Heidi Klumin 6-vuotias tytär istuu vielä rattaissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
No tyttö on sylissä siinä yhdessä kuvassa ja tosi pieneltä tytöltä näyttää. Ehkä matka on ollut pitkä ja äiti on vuorotellut lasten kyydissä oloa tms. Ei nyt niin kauhean vakavaa mun mielestä :)

Noin minäkin akattelen. pitkä matka ja rattaat mukana, istuu ken haluaa.

Mä toivon että mun lapset viihtyvät rattaissa mahdollisimman kauan kaupungilla käydessä. Paljon huolettomanpaa liikkua kun ovat rattaissa eivätkä pääse karkaamaan. Eihän siitä shoppailusta muuten mitään tulisi :saint: Saavat kyllä kävellä ja liikkua muualla sitten paremmalla ajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mä toivon että mun lapset viihtyvät rattaissa mahdollisimman kauan kaupungilla käydessä. Paljon huolettomanpaa liikkua kun ovat rattaissa eivätkä pääse karkaamaan. Eihän siitä shoppailusta muuten mitään tulisi :saint: Saavat kyllä kävellä ja liikkua muualla sitten paremmalla ajalla.

Peesaan tätä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40 ja risat:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
No kyllä mäkin mielummin pitäisin lapsia rattaissa jos jenkeissä asuisin. Pikkasen enemmän liikennettä ja saattavat kirmata tielle jolloin käy aika pahasti.

Saattaa ne jäädä auton alle Mannerheimintiellä siinä kuin Jenkkilässäkin. Jopa Pihtiputaalla on mahdollisuus jäädä auton alle.

Tarkoitan nyt, että niitä ihmisiä ja autoja on sen verran enemmän ettei välttämättä pysty niin hyvin pitämään silmällä.

USA:ssa on ihan erilainen liikennekulttuuri kuin täällä Suomessa. Jos jossain jää auton alle niin tasan just täällä Suomessa. Keski-Euroopassa Saksassa ainakin on niin että jos olet aikeissakaan astua jalankulkijana suojatielle niin liikenne pysähtyy. Suomessa vastaavassa tilanteessa voit helpostikin kuolla koska täällä moni autoilija painaa kaasua jarrun sijaan.

Mitä kehtaamiseen tulee niin meikätyttö pukkaa kärryssä taatusti aika ajoin vielä seitsemänvuotiastakin. Mitäpä minä siitä mitä muut ajattelevat, sielläpä ajattelevat mitä lystäävät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:

Peesaan tätä :)

Ja kitisee vähemmän kun saa välillä istua ja vaikka torkkua. Aikuisetkin on nykyään ihan patalaiskoja, hissillä ja autolla ja liukuportailla liikutaan. Mikä pakkomielle joillain on kytätä pikkulasten kärryssä istumisia?

Alkuperäinen kirjoittaja epli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä niitä kuulee näkee suomessakin! juuri perjantaina viimeks nähty linnanmäellä!

:D onko koskaan käyny mielessä että joskus isosisarus haluaa vaan hetken mennä istumaan pikkusisaruksen rattaisiin?

Niinpä.... Me oltiin juuri Pärnussa lomalla ja matkarattaat olivat kaupungilla mukana vaikka kuopus täytti reissussa 3v ja isompi on 4,5v. Mutta kun 7tuntia ja useita kilsoja tuli rannalla ja kaupaungilla pyöritty päivässä, niin kyllä isompikin mielellään niihin rattaisiin välillä istahti :) Hän on vielä koululaisen kokoinen, että olisi siinä ollut palstamammoilla ihmettelemistä, että niin isoakin vielä rattaissa työnnettään :D

Leni taas ollut rattaissa tällä kertaa yhdessä 4-vuotiaan Henry-veljensä kanssa.

article-1297829-0A940B20000005DC-38_468x783.jpg

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1297829/Model-mother-Heidi-Klum-showers-baby-Lou-kisses-hugs-family-stroll.html

Ja ne, jotka puhuu, että on turvajuttu, niin eipä esimerkiksi Beckhamien suunnilleen samanikäiset pojat istu enää rattaissa, Romeo on 7 ja Cruz 5 ja en ole aikoihin nähnyt heitä rattaissa. Beckhamien pojat on vieläpä huomattavasti kuuluisampia julkkislapsia kuin Heidi Klumin lapset.