E
ettäs
Vieras
Minulla on töissä ihan vain halpismarketista ostetut remmilliset kesäsandaalit. Siis sellaiset työsandaalien näköiset, ei mitään ns. hienostelusandaaleja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ettäs;25788237:Minulla on töissä ihan vain halpismarketista ostetut remmilliset kesäsandaalit. Siis sellaiset työsandaalien näköiset, ei mitään ns. hienostelusandaaleja.
Joo, feikit on http://hoitajat.net/crocsithoitajille/CROCSIT on todella liukkaat märällä lattialla. Meillä on sattunut useita kaatumisia juuri näiden muovikenkien käyttäjillä.
Mulla oli pitkään ihan feikkicrocsit ja hyvin meni. Maahisissa oli valtaisa staattisen sähkön ongelma, kun niitä aikoinani pidin! Talvisaikaan sain sähköiskuja ihan joka paikasta ja labrassa kun töissä olen, niin muutaman kerran koneet tilttas, kun koskin niihen ja vaan sininen valokaari välähti... Että ei enää Maahisia mulle. Tällä hetkellä taitaa olla Schollin kengät. Mutta oli kyllä vaikeaa löytää kauniita, värikkäitä kenkiä kohtuuhintaan!