helvetti että vihaan välillä omaa miestäni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No pikadiagnoosini mukaan olet asenteellisesti varautunut ja se muokkaa käytöstäsi, joten ei mikään ihme, ettei miehes viihdy seurassasi,
Toisinsanoen sun asenteissa on paljon vikaa

Oikeesti. Sinä alat pistää vihaksi. Mun täytyy kohta laittaa sinut estolistalle, koska savu alkaa nousta aina korvistani kun luen vastauksiasi. Onko sinusta hauskaa olla inhottava ja epäempaattinen palstalla?

harmittaako sitä miestä edes? toivottavasti kärsii helvetin kuskia!! onneks kaveris on vahva nainen

Eipä pahemmin, ainakaan vielä, erosta on vasta viikko. Mies pitää asunnon ja taitaa parhaillaan rymytä kavereidensa kanssa jossain festareilla. Ja jotenkin luulen ettei tule lasta pitämään luonaan.
Mutta tuohan vaan vahvistaa kaverini tekemän päätöksen oikeaksi, hän kuitenki antoi miljoona mahdollisuutta miehelle muuttua ja miehen muutos kesti vain maksimissaan sen viisi päivää.
Kaverini harmittelee tietysti hukkaan heitettyjä vuosia, tilanne on ollut paha koko lapsen syntymän jälkeisen ajan.
Mutta parempi nyt kuin ei milloinkaan.
Sivustaseuranneena voin todeta ettei tuollaiset päätökset ole helppoja vaikka vastaus tuijottaa suoraan silmiin joten paljon voimia sinulle!

[QUOTE="vieras";24248938]ON KURISTANUT JA LYÖNYT!!! ja sä piippaat ettet viitti lähteä. Lähde ja lujaa, sen lisäksi kauas.[/QUOTE]

tää on hieman mutkikas juttu, kun en oikeastaan voi lähteä, ja ei, en kerro syytä ettei tule vielä isompi sotku

[QUOTE="annina";24248984]Eipä pahemmin, ainakaan vielä, erosta on vasta viikko. Mies pitää asunnon ja taitaa parhaillaan rymytä kavereidensa kanssa jossain festareilla. Ja jotenkin luulen ettei tule lasta pitämään luonaan.
Mutta tuohan vaan vahvistaa kaverini tekemän päätöksen oikeaksi, hän kuitenki antoi miljoona mahdollisuutta miehelle muuttua ja miehen muutos kesti vain maksimissaan sen viisi päivää.
Kaverini harmittelee tietysti hukkaan heitettyjä vuosia, tilanne on ollut paha koko lapsen syntymän jälkeisen ajan.
Mutta parempi nyt kuin ei milloinkaan.
Sivustaseuranneena voin todeta ettei tuollaiset päätökset ole helppoja vaikka vastaus tuijottaa suoraan silmiin joten paljon voimia sinulle![/QUOTE]

kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;24248910:
Jaahas... Neiti Majurilla ei nähtävästi vieläkään pikkulihakset toimi. Niin on ikävä asenne naisia kohtaan peräkammarin pojalla. Mutta onhan sulla onneksi se poikaystävä :kiss:

Se poikaystävä läks jo monta jaksoa sitten.. (Tööt-nimimerkki ei ollut sun takiasi, vaan alun perin Mr Majurille, mutta kun yhtä pitää (pitäisi) vain käyttää per keskustelu, niin siksi tuo..)

tää on hieman mutkikas juttu, kun en oikeastaan voi lähteä, ja ei, en kerro syytä ettei tule vielä isompi sotku

Mikä ihmeen syy on sellainen, ettet voi jättää, väkivaltaista, varastavaa ja pettävää miestä, joka ei välitä lapsistaan yhtään. :hug:

Siun elämä menee pilalle tuollaisessa hirveässä parisuhteessa ja lasten elämä. :hug: Voimia siulle paljon.

[QUOTE="Tööt";24249263]Olin pitänyt sinua empaattisena "isänä", nyt alennut Mr Majurin tasolle. Sääli.[/QUOTE]

olin juur kans kirjottaas että matkii majuria... keksi "isä" itelles oma rooli, empatiakyvytön, säälittävä naistenvihaaja on jo varattu... oon niin feikki

[QUOTE="Tööt";24249263]Olin pitänyt sinua empaattisena "isänä", nyt alennut Mr Majurin tasolle. Sääli.[/QUOTE]
heitinki spitaalista, eli heitin kommentin pelkästään vitsinä, en ollenkaan tosissani ollut, koska mä nään punasta kun joku kommentoi että joku on narsisti pelkästään sillä jos yksikin on samaa kuin narsisteilla...
En siis todellakaan tarkoittanut, että ap sitä olisi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24249301:
heitinki spitaalista, eli heitin kommentin pelkästään vitsinä, en ollenkaan tosissani ollut, koska mä nään punasta kun joku kommentoi että joku on narsisti pelkästään sillä jos yksikin on samaa kuin narsisteilla...
En siis todellakaan tarkoittanut, että ap sitä olisi ;)

