Voi ei, Lullu, ikävästi kävi sinulle. Mutta hyvä jos olosi on rauhallinen.
Minä kävin tänään yksityisellä ultrassa. Pitäisi olla rv 7+2 ja ultrassa näkyä sykkiikö sydän. Mutta.. joko on kyseessä myöhäisempi hedelmöittyminen kuin mitä arvelen, tai sitten tuulimunaraskaus. Epäilen itse vahvemmin jälkimmäistä vaihtoehtoa, koska mulla ei ole enää mitään raskausoireita. Viikon päästä kontrolliultra, jossa näkee onko alkio kasvanut vai ei. Jos alkaa vuotoa sitä ennen, kyseessä sitten se tuulimuna.
Lääkäri oli tosi fiksu ja mukava, mieltäni rauhoitti se kun hän kertoi, että jos kyseessä on tuulimunaraskaus, niin siinä ei menetetä lasta, koska sitä ei koskaan ollutkaan. Siinä menetetään vain haave siitä raskaudesta ja lapsesta. Hän kertoi myös, että tuulimunaraskaudet ovat tosi yleisiä, keskimäärin jokainen jolla on kolme lasta, on myös kokenut tm-raskauden, iästä riippumatta.
Tämä ketju näyttää kuivuvan kokoon, johtuisiko aikaisesta aloituksesta. Jos taas raskaudun, jos tästä ei nyt tule mitään, niin teen kuten ekassa odotuksesa, eli alan kirjoitella vasta kun asia on hieman varmemmalla pohjalla. Mutta lääkäri sanoi että hän kyllä kertoisi jos olisi sitä mieltä että ei tuu mitään. Nyt hän ei voinut vielä sanoa suuntaan tai toiseenkaan, eli toivoa vielä on. Oma tunne vaan ei anna kauheesti toivoa. Olen silti iloinen että menin ultraan. Ei tarvitse kestää sitä epätietoisuutta niin kauaa.
Uniperhonen ja Sacha, mitä teille kuuluu?