HELMIVAUVAT4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips,
niin meillä vaan on aivan upeita lapsukaisia. On se vaan hieno nähdä millaisia söpöläisiä olemme saaneet helmikuussa aikaiseksi!

Meillä mennään vielä täysimetyksellä, kun musta vaan on jotenkin näyttäny, et Eetu ei olis kaivannu vielä muuta. Meillähän tulee 5 kk täyteen lauantaina, et varmaan aletaan ens viikolla maisteleen. Jotenkin tuo meidän ukko on hieman vaikee tuon syömisen kanssa. Saattaa olla jopa melkein koko päivän lähes syömättä. Ottaa ehkä imun tai kaksi, mutta on siitä huolimatta aivan tyytyväinen. On siinä ihmettelemistä ja tietty meitsi on välistä aivan mielettömän huolissaan... Yöt menee suht kivasti yhdellä syötöllä. Mulla kuitenkin on alaselkä kipeytyny kovasti, joten en sitten oikein meinaa saada unta heräämisen jälkeen. Nyt sitten hierontaa, kylmägeeliä, venyttelyä ja jumppaa kotioloissa.

Juu, Tampereen tapaamista vois taasen viritellä. Meillä ei ole suurempia suunnitelmia. Taitaa olla vielä pari viikkoa miehen kesälomaan ja silloin ollaan varmaan reissussa mökillä.

Liikuntapuolesta: Eetu on oikein väkkärä ja jaksaa olla mahallaan jo aikas kauan. Peppu nousee jo kovasti ja yritys on eteenpäin. Istumisestakin nauttii, ei vielä kylläkään ite nouse, mut kovasti punnertaa mun käsien avustuksella ylös. Saas kattoo, koska lihaksen on siinä jamassa, et nousee ite. On tää vaan jännää, hih!

Lisäääää kuviaaa!!!! :D laittakaa jotain perhepotrettejakin!meillä ei vaan taida sellasta olla...

Ihme känätyspäivä tänään ollu, mikään ei oo ollu hyvin ja oikeen pari itku/känätyskohtaustakin on ollu,mikä on meillä aika ahrvinaista. En tiedä onko ne ne hampaat vai mikä, ja tintille tossa valittelin että kyllä on tyhmä tämä äiti ku ei edes hampaita tunnista, jotkut kohoumat sielä on mutta en tieäd mitkä. Ihan fiksu mamma, kun ei tiedä edes miltä hampaat näyttää.
Muutenkin ihan kakkapäivä suorastaan ollu, oon itteeni lyöny ja kompastellu joka paikkaan ja perunat levis pitkin keittiön lattiaa ja puhelinpiuhan onnistuin hajottaan kokonaan joten nettikin oli pimeenä ja kaikkee muuta kivaa...tälläsina päivinä toivois että vois vaan nukkua...niin ja eppu ei suostu syömään pullosta, ei kylmää nania,lämmintä nania eikä omaa maitoo, että tosi kiva juttu.niin eikä istuen. Eli en edes pääse täältä mihinkään ""karkuun"" edes ja maaten tarvii syöttää. Ukon loma alkaa tän viikon lopulla, eikä edes lohduta ku tarvii typerissä sukulaisissa ravata eikä vois vähempää kiinnotsa ton kanssa matkustaa autolla pitkiä matkoja. Ja missäs syötnä, huoltoaseman lattialla varmaan. PRKL!!!!!

ei huvita kyllä yht.mikään. Ja ukkokin on ihan tyhmä eikä tajua taas mistään!!!painun sänkyyn.niin vartiksi, kun ei toi herra nuku taas kun puolen tunnin pätkiä.