Kirjoita sitten selvästi ja osoita empatiakykyäsi, jos sellaista löytyy - luulisi kahden lapsen isänä, eikö? Pitää olla johdonmukainen näissä palstarooleissa, katsos.

nyt teki temput, itken silmät päästäni kun olen niin turhautunut ja rikki. en jaksa enää.
soitin sille sitten kuitenkin ja se sano olevas baarissa ku hänen täytyy saada olla ja mennä, ja kun olen sanonut että en halua että hän juo kotona viinaa ni sillon hän lähtee ulos, ja ei edes kertonu, päivällä kun lähti ni sano meneväs tekee remonttia kaveris työ, nyt ryyppää vuokrarahoja..... sanoi "sä et sitä määrää koska ryyppään ja missä, mä teen just niinkun haluan" ja perään sano et kaikki on mun vikaa ja et mä olen kusipää enkä tee muuta kun haastan riitaa, ja itse tiedän että olen kokeillut hyvällä ja pahalla saada avioliittoa toimimaan, tehnyt kaiken niinkun hän haluaa.
silti hän jatkaa tota käytöstä, mikään ei riitä!! jos en soittais perään ni olis päiviä poissa...
vittu että itkettää.... oon niin loppu

[QUOTE="Tööt";24249436]Kirjoita sitten selvästi ja osoita empatiakykyäsi, jos sellaista löytyy - luulisi kahden lapsen isänä, eikö? Pitää olla johdonmukainen näissä palstarooleissa, katsos.[/QUOTE]

Joo, mutta on mulla empatiaa, kiehun vain heti jos joku jossain heittää Narsisti-kortin ihan turhaan esille...

ap, voisitko kertoa miksi et mielestäsi voi jättää miestäsi? Tajuat kai itsekin että kyllä ilman muuta voit, ja jos sinulla on yhtään itsekunioitusta tallella, niin sen teetkin.

nyt teki temput, itken silmät päästäni kun olen niin turhautunut ja rikki. en jaksa enää.
soitin sille sitten kuitenkin ja se sano olevas baarissa ku hänen täytyy saada olla ja mennä, ja kun olen sanonut että en halua että hän juo kotona viinaa ni sillon hän lähtee ulos, ja ei edes kertonu, päivällä kun lähti ni sano meneväs tekee remonttia kaveris työ, nyt ryyppää vuokrarahoja..... sanoi "sä et sitä määrää koska ryyppään ja missä, mä teen just niinkun haluan" ja perään sano et kaikki on mun vikaa ja et mä olen kusipää enkä tee muuta kun haastan riitaa, ja itse tiedän että olen kokeillut hyvällä ja pahalla saada avioliittoa toimimaan, tehnyt kaiken niinkun hän haluaa.
silti hän jatkaa tota käytöstä, mikään ei riitä!! jos en soittais perään ni olis päiviä poissa...
vittu että itkettää.... oon niin loppu

Olette naimisissa kuitenkin? Milloin hän muuttui tuollaiseksi?

ap, voisitko kertoa miksi et mielestäsi voi jättää miestäsi? Tajuat kai itsekin että kyllä ilman muuta voit, ja jos sinulla on yhtään itsekunioitusta tallella, niin sen teetkin.

ku en voi... ennen kaikkea sen takia että meillä on salaisuus jonka mies paljastaa jos jätän hänet. tämä on vakava asia, ei mikään pikku salaisuus, ja mies on ottanut nimelläni pikavippejä 700euron edestä eikä maksa niitä jos jätän

Hei, lue nyt itse mitä olet kirjoittanut. Mitä sanoisit jos joku toinen kertoisi samaa? Lähde pois, herätä se mies todellisuuteen, sinä et ole itsestäänselvyys tai joku nalkuttava akka, joka hoitaa pyykit.

Ei kenenkään pidä tuollaiseen alistua. Lähteminen on varmasti vaikeaa, mutta mieti millaiselta lapsesta tuntuu kasvaa tuollaisessa ympäristössä.

ku en voi... ennen kaikkea sen takia että meillä on salaisuus jonka mies paljastaa jos jätän hänet. tämä on vakava asia, ei mikään pikku salaisuus, ja mies on ottanut nimelläni pikavippejä 700euron edestä eikä maksa niitä jos jätän

ja minulla ei siis itsellä ole rahaa maksaa niitä. vipit ovat tuoreita ja tiedän että maksaa jos olen "kiltisti"

700 euroa on vaan rahaa. Ihmisarvoinen elämä versus raha?? Ja voit varmaan jotain oikeutta hakea tuolle, että rahat on ilman sinun lupaa otettu nimellesi.

Salaisuus, edelleen onko sinun (ja lapsen) elämäsi sen arvoista että se pysyy salassa. En osaa kuvitella mitä se on, mutta vain paloiteltu ruumis pakastimessa saisi minut edes miettimään jäämistä. Ja silti lähtisin.

Yhteistyössä