Tyttö täyttää kesällä 5vuotta, mummia ollaan nähty viimeksi vähän reilu puoli vuotta sitten. Se asuu samassa kaupungissa ja sen raittiina aikana me nähtiin useita kertoja viikossa, nyt ei enää ollenkaan. Mä vaan kyllästyin lopulta ja päätin että nyt riittää. Mä en kaipaa mun lasteni elämään alkkiksia, niitä oli omassa lapsuudessa tarpeeksi. Ongelma on nyt siinä että kuinka selittää pienelle lapselle miksei käydä enää mummin luona? Ettei tyttö ala "syyttää"mua siitä kun ei enää kyläillä. Haluisin kertoa että mummi on kipeä, mutta se kuulostaa ehkä pelottavalta ja miksei käydä katsomassa mummia jos se on kerran kipeäkin..
Ja joo, jos joku miettii.. mä ikävöin äitiä joka päivä. Mä antaisin todennäkösesti kaiken taas anteeks jos se taas raitistuis. Mutta viina vie ja mä oon päättänyt et me väistytään sen tieltä. Niin kauan mä oon yrittänyt auttaa ja turhaan. Nyt en enää jaksa..
Niin ja siis pointti: tyttö on alkanut kysellä harva se päivä et koska me mentäis mummin luo, kun ei oo pitkään aikaan käyty. Tekee mummille piirrustuksia jne
Ja joo, jos joku miettii.. mä ikävöin äitiä joka päivä. Mä antaisin todennäkösesti kaiken taas anteeks jos se taas raitistuis. Mutta viina vie ja mä oon päättänyt et me väistytään sen tieltä. Niin kauan mä oon yrittänyt auttaa ja turhaan. Nyt en enää jaksa..
Niin ja siis pointti: tyttö on alkanut kysellä harva se päivä et koska me mentäis mummin luo, kun ei oo pitkään aikaan käyty. Tekee mummille piirrustuksia jne