helminauhaa peppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lare

Vieras
Meillä on tapana juoda kahvit sängyssä aina aamuisin niin usein, kun on siihen aikaa ja puhella asioita ja suunnitella tulevia vierekkäin. Usein istumme parin kolmenkin kupin verran ja parantelemme maailmaa.
Usein toisen alaston läheisyys kuljettaa käsiä myös pikkuhiljaa peiton alla kokeilevasti lähemmäs toista tiedustellen, olisiko toinen vastaanottavainen pienelle tai isommallekkin hellyydenosoitukselle. Usein käy niin, että mukava aamurentous muuttuu toisen käsien alla kiihkeämmäksi ja johtaa vaikka mihin. Joskus vaimoni käy muita mutkitta penikseeni kiinni, jos huomaa aamuseisokin ja häntä itseään haluttaa myös.
No muutama aamu sitten ohjasin hänen kättään pikkuhiljaa lähemmäs, hän ei oikein itse lämminnyt ajatukselle, mutta ei suoraan keskeyttänytkään, niin silloin jatkoin tietäen, että tänään voisin saada erikoishoitoa, jota olen silloin tällöin häneltä saanut.
Hän alkoi hitaasti hyväillä kaluani, joka oli nopsasti juhlakunnossa. Sitten hän alkoi nautinnollisen suihinoton hitaasti, hän tekee sen niin, että kun olen selinmakuulla, tulee hän jalkojeni väliin ja aloittaa samalla hieroen omia nännejään reisiäni vasten. Hänellä on myös hieno taito huomata hyvissä ajoin, kuinka kuumana käyn. Kun lämpöä minussa alkoi jo olemaan tarpeeksi, hän kysyi vain, minkä haluan tänään?
Vastasin, että aloita ainakin pienellä.
Hän haki liukuvoiteen ja anaalihelminauhan, jossa helmet vähän suurenevat tyveä kohti, rasvasi ensin yhdellä sormella peppuni ja sitten toinen perään ja varovaista pyörivää liikettä samalla toisella kädellä runkaten kaluani. Piti pyytää hiljentämään hetkeksi, ettei lauennut kättelyssä.
Sitten hän painoi helminauhan hitaasti peppuuni samalla runkaten kaluani. On aina mukava nähdä myös hänen kiihottunut ja keskittynyt ilmeensä, kun hän tekee tätä minulle. Taas aloin olla lähellä, joten nousin ylös käsittelystään ja laitoin hänelle tyynyn pään alle ja työnnyin suuhun helminauha pepussani. Hän rupesi toisella kädellään hyväilemään klitoristaan ja toisella työntelemään helminauhaa pepussani ja minä panin häntä hitaasti suuhun.
Kun hän alkoi kiihottua itse enemmän ja enemmän, alkoi hän työntää päätään kaluani vastaan kovemmin koko ajanm, kunnes pikkuhiljaa se upposi hänen kurkkuunsa niin syvälle, että jos suoraan olisi työntänyt, olisi varmaan tullut oksennus, mutta nyt hän vain työnsi vastaan ja runkkasi vimmatusti itseään ja pani peppuuni kiihtyvällä tahdilla.
Hän laukesi itse ensin ja kun hetkisen kuluttua aloin kiihdyttää panotahtia suuhunsa, alkoi hän molemmin käsin survoa helminauhaa peppuuni voimalla. Kun orgasmi lähti, tuli se varpaankynsistä alkaen ja tuntui, että spermat menivät suoraan ruokatorveen.
Oli sellainen orgasmi, että en ihan heti unohda.
Tämä oli minun hoitoani, joskus aina on minu vuoroni palvella rakasta vaimoani ja silloin olen usein vain hänen hyvänolon tunteidensa tuottaja ja keskityn siihen. Yleensähän kuitenkin molemmat nauttivat täysillä, mutta on kiva saada välillä vain nauttia itsekkäästi kun tietää, että toisenkin vuoro tulee.
Kirjoitin tästä aiempaan ketjuun jo, joten rakastavalle vaimolle ja bi2.lle terkkuja.
Mitä mieltä ihmiset olette tällaisesta?

ei tuo ihan normaalia ole, meillä naiskennellaan aamulla hyvässä yhteisymmärryksessä, nuoltuani vaimoni kuumaksi, naidaan vanhanaikaisesti ja molemmat ollaan tyytyväisiä, ei siihen persereikää tarvita

Aivan!! Olenkin jo tässä ihmetellyt että olenko ainoa joka ei harrasta peppupanoja!! Eikö tavallinen naiminen pilluun enää riitä!! Taitaa kaikki täällä olla jotain kaappihomoja...

