Mä oon unohatnu koko oppaan,kiva ku muistutit!!

Tässä ainakin lukee että valitse hiutaleita,tummia täysjyväjauhoja ja -suurimoita, ja sitten ona masikka-mannapuuron ohje, alkoimannasuurimoista.Ja tää on siis 2004 versio. En tiedä,mutta eikai sitä ohjetta olis jos ei sais antaa luulen ma....
tänään toista kertaa kokeiltiin sitä lasten kaurapuuroa,ekalla kerralla meni pari lusikallista,nyt jo suu auki odotti lisää. Tein vaan puolen desin annoksen ja puolet meni,pikkuhiljaa siis etiäpäin.Mutta eiköhän se siitä. Annan nyt vielä muutaman aamuna ja sitte siirrän sen iltaan tai annan kumpanakin. Mua vähän kyllä ihmetyttää että terkka sano että lihalla ei vielä kiire,ei siis varmaan kiire olekaan,mutta jotenkin ku toi koko ajan pyörii,hyörii ja menee,niin tuntuu että se energiantarve olis kuitenkin jo sen verran suuri että tarvis sitä lihaa?En mä tietty niitä neuvolan ohjeita niin kirjaimellisesti ota, alotan lihan sit ku puuroa menee jo suht ok.
Onko kukaan vielä antanu niitä maissisuikeroita?aattelin että ostasin pussin ja sais niitä sit imeskellä,nehän sulaa suuhun. Joo, tiedän että niistähän ei mitään ""hyötyä"" ole,mutta ihan muuten vaan sais jotain napostella joskus. Mites,koskas voi antaa jotain ihan pureskeltavaa,kurkkua ja porkkanaa raakana?Tuossa samaisessa oppaassa meinaan lukee että jo puolenvuoden ikäiselle lapselle voi antaa käteen porkkanaviipaleen,leipäviipaleen,tai omenan lohkon?
JOtenkin outoa että nää jo syö aikapaljon kaikkee,meinaan vielä kuukausi sitten tuntu että tää imetys ja maidon juominen vaan ei lopu koskaan. Nyt jo häämöttää se aika että soseet vie jo voiton maidosta,jee
Hyvä opus kyllä,en olis varmaan ikinä tajunnu sitä kaivaa ellet olis sannannaa sanonu!thänks!