Hitonhitonhitto

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pix

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
3 692
0
36
Mulla on monta päivää näyttäny tuolla teksti, että "sinulle on yksi uusi viesti", mutta mä en saa yv-kansiota auki :kieh:
Herjaa vaan erroria. Enkä tietenkään ole yhtään utelias, että kuka mulle on lähettänyt viestin ja miksi...


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 23:13 Liinuska74 kirjoitti:
Oletko kokeillut mennä yksäreihin ihan alkulehdiltä? Siis keskustelut>yksityisviestit?
Vai klikkaamalla sitä tekstiä?

Kaikki konstit kokeiltu. Tässä selaimessa taitaa olla joku bugi, pitäis "jaksaa" ladata uusi... :whistle:
 

Yhteistyössä