P
pöh
Vieras
Enimmäkseen hoidan, ts. teen naisten työt ja hoidan vauvaa. Mies sitten ajaa nurmikon (just ajelemassa), hoitaa halkoja liiteriin ja käy töissä. Kaupassa käy jos pyydän mut useimmiten hoidan minä senkin puolen. Sitten kun menen töihin niin asunnon siivoushommat menee miehelle ja lapsenhoito ja ruuanlaitto ja pyykkäys jää mulle. Ja toinen vie hoitoon ja toinen hakee, niin on tasapuolista sekin.
Kai se tällä tavalla kotona olevan niskassa vain on et tekee enimmät hommat. Mikäpäs siinä kunhan ei ole sitten samalla tavalla kun molemmat käy töissä...
Niin ja mies käy paaljon enemmän ulkona kuin minä mutta ei nyt kiinnosta ne menemiset, kerkeehän sitä sitten joskus myöhemminkin. Ei kai tuu ongelmaa siitäkään. Mut jos kaikki olisi pelkästään mun vastuulla niin ei jäisi kyllä nalkuttamiseen
Kai se tällä tavalla kotona olevan niskassa vain on et tekee enimmät hommat. Mikäpäs siinä kunhan ei ole sitten samalla tavalla kun molemmat käy töissä...
Niin ja mies käy paaljon enemmän ulkona kuin minä mutta ei nyt kiinnosta ne menemiset, kerkeehän sitä sitten joskus myöhemminkin. Ei kai tuu ongelmaa siitäkään. Mut jos kaikki olisi pelkästään mun vastuulla niin ei jäisi kyllä nalkuttamiseen