?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:On se mennyt tämä maailma pahaksi. Ennen ei ollut ehkäisyä keksittykään ja sanon että sillon oltiin onnellisempia kuin nykypäivänä vaikka varmasti oli tiukempaa kaikessa. Nyky ihmiset ajattelevat vain itseään ja elämän pitää olla helppoa ja vaivatonta.
Onneksi itsellä ei ole tuota ongelmaa. Lapsia tulee niin monta kuin tulee ja sillä selvä..ei tarvitse vatvoa ehkäisyjen ja riitojen kanssa. Ja onnellisia ollaan molemmat..sekä mies että minä. Vaikka ei tämä helpoin vaihtoehto elämälle todellakaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Mies itse sen toisen työn otti, minä en pakottanut. Ei varmaan oikeasti sitten haluakaan viettää aikaansa minun ja lasten kanssa. Miksi minusta tehdään syyllinen kaikkeen?
Mies halusi minut vaimokseen, järjestettiin ihanat isot satuhäät ja mies halusi myös lapsia. Jotenkin kuvittelin, että haluamme molemmat samaa, ison perheen ja lämpimän kodin ja elää perhe-elämää.
Mies on saanut hoitaa raha-asiat. Meillä on yhteinen tili, josta minä en käytä rahaa juuri mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Kyllä minä miestä kunnioitankin kaikessa, paitsi tässä ettei haluakaan enää montaa lasta, kuten aluksi.
Olen katsellut netistä tila-autoja ja me voitaisiin vaihtaa sellaiseen ja mahduttaisiin isompana perheenäkin. Ei ne ole sen kalliimpia kuin meidän nykyinenkään auto. Ei suinkaan auton perusteella lapsia kukaan jätä tekemättä. Lapsille ei välttämättä tarvitsekaan omaa huonetta, on vain hyväksi jakaa huone toisten kanssa. Toki tähän taloon saisi helposti laajennuksenkin jos tarvis tulisi, olen vähän suunnitellut mielessäni miten sen voisi toteuttaa.
Näköjään kukaan tässä ketjussa ei ymmärrä äidin tarpeita ja äidinrakkautta, mutta kaipa kaikkiin aloituksiin vaan pitää saada v....lla vaikkei aihetta oikeasti olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:Mietippä ap näinpäin.. Sinä et haluaisi/saisi enää synnyttää lapsia ja miehesi silti haluaisi vielä pari lasta. Niinpä hän väittäisi sinulle käyneensä sterilisaatiossa ja näin saattaisi sinut raskaaksi vasten tahtoasi. Tuntuisko mukavalta?
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Meillä vanhin lapsi 4 v. ja nuorin 1,5 v. Hoidan heitä kaikkia kotona. Mulla on vakityö, jossa ehdin olla vuoden verran ennen ekaa lasta. Vauvakuume on kova taas ja töihinpaluukaan ei yhtään houkuttaisi. Mies vaan on sitä mieltä, ettei haluaisi enää lapsia.
Ollaan vasta rakennettu omakotitalo ja mies haluaisi levätä rakentamisen jälkeen ja tehdä vähemmän töitä. Hänen mielestä meidän pitäisi keskittyä nauttimaan elämästä ja alkaa maksamaan lainaa molempien pois mahdollisimman pian.
Muttakun minä nautin elämästä kun on paljon lapsia ja saan olla heidän kanssaan kotona ja seurata heidän kehitystään päivittäin.
Miksi miehen pitäisi saada sanella että meillä olisi vain kolme lasta, kun minä haluaisin ainakin pari - kolme vielä nyt kun se vielä on mahdollista.
Meillä on nyt sitten mykkäkoulu tämän asian suhteen. Ehkäisyn jätin pois, että on ihan miehen vika jos raskaaksi tulen, itsepähän seksiä haluaa. Ja minä haluan paljon lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Mies itse sen toisen työn otti, minä en pakottanut. Ei varmaan oikeasti sitten haluakaan viettää aikaansa minun ja lasten kanssa. Miksi minusta tehdään syyllinen kaikkeen?
Mies halusi minut vaimokseen, järjestettiin ihanat isot satuhäät ja mies halusi myös lapsia. Jotenkin kuvittelin, että haluamme molemmat samaa, ison perheen ja lämpimän kodin ja elää perhe-elämää.
Mies on saanut hoitaa raha-asiat. Meillä on yhteinen tili, josta minä en käytä rahaa juuri mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja talonne pakkohuutokauppaa odotteleva ostaja:Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Meillä vanhin lapsi 4 v. ja nuorin 1,5 v. Hoidan heitä kaikkia kotona. Mulla on vakityö, jossa ehdin olla vuoden verran ennen ekaa lasta. Vauvakuume on kova taas ja töihinpaluukaan ei yhtään houkuttaisi. Mies vaan on sitä mieltä, ettei haluaisi enää lapsia.