huonotuulinen loore ja känättäjä eppu

Voi loore parka! Teillä näyttää nyt kaikki olevan huonosti. No niin on kyllä vähän meilläkin. Ollaan nimittäin kaikki kipeitä. Mulla on kurkku tosi kipee ja päätä särkee. Eliaksella on ihan hirveä räkätauti, eli ei pysty nukkuun kovin pitkään, kun aina tukkoinen nenä herättää. Yökin meni vähän niin ja näin. Ja mieskin on flunssassa, joten nenä tukkoisena hänkin kuorsasi koko yön. Eli mä sit kuuntelin noita kahta. Nukuin ehkä yhteensä 2 tuntia. Hohhoijaa. Onneks nää taudit ei ole ikuisia. Toivottavsti parannutaan ennen ens viikkoo, kun on kuulemma luvassa helleaalto tänne suomeenkin... Mä meen kohta laittaan jonkun uudemman kuvan tonne sähköpostiin, kunhan kerkeen...

Kävin laittaan Venlasta tuoreet kuvat,ja poistin vanhat...joten poistakaa vanhoja kuvia jos laitatte uusia niin saadaan lisä tilaa;) tai aloitetaan toinen s.postiosoite sit...?
ps.jos poistatte jonkun kuvan,niin roskalaatikkokin pitää tyhjentää niin tulee lisätilaa ;)

heh,ukko tykkäs ku laitoin ton perhepotretin, on kuulemma niin ruman näkönen siinä!hah, katsois vaan avovaimoaan,niin hehkeenä ja laihana ja laitettuna ;)

Niin joo, pottu on edelleen tyhmää epun mielestä, ihan pahaa on, yök!!aattelin vielä päivän,pari kokeila ja laittaa sitte porkkanaa sekaan,jos menis paremmin?vai johtuuko irvistelyt vaan siitä, ettei ole montaa kertaa vielä maisteltu?kauhee himo olis maistatuttaa myös luumua ja päärynää mutta ehkä tarvii vielä oottaa että menee toi po-pe?

Tänään ahaa-elämys ton sylissä syömisen suhteen..eli oli taas huutoa, eikä kelvannu tissi ja sit huomasin että väsy on. no nukutin sitte syliin tota ja kun silmät alko lupsuun sain ahaa elämyksen, että kokeilenpa nyt istuen tissille ja kas, kelpas!!ja söi ja nukahti sitte!Saa nähdä oliko vaan vahinko tms vai toimisko uudestaankin.Edes pieni helpotus jos meinaan toimii jatkossakin, niin sitte esim.kylässä saa ton syömään....tämähän toimii tosin tietty vaan niin, että viime syönnistä/unista pari tuntia aikaa,mutta kuiteski....

jahas, iltapuuhiin....

laittakaahan kuvia taas!
:)

Höh, tyhmä kone hävitti mun viestin...eiku uudestaan..

Eli ei siis enää toivookaan entisajan ihanuudesta kun eppukin nukahti itekseen ja ihan rauhassa, nyt tarvii syliin nukuttaa ja sitte välillä tarvii siinä päästää pari kiljasua ja vääntelehtiä ja taas silmät lupsuu ja taas pari kiljasua??sitte oma sänky on boikotissa, en ymmärrä että mikä siinä ottaa toista päähän, päiväunille laitto sinne ei onnistu ei sitte millään!!äsken sataviiskytviiskertaa yritin,nukahtaa syliin ja heti ku selkä vähänki koskettaa sänkyä,niin kauhee huuto ja ku ottaa syliin niin samantien nukahtaa taas siihen, ja taas ku yrittää sänkyyn niin sama juttu??Annoin periks,ja laiotoin vaunuihin,no johan kelpas epulle samantien,mutta oma sänky ei??tyhmä blondiäiti ei taas ymmärrä sitte millään että mikä siinä riivatun sängyssä niin harmittaa.Pylly.

