Siellä oli ne 2 blogia, olisin halunnu vielä käydä lukemassa, mutta en löydä ketjua? Voisko joku ystävällisesti kertoa, mitkä niiden blogien nimet oli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivottavasti tämä alotus oli tehty ihan vilpittömästi, eikä sen takia, että sais mollata noita äitejä.
Ompas mukavaa löytää oma bloginsa täältä näin jo toisen kerran vuorokauden sisään + niitä äitejä joiden oma elämä on niin täyttä kuraa, että tarvitsee jopa vinkua muiden elämästä. mutta, omapahan on asianne, säälittää tää touhu vaan, että mistä kaikkialta sitä ittensä sitten bongaakaan. ja kuulee teiltä täysin tuntemattomilta millanen on, kun te ette siitä tiedä sitten yhtikäs mitäänmutta kiva että onnetaan Tiinan kanssa teille kunnon ajavietettä.
Polttaminen ja juominen, vaikka on tietoisesti raskaana, kertoo jo tarpeeksi paljon. Et ole ansainnut tervettä lasta, käytöksesi takia. Tosin lapsesi tietysti ansaitsee syntyä terveenä koska on viaton ihmisyksilö. Ristiriitaista.
Nimenomaan!
Musta on tosi surku, et tääl porukka arvostelee nuoria äitejä, vaikka tuskin teistäkään kukaan tuntee Teyaa tai Tiinaa.
Ompas mukavaa löytää oma bloginsa täältä näin jo toisen kerran vuorokauden sisään + niitä äitejä joiden oma elämä on niin täyttä kuraa, että tarvitsee jopa vinkua muiden elämästä. mutta, omapahan on asianne, säälittää tää touhu vaan, että mistä kaikkialta sitä ittensä sitten bongaakaan. ja kuulee teiltä täysin tuntemattomilta millanen on, kun te ette siitä tiedä sitten yhtikäs mitäänmutta kiva että onnetaan Tiinan kanssa teille kunnon ajavietettä.
Kiitos vaan mutta mun elämäni ei ole lainkaan kuraa, vaikka teidän blogeista ja teistä sanoinkin että täysiä lapsia olette vielä. Toinen ainakin jopa asuu vanhempiensa luona (toisesta en tiedä), eli ihan kakara vielä ja sori vaan mutta se on totuusOdottakaahan vaan sitä aikaa kun "joudutte" olemaan täysin omillanne sen lapsenne kanssa ja ottamaan kokonaisvaltaisen vastuun arjesta. Ei enää olekaan ketään (mamma&pappa) joka tekee teille herkkuruokaa valmiina pöytään vaan "joudutte" itse olemaan se perheen pää joka ruuan valmistaa ja siivoilee, pitää taloudesta ja lapsesta itsenäisesti huolta.
Nyt on vielä huoletonta aikaa juosta kaupungilla kavereiden kanssa syömässä ja pohtia mitä meikkejä ostaa.![]()
Minun arkeni ei ole lainkaan kuraa vaikka 23 vuotiaana elän aivan eritavalla kuin te. Minulla on 2 lasta, ei miestä, olen kotiäiti, teen ruuat perheelle ja pidän pytinkiä pystyssä päivittäin. Olen ylpeä siitä että olen jo esikoista odottaessani ollut täysin omillani ja opetellut ottamaan vastuuta sekä omasta että tulevan lapseni elämästä.
Kaupungille pääsen sillointällöin kans katselemaan shoppailtavaa itselleni, mutta aina tulee kuitenkin ostettua rakkaille lapsilleni pääasiassa hienoa päälle.
Joskus pohdin ostaakko 8 euron hiusväri itselle vai jotain kivaa lapsille.. ja valitsen lapset. Elämääni ei ole meikit eikä materia, enkä voi koskaan olettaa että joku muu hoitaa asiat puolestani. Että joku muu tekee minulle ruokaa, että olen äiti ja silti riippuvainen vielä omasta äidistäni, ei.. Olen ylpeä siitä että olen oman itseni herra ja vahva kasvattaja lapsilleni.
Ja tämä elämä on oikein ihanaa, eikä käy kateeksi ollenkaan sitä mikä teillä saattaa olla edessä... perseelleen lentäminen tässä elämässä, että ihan oikeasti pitääkin pian pärjätä omillaan sen lapsen kanssa. ?