***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8:n loppurutistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Ootteko laittaneet jo tyynyn taaperoillenne?

Juu, meidän neidillä on ollut tyyny nyt parisen viikkoa. Sellanen veljeltä peritty vauvatyyny ja aikas lituska, pitäis kyllä hakea kaupasta uusi kun on tuo sen verran olematon...

*muoks* vaikka tuohan nyt tietty nukkuu milloin mitenkin päin, eikä suinkaa pää aina tyynyllä.

Meillä poika syö ihan tavallisia jogurtteja ja viilejä. =) Mummu kokeili viime viikolla antaa pojalle piimää, ja se onkin ihan ykkösherkku. :laugh: Vetäisi koko lasillisen ja itku pääsi kun loppui. Taisi ratketa meillä maidon huono maistuminen, juokoon piimää sitten. :D Muita ykkösherkkuja on viinirypäleet, mandariini ja tomaatti. :p

Tyyny on, semmoinen tosi lituska, oikeastaan sama vaikkei olisi tyynyä ollenkaan. :whistle:

Yöt on edelleen meillä levottomia. :/ En kuitenkaan oikein usko korvatulehdukseen, parin viikon päästä pitäisi käydä jälkitarkastuksessa. Varmaan hampaita tai jotain muuta levottomuutta...

Kohta pääsee saunaan! :p

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Tyyny on hankittuna ja aina tuolla sängyssäkin, mutta ei Hattara sitä kyllä käytä. Nukkuu joskus tosin ketturepolainen pään alla ja meidän vieressä kun on, niin pönkii meidän tyynyille. :heart:

Tyty tekee samaa, jos sattuu vieressä olemaan. :heart: Itselle vaan vähän hankalaa, kun neiti tuppaa sitten viemään samantien melkein koko tyynyn. :xmas: :D Nykyään kyllä harvemmin enää meidän vieressä nukkuu, kun nukkuu tyytyväisenä yöt läpeensä omassa sängyssä-viimeinkin. =)

Tyyny on hankittuna ja aina tuolla sängyssäkin, mutta ei Hattara sitä kyllä käytä. Nukkuu joskus tosin ketturepolainen pään alla ja meidän vieressä kun on, niin pönkii meidän tyynyille. :heart:

Juu näin meilläkin, vaikka meillä ei repolaista ookaan. Mutta usein neiti kaivertaa itselleen kolon päälle tyynyn viereen. Nyt neiti ei meinaa nukahtaa milläänn, joten tarttee mennä. :wave:

Mä laitoin äsken kokeilumielessä "tyynyksi" sellasen pienen peiton taiteltuna tyynyliinan sisään, kun tuntuu kanssa, että jotain siellä pään alla usein on (nalle tai peitto). Ja meidän sängyssä mönkii kanssa aina tyynylle :)

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:

Tyty tekee samaa, jos sattuu vieressä olemaan. :heart: Itselle vaan vähän hankalaa, kun neiti tuppaa sitten viemään samantien melkein koko tyynyn. :xmas: :D Nykyään kyllä harvemmin enää meidän vieressä nukkuu, kun nukkuu tyytyväisenä yöt läpeensä omassa sängyssä-viimeinkin. =)

Sama täällä. Joskus tulee vielä aamulla/yöllä viekkuun, keskimäärin ehkä kerran viikossa.

Meillä puolestaan tyty alkoi nukkua yönsä, kun lopetin kertalaakista imetyksen kokonaan, mies heräsi pari viikkoa öisin neidin kanssa ja aloitettiin uudelleen refluksilääke iltaan. Nyt saa varmaan pikkuhiljaa tätä yhdentoista kuukauden univajetta paikattua...

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meillä ei oo neiti koskaan nukkunu meidän sängyssä :D ja olen erittäi, ERITTÄIN tyytyväinen siihen :D :saint:

Mun mielestä on taas ollut ihanaa kun neiti on nukkua tuhissut vieressä. :heart: Ja HUOM siis silloin kun nukkunut, siitä oli ihanuus kaukana kun hillui pitkin yötä oli sitten vieressä tai omassa sängyssä... :/

Meillä puolestaan tyty alkoi nukkua yönsä, kun lopetin kertalaakista imetyksen kokonaan, mies heräsi pari viikkoa öisin neidin kanssa ja aloitettiin uudelleen refluksilääke iltaan. Nyt saa varmaan pikkuhiljaa tätä yhdentoista kuukauden univajetta paikattua...