Voi olla, ettei olekaan jonkun mittapuun mukaan, kyllä meilläkin seksi enimmäkseen on sitä tavallista rakastelua, mutta minusta on hyvä, jos välillä molemmat saavat siihen jotain uutta säpinää. Ei tarvi sanoa, että naiskentelemme, sehän kuulostaakin jo leipääntyneeltä seksiltä. En nyt tarkoita tällä edellistä kirjoittajaa arvostella.

Näinhän se on. Olen hyvän vaimon löytänyt, enkä sitä toiseksi vaihda, silti puolustelen aina välillä uutta, ennakkoluulotonta säpinääkin suhteessa, myös uusien asioiden kokeilua, yhdestä näistä juuri kirjoitin, me ainakin on kokeiltu vaikka mitä, jotkut kokeilut ovat jääneet yhteen kertaan, toisista on tullut osa sänkyleikkejämme aina silloin tällöin.
Itse olen sitä mieltä, että tämä on laajentanut ja rikastuttanut suhdettamme seksin saralla, myös opettanut puhumaan asioista, mistä tykkää ja mistä ei.

Hei vaan teille! Vähän samanlaista touhua on meidän makuukammarissa silloin tällöin. Ollaan oltu naimisissa 10 vuotta ja innostumme välillä kaikenlaisiin kokeiluihin. Meillä mies tykkää enemmän sormeilusta kuin sauvailusta (siis omaan takapuoleensa !) Sama se mistä tykkää, jos se molemmille sopii.

Aina riittää näitä taivastelijoita, jotka sanovat tyytyvänsä ""tavalliseen"" seksiin eivätkä voi ymmärtää muunlaista ajattelua. Minkäs takia heidän sitten pitää käydä näillä sivuilla uskomuksiaan saarnaamassa?! Taitaa ""kielletyt leikit"" kuitenkin vähän kiinnostaa.. ;)

Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen parin lemmiskellä tyylillään. Oman parinsa mieltymyksiin ei hetkessä syvennytä - ainakaan perisuomalaisessa avioliitossa.

Onnittelut, että olet löytänyt niin samanhenkisen kumppanin. Seksimieltymyksissä on suuria eroja, joillekin on kaikki kauhistus, toiset on estottomampia. Itse olisin valmis vaikka mihin, mutta aina tavannut vain miehiä, joille ei oikein mikään käy. :( Vaikea/mahdoton löytää kumppania, jonka kanssa synkkaa muuten ja seksikin sitten synkkaisi.

Kaksi pikkupoikaa keskusteli ja vertaili tietojaan:
-tiedätkö mikä on homo?
-totta kai.
- no, tiedätkö mikä on lesbo?
- no, tiedänhän minä senkin.
- satutko tietämään, mikä on sellainen henkilö, joka panee kalunsa toisen suuhun?
- en tiedä. Mikä?
- sehän on tietysti hammaslääkäri!

Meilläkin mies kiihottuu valtavasti pyllyn hyväilystä. Hiljattain ekaa kertaa (suihinoton) yhteydessä otin pienen sauvan ja hyväilin sillä häntä. Eipä aikaakaan laitoin liukastetta, hyväilin sauvalla ensin ulkopuolelta ja työnsin pikkuhiljaa sisään. Samalla otin suihin ja eipä aikaakaan kun mies laukesi. Orgasmi oli kuulema järisyttävä ja sen näki myös ilmeestä.. Ihanaa tuottaa toiselle mielihyvää ja saada vastapalvelus mistä itse pitää.. Aikaa montaa miestä, heteroakin taitaa pyllyjutut kiihottaa.

Kahtia kovasti jakautuu mielipiteet. Toinen, eli MIEHET ainakin omasta mielestään haukkuvat homoksi, ja toine , naiset keretovat oikeasti mielipiteitään, on hauska kuullaa, että muutkin pitävät tällaisista leikeistä seksin mausteina. Ei kyllästytä, kun on välillä vaihtelua. Vaihtelua ei tarvitse myöskään etsiä muualta.

Yhteistyössä