Alkuperäinen kirjoittaja huu:mun mielstä pääongelma ei ole ap:n vartalo, vaan äidin käytös.
No ei, mutta toista ihmistä ei voi muuttaa, joten kannattaa keskittyä siihen omaan hyvään oloon, jota saa nyt ihan esimerkiksi liikunnasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huu:mun mielstä pääongelma ei ole ap:n vartalo, vaan äidin käytös.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Alkuperäinen kirjoittaja normaali:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja normaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äidilläsi on ongelma, jos vielä keski-ikäisenä hakee hyväksyntää pätemällä tyttärelleen.
en oikein uskalla sanoa hänelle vastaan :/
mitä jos et olis vähän aikaan missään tekemisissä mutsis kanssa?
Jos oot todellakin aikuinen ni voit tehdä sen ja sitäpaitsi toi nakertaa sun itseluottamusta.
Lisäks sun äiti kuulostaa tosi karseelta anteeks nyt vaan![]()
sitä tässä pähkäilenkin, että olisiko niin parasta. Mä en vaan jaksa ainaista jauhamista ulkonäöstä ja painosta. Se on jotenkin niin tärkeetä sille. Ja joskus ajoittain tuntuu kuin se oli jopa kateellinen mulle jostain, en ole selvittänyt mistä.
sitähän se onkinmusta se on jotenkin tosi surullista kun täytyy olla kateellinen omalle lapselle. Vähän ohi aiheen mut sun mutsis ois varmaan hylänny mut ku mulle tuli ekassa raskauksessa vuodelevon takii +30kg
ja nyt toisen jälkeen viel niistä 15kg istuu tiukassa joten siinä ois hieman perspektiiviä sun aivan normaali painoon
![]()
Juu nyt vaan pidät vähän etäisyyttä sun äitiin ja sit kun se ihmettelee miksi näin on ni sanot vaan ihan totuuden ni sit se voi itse päättää et muuttuuko. Joe ei muutu ni sit sun on kyllä parempi ilman usko mua.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Minäkin olen saanut kuunnella isältä hämmästelyä siitä, kuinka olen lihonut. Huomautteluja tulee myös silloin, kun vieraampaa väkeäkin on kuulemassa. Todella ahdistavaa.
Ahdistavaa etenkin sen takia, että en ole kovinkaan montaa kiloa ylipainoinen. Ihan normaali ihminen vaan.
Olen käsitellyt asiaa päässäni ja ymmärrän täysin, että vika ei ole minun kokoni vaan kokoani hämmästelevän ihmisen epävarmuus omasta itsestään. Mutta satuttaahan se silti.
Ap, neuvoisin, että ottaisit asian puheeksi äitisi kanssa. Siitäkin huolimatta, että se saattaa hetken aikaa keikuttaa välejänne. Loppupeleissä rehellisyys kuitenkin kannattaa, sillä jatkuva huomauttelu raastaa sinua ja kaihertaa teidän välejänne enemmän, kuin asioista suoraan puhuminen.
Ja lopuksi: älä IKINÄ mene mukaan siihen hulluun mielikuvitusmaailmaan, jossa sinun painoindeksisi omaava ihminen olisi ylipainoinen!