainen olo, että nyt tulee ja kunnolla, mutta ei. Eikä menkkakivuista tietoakaan. MITÄKÖHÄN TÄÄ NYT SITTEN ON??? Täysin siis päinvastoin, ensin rytinällä ja sit ei mitään?? Haloo??? Nyt on siis vasta kp 26 eli tädillä vielä ruhtinaallisesti aikaa kurvata paikalle, mutta jotain outoa tässä nyt on. Todella ärsyttävää. Aamulla olin jo aivan masentunut ja alistunut siihen, että ei tästä mitään ikinä tuu ja nyt sitten toivo taas nostaa päätään. Että sovitaanko niin, että tullaan kylään tai sitten jäädään suosiolla pois eikä kiusata muita???

Että tällaista täällä. Mennään sitten Wilman kanssa todellakin samassa tahdissa, röyhtäisyt, nipistelyt oikealta, jatkuva nälkä ja tuhrut.. :)

Mutta oikein mukavaa viikonloppua kaikille tuhruttelijoille ja ei-tuhruttelijoille :)
Sinis kp 26/28

No heissan,
jospa minäkin hyppään "alkumetreiltä" tähän pinoon. Itse asiassa joskus varmaan kuukausi sitten kävinkin pari kertaa kirjoittelemassa (timmit mammat -juttuja), mutta sitten pidin vähän palstataukoa...

Meillä siis toista lasta toivottu viime marraskuusta asti. Esikoinen täyttää kohta jo neljä vuotta. Tässä kierrossa oon pitkästä aikaa yrittänyt bongata ovista tikuilla ja tänään tuli haalea viiva. Eikun miestä mattoon (tai siis, sänkyyn.) Vielä yksi tikku on jäljellä, toivotaan että se viiva huomenna vahvistuis. Ens kuussa aattelin hommata sellasen digitaalisen ovistestin. Huomatkaa, kuinka paljon uskon plussaan tässä kuussa :)

No niin, olet siis tullut oikeaan paikkaan.. usko on ollut hukassa monella muullakin :) Mutta ei me lannistuta! Kivaa, kun ilmaannuit tänne Liisaleena! Mites Timmit Mammat-projekti etenee?

Mun piti vielä lisätä tuohon romaaniini, että ovis-plussa tuli tasan kaksi viikko sitten perjantaina eli pari päivää aiemmin kuin normaalista. Eli senkin puolesta menkat vois hyvin alkaa vaikka tänään. Mutta odotellaan..

"Kaikki alle 6kk plussanneet saavat kyllä olla niin helvetin tyytyväisiä etten jaksa kuulla yhtäkään valituksen sanaa niiltä!!!!!! "

No, Viiris ainakin lupautuu sitten rustaamaan valitukset jonnekkin muualle esim. pelkäämästään keskenmenosta. En ymmärtänyt, että se satuttaa noin paljon, olen pahoillani. Kiitos tuesta, jota olen täältä saanut ja toivon teille kaikille oikein paljon onnea yritykseen!! :) Ja hauskaa syksyn alkua..

Viiris

No sieltähän se täti tuli, vähän empi, mutta tuli kuitenkin. Eli alusta mennään taas.. kyllä ottaa päähän. Jotenkin on turtunut olo, tuntuu etten jaksa enää edes välittää. Onko tää nyt sitten seuraava vaihe tässä hommassa? Pettymys ja välinpitämättömyys? Taitaa mennä muutama päivä alamaissa, mutta eiköhän sitten taas täältä nousta.

Mites muut? Toivottavasti joku vielä hyppää huhtijunan kyytiin.

Viiris älä lähde pois. Ymmärrän Wilmaa hyvin, välillä harmittaa todella paljon toisten onnistuminen ja oma jatkuva epäonni. Mutta muistissa on myös se, että se oma harmitus oli aivan yhtä suurta myös silloin, kun yrityskuukausia oli vähemmän takana. Eli eiköhän kaikilla ole oikeus purkaa tuntojaan täällä, oli yritystä takana kuukausi tai lähes vuosi. Koittakaamme elää sovussa ja tukea toisiamme! Tunnustan reilusti omat kateuden tunteeni, mutta olen myös iloinen siitä, että toisilla onnistaa. Ja vaikka välillä itsekin ajattelen, että osaan sitten todella arvostaa ja rakastaa tätä joskus tulevaa vauvaa, niin kyllä varmasti osaatte myös te, jotka olette nopeammin sen plussan saaneet. En oikeasti epäile sitä yhtään. Eli musta olisi kyllä kiva kuulla myös teidän plussanneiden kuulumisia (ainakin lyhyesti ;), koska nyt tuntuu että oman "mielenterveyden" kannalta pidättäytyn vähän aikaa lukemasta odotuspuolen jorinoita. Ja jorisen itsekseni täällä.. :)

