***Helmikuun Helmet 2008*** vko 8:n loppurutistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvipouta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä olen niin nuori teihin kahteen verrattuna, etten vielä ymmärrä niistä mitään :laugh:

NIIIIIN nuori... :laugh: :whistle:

Se kuule tekee ihmeita se muutama kuukausikin. Jos vaikka vertaa mun poikaa 2 kk vanhempaan lapseen niin se ero on huima :laugh: :laugh: ;)

muoks tai mua mun mieheen, joka on 3 kk nuorempi

Mä olen niin nuori teihin kahteen verrattuna, etten vielä ymmärrä niistä mitään :laugh:

Se kuule tekee ihmeita se muutama kuukausikin. Jos vaikka vertaa mun poikaa 2 kk vanhempaan lapseen niin se ero on huima :laugh: :laugh: ;)

*Pöllyttelee rintasulkiaan* B) :D :saint:

Syötä niille kaikkea herkkuruokaa...jogurttia yms. Jos ne maistuis paremmin. Kyllä se ruokahalu sitten palaa kun ovat täysin terveenä

Jugurttia menee molemmille hyvin ja jäätelöäkin oon antanut. Maissinaksut on pop.

Näinhän se varmasti on että tää korjaantuu ajan kanssa. Mittasin äsken pojan kuumeen ja oli 38,2 pepusta eli kuumetta on vielä. En antanut kuitenkaan kuumelääkettä, ku tuo vatsa on niin kipeä. Joi kuitenkin ihan hyvin korviketta tuossa ja nukahti. Täytyy tarkkailla tilannetta yöllä. :xmas:

Mitäköhän mun piti kommentoida...unohtui jo :| No ainakin D-vitamiineista, et mä annan ne aina ennen aamupuuron syöntiä. Ja olen jopa muistanut antaa ne, kun oon tehny siihen sellasen oman muistisäännön, et en kasta lusikkaa puuron joukkoon ennenku oon antanut tipat sillä lusikalla. Kuulostaa pöljälle, mut toimii mulla :)

*etsii kiivaasti taas sitä ryppyvoidepurkkiaan* |O

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:

*etsii kiivaasti taas sitä ryppyvoidepurkkiaan* |O

Löytykö? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Mitäköhän mun piti kommentoida...unohtui jo :| No ainakin D-vitamiineista, et mä annan ne aina ennen aamupuuron syöntiä. Ja olen jopa muistanut antaa ne, kun oon tehny siihen sellasen oman muistisäännön, et en kasta lusikkaa puuron joukkoon ennenku oon antanut tipat sillä lusikalla. Kuulostaa pöljälle, mut toimii mulla :)

Meillä on purkki puuron vieressä, mutta ei auta mitään...
Opiskeluaikana ihmettelin kovasti niitä mammoja jotka mainitsi unohtavansa tipat toisinaan...kuinka hankala ne on muistaa...näköjään ERITTÄIN HANKALAA :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
mies joutuu appivanhempien kans katsoon tuolla telkkua :kieh: :laugh:

Voi mies parka! :D

Niin...kai mun täytyy kohta lähteä yöpuulle, niin kiva kun oliskin jäädä jutteleen.

Älä välitä...mie meen kanssa ihan kohta :D

Jä määä... :xmas:

Onnittelut synttärisankareille! :flower:

Vinkkiä kaivataan: Miten saatte lapsen lautasen pysymään ruokailussa siinä pöydällä, siis sillon ku lapsi syö itse?

Niin siis onko muita konsteja ku pitää itse siitä kynsin ja hampain kiinni?

Yhteistyössä