?
----
Vieras
Onneksi sossu pistää jotain rajoja....!!! Kaikkea sitä kuuleekin. Moni työntekijäkään ei pysty asumaan noin isossa asunnossa noin kalliilla vuokralla niin miksi työtömälle se pitäisi yhteiskunnan kustantaa ??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KUN EN NYT JAKSAIS VÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA. Tilanne oli toisenlainen kun tähän muutin.
Niin ja aikaisemmalle kirjoittajalle, joka neuvoi sanomaan kämpän irti ja menemään sossuun...hohhoijaa! Missä pumpulissa elät???? ne ei edelleenkään pysty vaikuttamaan asuntoasioihin kuin tuolla arvottomalla lapulla.. Sanoin jo että sanon irti ja olen sitten asunnoton, niin sossun naikkonen sanoi, että lapsillehan löytyy aina paikka! TOISIN SANOEN; JOS IRTISANON KÄMPÄN ENKÄ SAA UUTTA NIIN LAPSET MENEE HUOSTAAN KUNNES ON ASUNTO! ...että kehtaski! ai niin ja mainitakseni vielä, että etelä-suomeen kuuluu muutakin kuin helsinki, espoo, kauniainen ja vantaa![]()
Onneksi sossu pistää jotain rajoja....!!! Kaikkea sitä kuuleekin. Moni työntekijäkään ei pysty asumaan noin isossa asunnossa noin kalliilla vuokralla niin miksi työtömälle se pitäisi yhteiskunnan kustantaa ??
No siis, eihän noi perusosat KUULUKAAN jäädä teille kokonaan käyttöön!! Vaan ne VÄHENNETÄÄN teidän tuloista. Ne siis lasketaan teidän menoiksi..eikä se ole se summa mikä teille maksetaan...vaan nimenomaan tulojen ja menojen(sis.perusosat) erotus maksetaan soskasta teille.
Alkuperäinen kirjoittaja päivän jatkot!;22429504:Riittäisikö itsellesi 300e/kk kahden vaippaikäisen kanssa?![]()
Älä huuda. Jos elämäntilanne muuttuu, pitää muuttaa elintasoa. Kyllä jostakin on pakko löytyä edullisempi asunto, vaikka sitten sieltä toiselta paikkakunnalta, jossa on töitäkin tarjolla. En elä pumpulissa, mutta olen keskituloinen, elätän itseni ja maksan verojakin. Pitäisikö koko minun tuloverokertymäni mennä sinun vuokraasi?
no ei tarvikkaan! onneksi sinä olet se onnellinen joka on saanut edullisen asunnon!!! lähtisin heti vaikka yksiöön! jos saisin.
no ei tarvikkaan! onneksi sinä olet se onnellinen joka on saanut edullisen asunnon!!! lähtisin heti vaikka yksiöön! jos saisin.
Miksi et hae opiskelemaan, kun kerta töitä et muuten löydä? Etelä-suomi on kuule täynnä esim. hoitoalan töitä. Minäkin haluaisin kovasti tietää, että millä paikkakunnalla on noin kamalan korkeat vuokrat ettei halvempaa ole?? Ei ole pakko asua avaralla uudessa hienossa kolmiossa. Ihan hyin vanha kaupungin kerrostalokaksio käy. Meillä hämeenlinnassa on myös älyttömän kalliita nuo avaran asunnot ym. mutta edes tytötätekevinä emme asu sellaisessa.
RAUTALANGASTA: On ihanaa ja kunnioitettavaa että TEILLÄ ON TÖITÄ! Herran jumala, lähtisin vaikka nuolemaan halosen varpaita, että saisin töitä!!
no tätähän minäkin, mutta ei tule ei. kun perusosia ei jää käyttöön kun vuokra niin suuri! ONKO TÄÄ LAILLISTA ENÄÄ???
RAUTALANGASTA: On ihanaa ja kunnioitettavaa että TEILLÄ ON TÖITÄ! Herran jumala, lähtisin vaikka nuolemaan halosen varpaita, että saisin töitä!!
RAUTALANGASTA: ei ole töitä, ei ole töitä, eikä ole töitä. Kumpa oliskin mahdollista hypätä hoitajan vaatteisiin !! on halvempia, mutta mulle ei anneta mitään toivoa niihin. todellakin käy vaikka homeluola, kunhan vuokra olis alempi.
Paikkakuntaa voi vaihtaaKyllä kuule asuntoja on etelä-suomessa pilvinpimein vapaana. Täytyy vaan kelpuuttaa joku muu kuin se missä nyt asut, jos sieltä ei saa.
Suosittelen kuitenkin lämpimästi työntekoa!
Sovitaan, että sun tuloverokertymäsi menee kansanedustajien viltteihin ym, ja mun menee lapsiperheiden auttamiseen![]()
RAUTALANGASTA: ei ole töitä, ei ole töitä, eikä ole töitä. Kumpa oliskin mahdollista hypätä hoitajan vaatteisiin !! on halvempia, mutta mulle ei anneta mitään toivoa niihin. todellakin käy vaikka homeluola, kunhan vuokra olis alempi.
mä en tiedä mikä teitä vaivaa! työtä tekisin jos olis! ja kun on yhteishuoltajuus niin asuinpaikkaapa ei niin vain vaihdeta!!!