Mutta kaikesta huolimatta mukavaa viikoloppua! Pitäisiköhän sitä vetäistä tänään huppu himmeäksi? Jos vaikka helpottaisi.. ;)
Sinis

No voi perse Sinililja. Mullakin on pari viime kuukautta ollut menkkojen alussa vähän tollanen fiilis. Pettynyt, mutta kuitenkin vähän välinpitämätön... Voi johtua siitäkin, että en oo ehtinyt edes oottaa kunnolla menkkoja niin ne on päässeet yllättämään. Kierto on siis lyhentynyt jopa 42 päivästä 30-32 päivään.

Timmit mammat-projekti ei mun kohdalla oikein etene. Sain vähän pudotettua painoa, mutta nyt painan jopa enemmän kuin silloin kun aloittelin kuntokuuria. Jumpassa oon käynyt suht. säännöllisesti ja kotonakin jumppaillut (meillä on se Wii fit, se on aika hauska), mutta nyt alan tarkkailemaan syömisiä enemmän. Kesän aikana on tullut syötyä liikaa herkkuja :)

Jännäyslista:
Utelias pahalainen 13.8.
Myy80 16.8.
Sinililja 17.8.
Wilma 17.8
Prätkämimmi 19.8
hensku 14.9.

nojoo, siirsin itseni jonon hännille, menkat alko, erittäin oudosti kyllä täälläkin suunnalla.. tiistai-iltana tuli ihan reilusti ihan kirkasta verta ja sitten ei yli vuorokauteen mitään! to-aamuna alko sitten kunnolla.. että silleen.. vähän tuppaa taas vituttamaan, muttamutta.. ei itkut auta..

hensku kp3

Jännäyslista:
Myy80 16.8.
Sinililja 17.8.
Wilma 17.8
Prätkämimmi 19.8
hensku 14.9.
Utelias pahalainen 13.9.

Siirsin myös itseni jonon hännille taas sillä täti perkele sieltä kuitenkin saapui halusin tai en. Nyt mennään siis kp 2/32 ja vituttaa oikein vaan kunnolla. Laskin just et meilläkin alkoi nyt sitten 7.yrityskierto eli ei se raskaus ihan niin helpolla alkanutkaan mitä kuvittelin. Miehellekin sanoin kuinka vituttaa taas tädin vierailu. Se vaan tokaisi et kyllä se vielä tärppää meilläkin, ihana mies!!!
Vaikka ymmärränkin Wilman vitutuksen niin mielestäni ei täältä ajeta ketään pois kuitenkaan. Eli älä kiltti Viirulainen vaan lähde täältä pois ainakaan vielä tai käy edes viestittämässä joskus hotmailiin. Olis niin ihana elää sun raskaudessa mukana ja saada edes pieni toivonkipinä siitä itsellekin =).Pidän sormet ja varpaatkin ristissä et pienokainen pysyy matkassa loppuun asti. Samat sanat myös muille raskautuneille.
Ja tervetuloa uusille kirjoittajille muyös minunkin puolestani. Lisätkää ihmeessä tietojanne listaan.
UP kp 2/32

Ai onks teillä joku salainen meilirinki vai? :)

No voi hitto! Mä olin UP:n puolesta jo lyömässä vetoa kovilla panoksilla. Höh. Ja Henskulle kanssa iso höh. Mites Myyn ja Wilman kävi? Miini? Ja Prätkis? Sulle oikein superisot peukutukset täältä! db db db db db db db db db db db db!!!!!!!!!

