Hjälpa mig! Auttakaa minua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vadelma

Jäsen
21.07.2004
69
0
6
Mieheni on ollut haluton jo ainakin kolme päivää. Voisiko olla mahdollista, että hän olisi pettänyt minua? Meillä on kolme lasta ja luonnollisesti illat menevät lasten kanssa. Iltaisin yleensä minä olen se väsyneempi osapuoli. Ei ulkonäössäni tai luonteessanikaan pitäisi olla mitään suurempaa vikaa. Mieheni torjuu minua ja tuijottelee telkkaria apaattisena. Hän hellii minua, suukottelee ym. Seksiä hän ei halua. Onko teillä vastaavia kokemuksia? Kiitos.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2004 klo 13:05 Tara-Milana kirjoitti:
Joo ihan varmasti on pettänyt, kun ei kolmeen päivään ole halunnut.
(Tää oli vissiin provo). Ehkä miehelläsi on stressi!

Ei tosiaan ollut provo. Mies sanoi riidan yhteydessä ivallisesti hymyillen, että hän on pettänyt mua. Niinpä sanoin minäkin :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2004 klo 13:08 Vadelma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2004 klo 13:05 Tara-Milana kirjoitti:
Joo ihan varmasti on pettänyt, kun ei kolmeen päivään ole halunnut.
(Tää oli vissiin provo). Ehkä miehelläsi on stressi!

Ei tosiaan ollut provo. Mies sanoi riidan yhteydessä ivallisesti hymyillen, että hän on pettänyt mua. Niinpä sanoin minäkin :headwall: :headwall:
No sitten ei ole ihme ettei haluta.Lapsellista touhua.

Anteeksi Vadelma. En mä pahalla tarkoittanut. Tuntui vain niin kummalliselta, että jos kolmeen päivään ei hommailla, niin..
En usko, että tarkoitti, sillä pettämis jutulla mitään. On varmasti stressaantunut jostain ja sitten kun riitelitte, niin suusta taisi päästä sammakko. Pyydän vielä anteeksi ja olen nolona. :ashamed:

mies voi olla muutoinkin haluton kuin petettyään ! heillä on tunteet ja heitäkin väsyttää... jokin voi ottaa pannuun jne. ja mies parat ei uskalla sanoa jos erektioon on tullut jotain häikkää vaav ennemmin "pihtaa". kolme päivää ei nyt niin kamalasti ole. jutelkaa asiat selviksi. mielellään syyttelemättä ja pettämisellä ei kannata kiusata kummankaan. aiheuttaa vaan turhaa riitaa myöhemminkin.

Yhteistyössä