M
mervi
Vieras
tuntuu siltä, etten enää jaksa mieheni haluttomuutta! kuitenkin rakastan häntä ja hän muuten minulle se oikea. olen vielä suht nuori, hoikka ja kauniskin, mutta mieheni ei halua minua tai ei ainakaan näytä sitä. itsetuntoni on aivan nollassa ja vaikka minusta itsestänihän se itsetunto kumpuaa, mutta miehen haluttomuus ei voi olla vaikuttamatta siihen. tiedän että mieheni rakastaa minua ja haluaa olla kanssani. eikä hän ole pettänyt minua. on sen verran kunniallinen mies, että ei petä. en itsekään kovin paljon seksiä tarvitse ja pärjäisin hyvinkin vähällä jos mieheni edes joskus itse ehdottaisi peti puuhia tai sanoisi haluavansa minua. minä olen aina se, joka seksiä ehdottaa. useinmiten hän torjuu minut. pari kuukautta on jo edellisestä kerrasta, kun en ole enää jaksanut kysellä. niin usein tapahtuva torjutuksi tuleminen todellakin satuttaa minua. en ole koskaan ennen seurustellut miehen kanssa, joka ei halua seksiä! jouduin lopettamaan e-pillerit keväällä sivuvaikutusten takia ja ""käytämme"" nykyään kumeja. ostin yhden pienen paketin silloin ja kun ne loppuivat, pyysin miestäni ostamaan lisää. eipä ole kumipakettia kaupasta mukanaan tuonut vieläkään. välillä olen muistuttanut, mutta hän vain sanoo ""voishan noita ostaa"", mutta ei tee sitä. niin...voisinhan minä niitä kumeja käydä ostamassa, mutta toivoisin että mies edes joskus tekisi jotain ""seksielämämme"" eteen. olen yrittänyt puhua hänen kanssaan asiasta, mutta turhaan. suhteemme alussa harrastimme hyvinkin usein seksiä, mutta silloinkin minä jouduin aina tekemään aloitteen...
onko muita naisia, joilla samantyyppinen tilanne? miten jaksatte näin tunnepuolella? vaikuttaako miehen haluttomuus kuvaan itsestänne?
onko muita naisia, joilla samantyyppinen tilanne? miten jaksatte näin tunnepuolella? vaikuttaako miehen haluttomuus kuvaan itsestänne?