Pullo ei kelpaa,jatkan yrittämistä, en käsitä miks se ei yhtäkkiä kelpaakaan??siitä on tietty taas monta viikkoo aikaa ku sitä on kokeiltu,mutta silti????Kyllä meinaan tätä äippää ottaa päähän jos ei koko kesänä mihkään pääse ilman herraa, ei meinaan alennusmyynneistä tule yhtään mitään jos herra sinne mukaan tarvii raaahata :(( saati sitte kavereiden häät, eihän ton kanssa sinne voi mennä, ei oo paikkaa missä syöttää jne...voi kurjuuksien kurjuus sentään ku tällä viikolla ei mikään onnistu :(((

tietysti tää imetysaika on lyhyt,mutta mitäs jos ei pullo kelpaa enää ikinä, kuinka kauan sitte joutuu imettään ennenku mukista osaa herra juoda??nyt stressaa...

auttakee viisaammat ja sorry tätä valitusvirttä...!!!Mutta kyllä tää palsta ja te ootte ihania ja on kiva ku tänne voi valitella eikä kukaan anna huutia tai hauku,kiitos siitä!:)

Tsau! Täällä on kans nukkumisrutiinit heittäny häränpyllyä.Kuningas nukahtaa millon mihinkin, ei enää laisinkaan sänkyyn, eikä sillon kun pitäis, ja yöt on jälleen yhtä heräämistä. Joku tuolla muualla kertoilikin, että 4kk ei nuku ja siihen oli sitten vastineeks laitettua, että normaalia. Niinpä mäkin heitin kaikki yrittämisen kaivoon, ja aattelin, jotta eiköhän tää vaihe taas joskus mee ohi. Käytiin korvatarkastuksessa ja ihana lääkäri kyseli että mites nää yöt nyt menee, ja mähän vastasin jotta perseestä. Se sitten otti osaa ja sano että heillä vanhin 8v, eikä viel oo yötäkään hyvin nukuttu. Nonni. Mutta korvat oli siis ok:)Ja siks lääkäri oli ihana kun otti osaa ja oli ymmärtäväinen! Käydään vallan yksityisellä, kun Emilillä on sellanen vakuutus joka kattaa mainiosti kaikki kulut, mut oon ihan hirveen pettyny ollu kun suuri osa korvalääkäreistä on ollu tosi tylyjä!Luulis sillä hinnalla jo saavn hymyilyäkin, mutta ei! Ja loore, kyllä on täälläkin ihan paska päivä.Kävin kaupungilla ja parkkerasin väsyneenä kaupungin ainoolle vapaalle paikalle, ja joo, änkesin kyl vähän luvattoman lähelle porttikonkia...no, siin oli sit joku ystävällinen toiminu tosi asiallisesti ja repiny pyyhkijät irti ja käännelly peilit päin pyllyä.Mukava tällä ilmalla...no eikun huoltsikalle ja uudet pyyhkijät autoon.Ja poruhan siin pääs kun peilien sähkösysteemitkin oli paskana.Ois ny v..ttu soittanu vaikka hinaajan paikalle. Että sellanen mukava irtiotto tästä arjesta.Nonii ja täällä heräillään.Sehän sopii.Eipäs herättykään.Niin muuten tuo suostuu sylistä sänkyyn kun pistää mahalteen...kantsii koklata:)Ja tyyppi vaan seisois koko ajan. mites teillä?Ja koska se oikeestaan sais ruveta oleen jalkojensa päällä omalla painollaan?Hermot tuolla menee kun ei saa olla viel kokoaikaa, mami kun ei uskalla antaa toisen riekkua mielin määrin.No nyt heräs, moooi!

