helvetti että vihaan välillä omaa miestäni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tii-";24249467]Hei, lue nyt itse mitä olet kirjoittanut. Mitä sanoisit jos joku toinen kertoisi samaa? Lähde pois, herätä se mies todellisuuteen, sinä et ole itsestäänselvyys tai joku nalkuttava akka, joka hoitaa pyykit.

Ei kenenkään pidä tuollaiseen alistua. Lähteminen on varmasti vaikeaa, mutta mieti millaiselta lapsesta tuntuu kasvaa tuollaisessa ympäristössä.[/QUOTE]

olen saanut itseni niiin suureen soppaan että ei kauhean helposti nousta... tekis mieli pakata sen tavarat nyt, mutta kun se vaan sanois että "selvä" hymillen, ja silloin kaikki mitä olen tehny olis turhaa, ja sen jälkeen se itkis mua takas ja jos en lepy ni se heittäytyy vittumaiseks!

[QUOTE="tii-";24249474]700 euroa on vaan rahaa. Ihmisarvoinen elämä versus raha?? Ja voit varmaan jotain oikeutta hakea tuolle, että rahat on ilman sinun lupaa otettu nimellesi.

Salaisuus, edelleen onko sinun (ja lapsen) elämäsi sen arvoista että se pysyy salassa. En osaa kuvitella mitä se on, mutta vain paloiteltu ruumis pakastimessa saisi minut edes miettimään jäämistä. Ja silti lähtisin.[/QUOTE]

ei ole ruumis ei.... eikä henkirikos tai muu vastaava. lapsien tulevaisuus rommuttuisi... en osaa selittää, kuulostaa varmaan siltä ku olisin tehny jotain pahaa, näin ei siis ole....yritin pelastaa jonkun ja nyt kärsin siitä

ei ole ruumis ei.... eikä henkirikos tai muu vastaava. lapsien tulevaisuus rommuttuisi... en osaa selittää, kuulostaa varmaan siltä ku olisin tehny jotain pahaa, näin ei siis ole....yritin pelastaa jonkun ja nyt kärsin siitä
Jos olet tehnyt jotain tarkoittaen hyvää ja sen takia kärsit, niin ei kai salaisuuden paljastuminen tee sinusta silti pahaa ihmistä kenenkään silmissä? Ehkä joku saattaisi auttaa sinua kärsimyksessäsi? Mitä itse ajattelisit jos kuulisit jostain toisesta samaa? Lapsien tulevaisuus sellaisena kuin sinä olet sen kuvitellut tai unelmoinut voisi romuttua, mutta ei se tuhoa heidän elämäänsä tai tee siitä mitenkään huonoa tai vähemmän arvokasta. Totuus on totuus. Soppa voi olla suuri, mutta ei se salailemalla tai nykyisen tilanteen jatkumisella muutu mihinkään. Jos oikeasti haluat muuttaa elämääsi, niin valmistaudu siihen että et voi salailla. Toivon, että olet joskus tarpeeksi rohkea siihen.

jos se salaisuus on yhteinen ja miehesi sen paljastaa jos eron otat, niin ei se lienee niin kauhea salaisuus ole, menettäähän silloin miehesi myös kasvonsa jos salaisuuden paljastaa...

Enpä jaksanut lukea koko ketjua, mutta tutulta kuulostaa. Siis silloin, kun lasteni isä oli nuori.
Hän viihtyi pubeissa lähes joka päivä ja blaablaablaa (liian paljon kerrottavaa).

Sitten, kun otin eron, hän itki mulle, että aika kova rankaisu siitä, kun vietti PARI iltaa kavereiden kanssa. Ja se, että oli vain yhden naisen kanssa.
Huoh, vaikka niitä naisia kyllä oli enemmänkin. Ehkäpä oli väärin, että mä olin liian aktiivinen seksin suhteen. Kotonakin olisi saanu, jos olisi joskus ollut selvinpäin.

[QUOTE="Vieras";24249560]Enpä jaksanut lukea koko ketjua, mutta tutulta kuulostaa. Siis silloin, kun lasteni isä oli nuori.
Hän viihtyi pubeissa lähes joka päivä ja blaablaablaa (liian paljon kerrottavaa).

Sitten, kun otin eron, hän itki mulle, että aika kova rankaisu siitä, kun vietti PARI iltaa kavereiden kanssa. Ja se, että oli vain yhden naisen kanssa.
Huoh, vaikka niitä naisia kyllä oli enemmänkin. Ehkäpä oli väärin, että mä olin liian aktiivinen seksin suhteen. Kotonakin olisi saanu, jos olisi joskus ollut selvinpäin.[/QUOTE]

kuulostaa niin tutulta. :( nyt tilanne meillä paheni ja sain taas siipeeni, mies on poissa nyt... mulla kasat laskuja ja pelko perseessä..... ja noille edellisille, ei miestä kiinnosta poikeastaan mitä muut hänestä ajattelee kunhan saa mulle tehtyä pahaa

Jos ajattelet ihan järjellä, niin sullahan on ihan tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko jäät ja elät miehesi kanssa seuraavat kymmenet vuodet tai sitten pakkaat kamasi ja lapset ja lähdet meneen.

Luuletko, että miehestäsi voisi tulla sellainen mies ja isä, jonka luona sinulla ja lapsillasi olisi hyvä ja turvallinen olo ja olisit onnellinen siitä, että päätit kestää ja jäädä. Vai onko todennäköisempää, että tilanne säilyy samankaltaisena tai pahenee, viimeisetkin rippeet ihmisarvostasi katoavat kun tiedät koko ajan tekeväsi väärin kaikkia kohtaan.

Jos ainoa syy, miksi olet jäänyt miehesi luo on se, että miehesi sinua kiristää, kannattaa varmasti tarkkaan miettiä sitä, kuinka paha asia tuo salaisuus loppujen lopuksi onkaan. Yleensä kun tuollaiset suuret salaisuudet joiden paljastumista pelkää tuntuvat suhteettoman suurilta. Onko oikeasti totta että lapsesi elämä menisi pilalle, vai voisitteko jotenkin järjestää asian. Ja pitääkö tuo salaisuus sinut loppuelämäsi miehesi vankina.
700 euroa on ärsyttävä maksaa muiden tekemiä velkoja, mutta taidat itsekin tietää, että tuo on vain tekosyy.

Jos jäät nyt voi tilanne olla kohta sellainen, jossa sulla on tuhansia euroja miehen ottamaa velkaa, pari sairaalareissua takana ja lapsilla elinikäiset traumat. Ei varmasti ole helppoa erot kenellekään, mutta missä vaiheessa ajattelit lähtä?

mun eksä oli vastaavanlainen... pari vuotta tein eroa minäkin...ja kyllä se sitten kannattikin. nyt on elämä kohdillaan eikä kukaan enää alista mua :) ja sekös sitä ottaakin päähän kun mun asiat on nykyään hyvin eli oon onnellinen :heart:

narsistisen ihmisen ei silti tarvii olla narsisTI. ihmisessä vaan voi olla narsismin piirteitä vahvasti, ja kaikki diagnoosin osa-alueet ei täyty. maanpäällisen helvetin kokeneena tiedän mitä ero tällaisesta ihmisestä voi olla. ei helppo. mutta ei ollut se arkikaan sen ihmisen kanssa.
eteenpäin, sanon minä...

Yhteistyössä