Heidi Klumin 6-vuotias tytär istuu vielä rattaissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummomainen

Aktiivinen jäsen
24.01.2010
4 653
2
36
Samoin kuten 3-vuotias veljensä Johan, 4-vuotias Henry sentään kävelee.

article-0-0A37AEC3000005DC-689_468x361.jpg

article-0-0A37AE0B000005DC-152_468x594.jpg

Leni ja Johan ovat ihan terveitä ja osaavat kävellä, joten ihmetyttää 6-vuotiaan istuminen rattaissa.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1289834/Heidi-Klum-takes-ENORMOUS-brood-trip-park-New-York.html

No tyttö on sylissä siinä yhdessä kuvassa ja tosi pieneltä tytöltä näyttää. Ehkä matka on ollut pitkä ja äiti on vuorotellut lasten kyydissä oloa tms. Ei nyt niin kauhean vakavaa mun mielestä :)

Jenkeissä on nykyään ihan normaalia, että 5-vuotiaat istuu rattaissa, siitä ei ole pitkä matka 6-vuotiaisiin. Näin jollakin julkkiksella jossakin kuvassa tuplarattaat joissa istui 4v ja 5v ja naureskelin päässäni näille plussan ketjuille "3v ja vauva - tuplarattaat vai ei?" kun mun mielestä 3veen ei enää pitäis istua rattaissa... Mutta jenkeissä tuplia tarvitaan vielä kouluikäisille :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Jenkeissä on nykyään ihan normaalia, että 5-vuotiaat istuu rattaissa, siitä ei ole pitkä matka 6-vuotiaisiin. Näin jollakin julkkiksella jossakin kuvassa tuplarattaat joissa istui 4v ja 5v ja naureskelin päässäni näille plussan ketjuille "3v ja vauva - tuplarattaat vai ei?" kun mun mielestä 3veen ei enää pitäis istua rattaissa... Mutta jenkeissä tuplia tarvitaan vielä kouluikäisille :D

Toisaalta siellä on monet kaupungit niin kauhean vilkkaita, että ihan jopa ymmärtää vielä 4 vanhalla rattaat joissain tapauksissa, tai isommilla. Vaikea sanoa, kun ei ole kokemusta, mutta ehkä sitä turvautuisi itsekin niihin tuolla vilinän keskellä. Voi olla turvallisuuden kannalta parempi, jos on vielä vilkkaita lapsia :)

Jospa nuo julkkikset haluaa pitää lapsensa varmassa tallessa ja sen vuoksi on rattaissa tai sylissä... kuitenkin kaiken maailman stalkkereita ja paparazzeja pyörii ympärillä.

Tuli mieleen, että kyseessä vois olla turvallisuusjuttu tms. Ehkä Heidi ei halua, että lapset jäävät roikkumaan jonnekin perää tai juokse edelle, kun ainakin valokuuvajien kohteina ovat.

Jep. Sitä on niin helppo täältä pihtiputtaalta huudella kuinka meidän 2 vuotiaskin kävelee itse. Lähteäppä johonkin new yorkin huiskeeseen kaikenmaailman hullujen keskelle, vielä julkkis kun on, niin on ehkäpä vähän toinen tilanne.

jos se on käyny täällä palstaa lukemassa ja halus näyttää pitkää nenää niille joiden mielestä toi on ihan outoa puuhaa :snotty:

mut joo, luultavasti tuossa kuten muissakin julkkislasten kanniskelussa/rattaissa olossa on kyse just noista ympärillä pyörivistä kuvaajista, faneista ym helpompi siis turvata lasten olo noin.

Meillä ainakin 5v menee siskon taakse istumaan jos ei jaksa kaupungilla paahtaa äidin tahtiin tai jos väsy iskee pitkän päivän aikana, näkyvät nuokin olevan shoppailemassa.

tuolla tuo elämänmeno on hiukan erilaista ja kidnappaukset, ryöstöt ym ihan joka päiväistä. Ehkä tämä on turvallisuuden takia jo pakko. Vilkkaiden lasten kanssa (vaikka ovat isompiakin) tuo turvallisuus tulee varmasti ekana mieleen. Täällä kun harvemmin lapsia kidnapataan niin kuin tuolla!

No on se kauheaa kun jotkut isommat julkkikset haluaa pitää lapset pitkään lapsina ja antaa olla rauhassa mitä on, kaikilla ei ole kiire niistä kasvattaa mitään korkokengillä käveleviä maskotteja - äidin kopioita, huipputyylikkäitä - mikä tuolla ameriikoissa on toisilla ollut sitten tapana.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Tuota, mulla on kyllä 5 v:kin satunnaisesti istunut rattaissa. Esim. juuri kaupungissa, jossa on liian vilkas liikenne. Tai kun on esim. kävelty koko päivä Kolmårdenissa, niin takaisin tullessa on mukava päästä rattaisiin. Päivän niissä rattaissa onkin liikkunut kylmälaukku.

Eli ehdottomuus on kyllä aika turhaa.