No onpas nyt känkkäränkkäpäivä kaikilla,höh..Täällä tyhmä äiti ei ymmärrä että likka on niin hienokurkku et sillehän ei tosiaan saa mennä yhtään kökköä muusin seassa,oksennushan siitä tulee! 8/
Ja kuinka pystyasennosta sitä ruokaa pitäis yrittää antaa? Nostin sitterin selkänojan ylemmäks ja silti kako? No,sylissä sit pysyi ehkä jotain jo sisälläkin---huoh-
Harmittaa kun en aikasemmin aloitellut potun kanssa harjoittelua,nyt tuntuu et menee ikuisuus että edes pari lusikallista menis mahaan asti..mä kun olen niin malttamaton aina kaikessa,heti pitäis mun mielestä varmaan jo pihviä raukan syödä! hyi mammaa! (ei se yks hammas varmaan ihan vielä pure siihen...)
Ja sit toi treen ampumavälikohtaus,no tietenkin se tapahtu just miehen työpaikan vieressä ja sinne se sit kesälomilta mennä vilahti katsoon et kaikki on siellä hyvin. Turvallisuusvastaava kun on..ja minä täällä sydän kurkussa odottelin toista kotiin takasin..
Well,toivotaan nyt et kaikille aurinko paistais huomenna :)
mama: tiedän tunteen ton autohässäkän kanssa,mun auto sai ziljoona kertaa köniinsä kun keskustassa asuttiin. EI paljon hymyilyttänyt kun aamulla töihin lähti ja uus auto,peilit potkittu ja kyljet naarmutettu.perkeles sanoin mä..

ps.Missä on sannannaa?!!!? Ei ole kuulunut hetkeen mitään..

Kääk! TAYSista soitettiin,me saatiin Venlalle peruutusaika ihotautilääkärille ens keskiviikko aamuksi! Nyt jännittää et mitä ne prick testit sanoo,mut hyvähän se on tietää mille on mahd. allerginen...Taidan siis vaan pysyä perunalinjassa vielä siihen testiin asti,ekaks kun mietin et kokeilen porkkanaa parin päivän päästä...
Eilen likka muuten käänty kyljeltä mahalleen,mut takaisin ei enään jaksanut,joten nenä maassa tuhisi et äitiii,tuu auttaan! :D

Heissan!:)

Viimeset raapustukset ennenkun lähetään mökille, ollaan varmaan koko ens viikko sielä.

Ee on ollu ihan mahoton tänäänkin,ja nyt ku ukon kanssa oikeen tiirattiin,niin kummatkin etuhampaathan sielä pilkottaa, ei varmaan ihan täysin vielä ole puhjenneet,mutta kyllä näyttää herraa sattuvan:( koko ajna tarvii jollain niitä jyystää ja ku purulelu tms tippuu suusta niin huudon kuulevat varmaan jo mökille asti!Onneks onm se vaunu meillä, ei ainakaan häiritä muita!;)panadolia oon nyt antanut ja annan vielä tossa ennenkun lähetään...kokeilin suppoa,kun siis nestemäisenä oon antanu, ja sehän oli helppoo...melkein ehti sulaan käsiin enneku sain sinne minne pitikin;) mutta tuo nestemäisen antaminen on vaan niin ilkeetä puuhaa ku herra inhoo sitä litkua ja tämä ilkeä äiti siis aina ku toinen huusi,ruuttas millin suuhun ja samantien meni suu kiinni,ja taas ku huudettiin niin sama homma...hui ku tunsin itteni kamalaks:(

Kokeilin piltin perunaporkkanaa tänään , no ajotus oli hiukka väärä ku sinne suuhun sattu, mutta paremmin se meni ku pelkkä pottu.Tosin ehkä kaks milliä yhteensä meni suuhun,mutta ei niin pahalla irvistelyllä..että kokeilen nyt sitä sitte,jos alkais uppoon. Jos ei niin sitte ei auta ku unohtaa hetkeksi.

Pullo ei edelleenkään kelpaa, mä niin toivon että se liittyis nyt vaan tähä hammasjuttuun, jollain kummallisella tavalla mitä itekään en ole vielä keksinyt ;) ja menis siis pian ohi ja pullo jälleen kelpais...kaverit loukkaantuu verisesti jos en häihin mene...ja olis yhdet omatkin pippalot syksymmällä joissa EN kyllä aio selvinpäin olla lapsenvahtina. Enkä siis tietenkään humalassakaan lapsenvahtina,sillon tietty lapsi hoitoon, ettei nyt tule väriä käsityksiä,vaikka kyllä te varmaan tajuatte mitä tää sekanen mamma yrittää selittää. :D

Mutta oikeen ihanaa heinäkuun alkua kaikille!!!

loore ja kiljukaula Eppu ;)