Hei kesämassut!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villahousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

villahousu

Aktiivinen jäsen
28.12.2004
1 806
0
36
Oonko mä ainoa, joka ei saa auki tota meidän ketjun viimeisintä sivua??? Pelkkää valkosta lävähtää ruutuun kun yrittää avata sitä. Muut sivut kyllä näyttää aukeavan. Onkohan tuo ketju jo liian pitkä ja sen takia tökkii?
 
Eli en siis oo ainoo. Täytysköhän meidän harkita uuden pinon perustamista jos ei ala pian pelittää? (tässähän alkaa kärsimään jo vierotusoireista ;) ) Toisaalta Hiiviö näyttää tänään kirjottaneen jotain tonne, joten ilmeisesti siis joillain toimii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:
Eli en siis oo ainoo. Täytysköhän meidän harkita uuden pinon perustamista jos ei ala pian pelittää? (tässähän alkaa kärsimään jo vierotusoireista ;) ) Toisaalta Hiiviö näyttää tänään kirjottaneen jotain tonne, joten ilmeisesti siis joillain toimii.

ei se toimi... sain ekan sivun auki ja kirjoitin siellä, ku ajattelin että jos muut näkee :D

Toivottavasti saisivat toimimaan, en taho luopua tosta ketjusta!!! :D

 
Voi että...Mulla kaamee suru,musta oli huippuihanaa kun oli odotusajan jutut samassa ketjussa... :'(
Oli kiva seikkailla välillä sielläkin ja muistella.

En aamulla myöskään päässyt sivuille.Konetta kirosin,mut oli vikaa muussa sitten.
 

Yhteistyössä