Se siitä välinpitämättömyydestä.. tänään oon sitten itkeä pillittänyt oikein urakalla. Mutta nyt taas niskasta kiinni ja takaisin elämään.. Mies on koittanut valaa muhun uskoa ja vähän jo onnistunutkin siinä. Onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa. Ja eikös ne todennäköisyydet pitäisi koko ajan vaan parantua? Jos siis mitään vikaa ei kummassakaan ole. Haluan vielä uskoa siihen, joten täältä tullaan toukokuu!!!

Mä olisin halunnut Vilukisun ja Viiriksen kanssa tonne toiselle puolelle.. ihan tyhmää, kun täällä "tutustuu" mukaviin tyyppeihin, niin sitten ne vaan katoaa.. Tulee teitä ikävä eli tulkaa vaan moikkaamaan meitä täällä! Ja perustetaan sitten oma odotusketju, jookos?

Mä aion nyt seuraavan kuukauden ajan panostaa tosissani siihen Timmit Mammat-projektiin! Ajatukset pois tästä asiasta. Äsken vetäisin tunnin pyörälenkin ja sen auttoi heti tähän masikseen. Aion myös kokeilla mulle uudenlaista ruokavaliota, jos se auttaisi tohon mun ongelmavatsaan. Joten odottakaas vaan, täältä pesee! :)

Sinis kp 2/28

Tarkoitin sillä kommentillani sitä, että toivoisin etteivät muutaman kk vasta yrittäneet valittaisi niin herkästi kun kuitenkin on enemmän todennäköistä, että menee kauemmin kuin se 6kk kun raskautuu. Musta ainakin se tuntuu pahalta kun itellä on sitä yrittämistä ja toivomista niin kauan takana. En mä tietenkään ole vihainen heille joille tärppi käy aiemmin ja en tietenkään toivo, että kenelläkään kauan se kestäisi, mutta valittaminen on musta aika turhaa jos odottamista on ollut vain pari kk takana. Tää on mun mielipide...Tänne saa mun puolesta kirjoitella ketkä vaan, ja muiden onni ei multa ole pois vaikka usein vituttaakin enemmän tai vähemmän. Henk.kohtaisesti en Viirikselle kommentiani tarkoittanut ja sehän on teille vain kiva juttu, että tärppi kävi nopeasti eikä mua haittaa. En jaksa nyt kirjoituksiani sen enempää selitellä....Jokainen kokee tän odotuksen odotuksen niin eri tavalla. En tietenkään halua karkoittaa Viiristä tai ketään muutakaan täältä pois.

Olin rapujuhlissa eilen ja siellä yx ulkomailla asuva kaverini just sanoi ettei vielä halua lapsia, mutta ehkä 1,5v (-2v) kuluttua et "kun siihenhän menee sit se 6kk kun raskautuu[/i]" Oli ihan pakko sit sanoa, että siihen voi kuule mennä paljon kauemminkin....ja käydä vaikka niin, ettei niitä saa ollenkaan. No joo, tää kaveri ei meidän yrityksestä tiennyt joten kerroin sille sitten siitä.

Ai niin, aamulla heräsin sitten kauhean darran lisäksi siihen, että menkat alkoi ajallaan kp30. Eli nyt alkaa sitten 12.kierto ilman ehkäisyä.....Eli nyt on maaginen 1.v raja tullut täyteen....jep jep.

Pahaa oloa & morkkista poteva Wilma kp1

Kyllä mä ymmärrän Wilma.. täytyy myöntää, että olin "vähän" huonolla tuulella, kun laitoin tänne viestiä. Kaikki mahdolliset terveydenhuollon tädit pelotteli juuri sinä päivänä, että tod. näk. meidän "möykky" onkin vaan jokin tuulimunaraskaus/munatorviraskaus tms. Ja sitten kaadoin päälleni kiehuvat vedet, kattilallisen. Ja vielä vahingossa hajotin 3 mukia. Siinä sitten vähän pinna kireellä ja itkua tihrustaen tulee hermostuttua melko helposti.. ;) Ei varmaan oo mitään tekemistä sillä, että itku tulee nyt muutenkin aika herkästi..heh..

Kyllä käyn täällä lukemassa, mutta enemmän taidan kirjotella tonne odottajien puolelle.

Ja tuolla odottajissa odottelee jo valmiina se meitin ketju.. luotan ihan täysin siihen, että te tulette sinne kyllä! :) Me muut siellä odotellaan teitä.. :)

Plussapuhalluksia! :) :)

Viiris 5+0