:hug: :flower:

Meillä ei oo neiti koskaan nukkunu meidän sängyssä :D ja olen erittäi, ERITTÄIN tyytyväinen siihen :D :saint:

Mun mielestä on taas ollut ihanaa kun neiti on nukkua tuhissut vieressä. :heart: Ja HUOM siis silloin kun nukkunut, siitä oli ihanuus kaukana kun hillui pitkin yötä oli sitten vieressä tai omassa sängyssä... :/

Meillä tota kohta 9-vuotiasta vierotetaan edelleen "perhepedistä", joten...tyytyväinen olen neidin haluun nukkua omassaan :whistle: :p ;)

Meillä tota kohta 9-vuotiasta vierotetaan edelleen "perhepedistä", joten...tyytyväinen olen neidin haluun nukkua omassaan :whistle: :p ;)

Juu, meilläkin tuo 3v tulee joka yö meidän väliin... :whistle: Ja jos joku yö ei jostain ihmeen syystä ole tullut niin aamulla melkein säikähtää että missä se poika oikein on. ;) Ei ole vielä paukut riittäneet tapella poikaa takas omaan sänkyyn nukkumaan, kun on saanut neidin unien kanssa vääntää. Nyt on kyllä ajatuksena, että tyty siirtyy tässä keväällä pinniksestä pois ja lastenhuoneeseen nukkumaan =) jos isompikin pysyis siellä sit paremmin kun toinen tuhisee vieressä.

Juu, meilläkin tuo 3v tulee joka yö meidän väliin... :whistle: Ja jos joku yö ei jostain ihmeen syystä ole tullut niin aamulla melkein säikähtää että missä se poika oikein on. ;) Ei ole vielä paukut riittäneet tapella poikaa takas omaan sänkyyn nukkumaan, kun on saanut neidin unien kanssa vääntää. Nyt on kyllä ajatuksena, että tyty siirtyy tässä keväällä pinniksestä pois ja lastenhuoneeseen nukkumaan =) jos isompikin pysyis siellä sit paremmin kun toinen tuhisee vieressä.
No meillä alko oleen jo vähän ahasta, niin pakko alkaa savustaa toista pois :laugh: :laugh: :laugh:
160cm levee sänky ja pahimpina öinä oltiin niin, et isännän kanssa reunoilla (puoliks lattialla), keskimmäiset 2 siinä keskellä sänkyä ja esikoinen poikittain jalkopäässä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
No esikko ja kolmonen on ihan uskonu, kun ollaa sanottu, et niillä olis omatkii sängyt, mut tuo kakkonen......grrrrr....no nyt on menny vissiin 2 viikkoa taas, että vaan pari kertaa on tullu :flower:

No meillä alko oleen jo vähän ahasta, niin pakko alkaa savustaa toista pois :laugh: :laugh: :laugh:
160cm levee sänky ja pahimpina öinä oltiin niin, et isännän kanssa reunoilla (puoliks lattialla), keskimmäiset 2 siinä keskellä sänkyä ja esikoinen poikittain jalkopäässä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
No esikko ja kolmonen on ihan uskonu, kun ollaa sanottu, et niillä olis omatkii sängyt, mut tuo kakkonen......grrrrr....no nyt on menny vissiin 2 viikkoa taas, että vaan pari kertaa on tullu :flower:

[/quote]

No joo, saattaahan tuossa olo olla kuin silakoilla purkissa. :whistle: :D Kun tuntuu että tuo yksi 3-vuotiaskin vie ihan tolkuttoman tilan ja vielä kun hyörii ja pyörii ja on milloin mitenkin päin vinksinvonksin. :whistle: Voihan se olla että tulee edelleen vaikka sisko nukkuiskin samassa huoneessa, mut sit pitää kyllä alkaa vääntää herraa takas omaan punkkaan. Just tossa miehen kanssa puhuttiin, että olis kyllä aika kiva saada pitkästä aikaa taas meidän makkari ihan vaan meille. ;) :D :saint: :xmas: :laugh:

Nyt pitäis vaan hommata noille muksuille kerrossängyn tapaista, ikeassa on kyllä yksi passeli joka varmaan noille haetaan...

Nyt pitäis vaan hommata noille muksuille kerrossängyn tapaista, ikeassa on kyllä yksi passeli joka varmaan noille haetaan...

Myö mennään parin viikon päästä hakeen neidille jatkettava :p :D

Tai neidin käyttöön se tulee syksyllä vasta,...5v saa nukkua siinä sen aikaa, mitä pojat joutuu samassa huoneessa olemaan...vie vähemmän tilaa =)

Yhteistyössä