Ollaan vasta rakennettu omakotitalo ja mies haluaisi levätä rakentamisen jälkeen ja tehdä vähemmän töitä. Hänen mielestä meidän pitäisi keskittyä nauttimaan elämästä ja alkaa maksamaan lainaa molempien pois mahdollisimman pian.
Muttakun minä nautin elämästä kun on paljon lapsia ja saan olla heidän kanssaan kotona ja seurata heidän kehitystään päivittäin.
Miksi miehen pitäisi saada sanella että meillä olisi vain kolme lasta, kun minä haluaisin ainakin pari - kolme vielä nyt kun se vielä on mahdollista.
Meillä on nyt sitten mykkäkoulu tämän asian suhteen. Ehkäisyn jätin pois, että on ihan miehen vika jos raskaaksi tulen, itsepähän seksiä haluaa. Ja minä haluan paljon lapsia.
Ole pliis provo! Eihän tämmöisiä voi olla oikeasti. "miehen vika jos raskaaksi tulen.." Toivottavasti miehesi käy purkautumassa naapuriin Tiinaan!
Laiska olet kun haluaisit miehen rahoilla oleilla kotona. Ehkä aavistat ettet jaksaisi työ+perhe -yhdistelmää kovin kauaa ja toivot uraa kotiäitinä.
Vastarakennetusta omakotitalosta on todennäköisesti ihan mukava summa lainaa. Oletko ajatellut sitä että kun korot nousevat ja/tai miehesi työtilanne heikkenee olet (huom 'olet' kun miehesi jättää sinut) lasten kanssa ahtaassa vuokrakämpässä kerrostalossa jäljellä vain muisto talosta ja puolet lainasta. Lainaa kannattaa lyhentää nyt mahdollisimman paljon ja siihen tarvitaan molempien tulot.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ei tätä ap:tä jaksa uskoa todeksi. Onko tuollaisia naisia olemassa oikeesti? tää on provo.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Mies itse sen toisen työn otti, minä en pakottanut. Ei varmaan oikeasti sitten haluakaan viettää aikaansa minun ja lasten kanssa. Miksi minusta tehdään syyllinen kaikkeen?
Teillähän on iso perhe (3 lasta), lämmin koti, vastarakennettu, ja perhe-elämää, joka on kohta muisto vain jos jatkat tolla menolla... Mies hoitaa raha-asioita parhaansa mukaan painamalla kahta duunia että saat nauttia kotona teidän lapsista, mutta sulle ei riitä mikään.
Alkuperäinen kirjoittaja tuksu:Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Kyllä minä miestä kunnioitankin kaikessa, paitsi tässä ettei haluakaan enää montaa lasta, kuten aluksi.
Olen katsellut netistä tila-autoja ja me voitaisiin vaihtaa sellaiseen ja mahduttaisiin isompana perheenäkin. Ei ne ole sen kalliimpia kuin meidän nykyinenkään auto. Ei suinkaan auton perusteella lapsia kukaan jätä tekemättä. Lapsille ei välttämättä tarvitsekaan omaa huonetta, on vain hyväksi jakaa huone toisten kanssa. Toki tähän taloon saisi helposti laajennuksenkin jos tarvis tulisi, olen vähän suunnitellut mielessäni miten sen voisi toteuttaa.
Näköjään kukaan tässä ketjussa ei ymmärrä äidin tarpeita ja äidinrakkautta, mutta kaipa kaikkiin aloituksiin vaan pitää saada v....lla vaikkei aihetta oikeasti olisikaan.
sä olet oikeassa. kaikki vaan vitt.le sinulle. kuinka monta täällä on mustanakin sanonut että on j'ättänyt ehkäisyn pois että saisi lisää vauvoja. mutta jos mies käy kylvämässä kylällä niin se on ok? ap haluaa itse kasvattaa lapsia ja on sentään naimisissa,talous ok. mitä hätää teillä siitä on? kateellisia??????? ei se teidän kukkarolle käy jos hän saa lisää muksuja ja kasvattaa niitä itse??? jos joku kertoo täällä et on huono äiti ja ei pärjää lasten kaa niin tulee heti-haleja ja pusuja ja voimia-kirjoituksia mutta jos äiti joka pärjää hyvin ja haluaa lisää perhettä niin vaan haukutaan porukalla! tyhmät ämmät,hyi!
Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Joku sentään ymmärtääMinä kyllä olen ottanut vastuun lapsistani tähänkin saakka ja ottaisin niistä tulevistakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ratkaisu:jos sen lapsen haluat niin käy pyllistämässä jollekin naapurin ukolle ja sano että saa painaa paljaalla ja syvälle. toista tarvittaessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja Aapee:Joku sentään ymmärtääMinä kyllä olen ottanut vastuun lapsistani tähänkin saakka ja ottaisin niistä tulevistakin.
Unohdat siis sujuvasti, miehelläsi on myös taloudellinen vastuu sinusta ja lapsista ja talosta.
Kuullostaa huolestuttavan paljon siltä, että miehen rooli taloudessanne on toimia siittäjänä ja rahantuojana, kun sinä elät perhe-elämää lasten kanssa.