Meidän tapauksesssa ei ainakaan voinut ajatellakkaan antaa kritiikkiä. Ei ainakaan kovin rankasti. Ja niinkuin jo kirjoitin hoitaja ei suostunut edes kuuntelemaan minua jos jostakin koitin ihan varovasti ja asiallisestikin keskustella, vaan hän puhui päälleni ja loppuviimein teki kuitenkin asiat kuten itse halusi. Ja luulenpa, että jos olisin järjestänyt palaverin pphoidon ohjaajan kanssa olisi hän sieläkin puhunut minun ja ohjaajan päälle. Ja vaikka sielä olisi mitä sovittukin olisi hän silti tehnyt asiat oman mielensä mukaan. Niin voimakastahtoinen hän oli. Ja omasta mielestään ehdottomasti se PARAS.
Niin ja minäkään en toki halua yleistää. Tämä hoitaja nyt vaan sattui olemaan tälläinen. Meillä tyttö sai ensimmäiseksi hoitopaikakseen kunnallisen ryhmiksen ja vaikka oli vasta 10 kk;n ikäinen tosi hienosti meni ja sielä minua kuunneltiin ja otettiin mielipiteeni huomioon ja se että tyttö oli vasta 10 kk. Toisen äippäloman jälkeen lapset pääsivät pphoitajalle jonka kanssa asiat sujuivat eikä minulla ole tästä hoitajasta pahaa sanottavaa.
Tällä hoitajalla vaan sattui olemaan määräaikainen työsuhde kaupungin kanssa joka loppui ja lapseni siirrettiin tälle "huonolle" hoitajalle jonka kanssa ei sitten sujunut.
Onneksi nyt on kaikki hyvin eikä minun enää tarvitse murehtia lapsia!
:wave:
Niin ja minäkään en toki halua yleistää. Tämä hoitaja nyt vaan sattui olemaan tälläinen. Meillä tyttö sai ensimmäiseksi hoitopaikakseen kunnallisen ryhmiksen ja vaikka oli vasta 10 kk;n ikäinen tosi hienosti meni ja sielä minua kuunneltiin ja otettiin mielipiteeni huomioon ja se että tyttö oli vasta 10 kk. Toisen äippäloman jälkeen lapset pääsivät pphoitajalle jonka kanssa asiat sujuivat eikä minulla ole tästä hoitajasta pahaa sanottavaa.
Tällä hoitajalla vaan sattui olemaan määräaikainen työsuhde kaupungin kanssa joka loppui ja lapseni siirrettiin tälle "huonolle" hoitajalle jonka kanssa ei sitten sujunut.
Onneksi nyt on kaikki hyvin eikä minun enää tarvitse murehtia lapsia!
:wave: