Heippa!
Aattelin jättää merkin tähän,kun olen käyny välil lueskelemassa teijän juttuja.Itse olen kans heinäkuinen ja LA on 13.7 ja asun ja synnytän hyvinkäällä
Mie käyn sillon tällön lueskelemassa,mut tuntuu et koskaan ei oo aikaa kirjottaa.ja toisinaan en muista piiiitkäään aikaan käydä.Kun mulla on toi esikois tyttö 1v 2kk,ni tulee senkaa touhuttua
Puhetta näytti oleban ainakin limatulpasta.esikoista oottaessa mulla meni tulppa synnytyksen alussa eli se lähti kokonaisena mönttinä ja sit alko supparit 5 min välein tulee ja lähtö synnärille.Mun tulppa oli iso valkoinen möntti,näytti ihan valkovuodolta mut limasempi.Se oli vessa reissun varrella irronnu ja oli mun reidessä kiinni ku vetäsin housut alas
Mulla on viimenen lääkärineuvola perjantaina.Mut neuvolakäynti oli vikko sitten ja sf oli 31 ja masun päältä kokeiltuna vaavi tuntui olevan oikeenpäin.Sen näkee sit perjantaina.Esikoinen jouduttiin kääntää.
Supistuksia on ollu alusta lähtien paljon ja viime lääkärikäynnillä (n.rv26) oli jo pehmentynyt paikat ja kohdunkaula lyhentynyt.
Kiloja on tullu tähän mennessä n.10kg.
Oiskohan viel jotain kerrottavaa....
Ainiin ja ikä on 26v just sunnuntaina täytin
Keski ultrassa kysyttiin et kumpi tulee,ni tyttöö veikkasi kun ei vehkeitä näkyny mut ei sekään ihan 100% varma kun oli napanuora haarojen välissä.
Näytti olevan toinenkin joka synnyttää hyvinkäälä,Eewi,mahtaakohan hän myös asuu hyvnkäällä???
Johan tulikin kirjoteltua,kun tyttö on päikkäreillä ja hetki omaa aikaa
Emily 35+5
p.s Piti siirtää tänne alas kun tää pomppas johki tonne väliin ekaks....