Oonko mä ainoa, joka ei saa auki tota meidän ketjun viimeisintä sivua??? Pelkkää valkosta lävähtää ruutuun kun yrittää avata sitä. Muut sivut kyllä näyttää aukeavan. Onkohan tuo ketju jo liian pitkä ja sen takia tökkii?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Eli en siis oo ainoo. Täytysköhän meidän harkita uuden pinon perustamista jos ei ala pian pelittää? (tässähän alkaa kärsimään jo vierotusoireista) Toisaalta Hiiviö näyttää tänään kirjottaneen jotain tonne, joten ilmeisesti siis joillain toimii.