Hitto mä olen niin itsekäs ja tyhmä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu

Vieras
Meillä oli miehen kanssa pari kertaa seksiä ilman ehkäisyä, ajattelin silloin että menkat alkaa parin päivän päästä, joten ei ole suurta vaaraa tulla raskaaksi (ja tähän asti raskaus ei ole ollut mikään katastrofi...). Mutta mutta... nyt kun alan laskemaan uudestaan niin mun kierto onkin vähän pidempi, seksin aikaan oli just ovulaatio menossa... hitto! Mulla on suunnitelmissa käydä koulu nyt loppuun, valmistuisin keväällä mutta jos olenkin raskaana niin kaikki menee uusiksi! :headwall: Tällä hetkellä ajattelen vain koulua ja sitä että haluan sen nyt loppuun. En halua lasta just nyt! Mutta kuitenkin tuntuu että olen raskaana... toivon, että en ole mutta sisällä jossain on tunne että kuitenkin (huonolla tuurilla...) olen. Mietin voisinko tehdä abortin... mutta että sen tekisin pelkästään koulun takia on mielestäni huono syy. En ymmärrä itseäni. Olen liian itsekäs nyt. Tiedän että on otettava vastuu teoistaan ja niinhän otankin mutta silti lapsi tähän tilanteeseen on tosi huono juttu. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kannattako sitten vasta miettiä jos testi näyttää plussaa

Mitähän sä tarkoitat tällä?

Varmaan sitä että huoli on ajankohtanen vasta jos oot raskaana, jos et oo niin ei huolta.

Musta on kyllä hyvä miettiä asiaa jo nyt, ihan vastasenkin varalle.

Käyttäkää ehkäisyä jos raskaus ei ole toivottu juuri nyt. Mua oikiasti "vähän" risoo ihmiset jotka paneskelee ilman ehkäisyä, tulevat raskaaksi ja sitten tehdään abortti. Ei osata sen vertaa, että käytettäisiin ehkäisyä ja jotkut tekevät saman mokan usiemman kerran.

Kaikki me tiedämme (tai ei näköjään kaikki), että esim. helteet pistää monella kierron sekaisin jne. Mulla ole koskaan ollut NIIN säännöllinen kierto, että olisin paljaalla uskaltanut päästellä. Typerää teini-touhua.

Tiedän tunteesi. Vuosi sitten mulla ihan vastaava tilanne ja tällä hetkellä sylissä on 3 kk ikäinen ihana rakas. 20 ensimmäistä rv meni asiaan sopeutumiseen ja sen hyväksymiseen. Töihin piti palata vuoden vaihteessa mutta se paluu sitten siirtyi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Käyttäkää ehkäisyä jos raskaus ei ole toivottu juuri nyt. Mua oikiasti "vähän" risoo ihmiset jotka paneskelee ilman ehkäisyä, tulevat raskaaksi ja sitten tehdään abortti. Ei osata sen vertaa, että käytettäisiin ehkäisyä ja jotkut tekevät saman mokan usiemman kerran.

Noh, ei se raskaus nyt niin kauhea juttu aikaisemmin olisi ollut... en tiedä mikä nyt minuun meni kun aloin panikoida tästä... :/ Lapsi on kuitenkin periaatteessa toivottu mutta tämä ajankohta ei olekaan sopiva. Sen tajusin vasta kun aloin laskeskella mahd. laskettua aikaa ja sitä että seksin ajankohta olikin pahin mahdollinen vaikka toisin luulin. Tyhmä minä! :headwall: Aborttia en oikeasti voisi tehdä! En edes tiedä miksi sitä ajattelen... :(

olet todellakin itsekäs ja tyhmä, jos sextailet ilman ehkäisyä, etkä olekaan valmis vastuuseen? kai miehelläsikin on jotain sanottavaa, sikäli jos kiinnostaa? abortti ei ole mikään jälkiehkäisy

Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
olet todellakin itsekäs ja tyhmä, jos sextailet ilman ehkäisyä, etkä olekaan valmis vastuuseen? kai miehelläsikin on jotain sanottavaa, sikäli jos kiinnostaa? abortti ei ole mikään jälkiehkäisy

Olen täysin samaa mieltä! Kyllä miestä kiinnostaa ja se varmasti haluaisi pitää lapsen! Ja niin kyllä minäkin, kunhan totuttelisin asiaan. Lapsi on ihana yllätys, ajankohta vaan väärä... Onneksi tää on nyt vielä auki että olenko raskaana vai en. Toivottavasti en!

Olen täysin samaa mieltä! Kyllä miestä kiinnostaa ja se varmasti haluaisi pitää lapsen! Ja niin kyllä minäkin, kunhan totuttelisin asiaan. Lapsi on ihana yllätys, ajankohta vaan väärä... Onneksi tää on nyt vielä auki että olenko raskaana vai en. Toivottavasti en!

Ehkä ne jälkiehkäisypillerit olisi kannattanu käydä hakeen?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Noh, ei se raskaus nyt niin kauhea juttu aikaisemmin olisi ollut... en tiedä mikä nyt minuun meni kun aloin panikoida tästä... :/ Lapsi on kuitenkin periaatteessa toivottu mutta tämä ajankohta ei olekaan sopiva. Sen tajusin vasta kun aloin laskeskella mahd. laskettua aikaa ja sitä että seksin ajankohta olikin pahin mahdollinen vaikka toisin luulin. Tyhmä minä! :headwall: Aborttia en oikeasti voisi tehdä! En edes tiedä miksi sitä ajattelen... :(

Kuule hei, ei se maailma siihen kaadu jos valmistuminen siirtyy vauvan takia. Ja voihan olla, että et ole raskaana.

Ei kannata luottaa varmoihin päiviin, koska ne ei oikiasti ole mitään varmoja. Kierto voi yhtäkkiä muuttua, ovulaatio onkin eri aikaan, siittiöt elävät useita päiviä. Silloin kun mä olin exän kanssa ja yritettiin vauvaa niin laskin, että ovis on tiistaina. Mä olin lähdössä sunnuntaina toiselle paikkakunnalle koulun takia. No pantiin sunnuntaina ja tuon tulos on pian tulossa kotio paapan luota eli siis raskauduin vaikka oletettu ovis ei ollutkaan silloin kun pantiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:

No olis varmaan jos olisin tuolloin tiennyt että ajankohta on pahin mahdollinen. Mutta (nyt kun aloin laskeskelemaan niin) siitä on jo melkein viikko aikaa ja jälkiehkäisy myöhäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:

No olis varmaan jos olisin tuolloin tiennyt että ajankohta on pahin mahdollinen. Mutta (nyt kun aloin laskeskelemaan niin) siitä on jo melkein viikko aikaa ja jälkiehkäisy myöhäistä.

Juuh.

Muuten ihan tiedoksi,että hedelmällinen nainen voi tulla raskaaksi vaikka kuukautisten aikana..

Yhteistyössä