Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Dumle:
En ymmärrä tällaista ollenkaan. Kirkon pitäisi noudattaa Raamatun oppeja. Ei kirkko voi aina vain muuttua sen mukaan mikä milloinkin on muodikasta ja ajankohtaista. En ymmärrä mikä uskonto on sellainen, joka rikkoo jatkuvasti pyhän kirjansa sanaa.
:flower:
Jos haluat kirkkohäät, niin miten aiot "hyvittää" jumalille tämän vuosien synnissä elämisesi? Kadutko? Anotko armoa? Vai miksi sinut pitäisi vihkiä kirkossa? (Oletan nyt, että olet menossa naimisiin kirkossa)
Lue mun aikaisemmat vastaukset.
Eli et ole menossa naimisiin kirkossa ja vaadi itsellesi erikoisoikeuksia. Ok sitten.
Okei sä yrität olla nokkela. No, mietipä sitten ihan itse omaa tyhmää vastaustasi: vaatia erioikeuksia? Avoliitossa eläminen on syntiä mutta sen voi korjata ja syntejä voi pyytää anteeksi sekä sovittaa. Mitä erivapauksia siis?
syntejä, joita tekee tietämättään/ymmärtämättään, ei vuosia tietoisesti ja harkiten. Ainakin näin pitäisi olla. Sitten voi "tehdä parannuksen", kun se naimisiinmeno tulee omalla kohdalla ajankohtaiseksi, ja "katua" elettyjä vuosia, jotka on viettänyt avoliitossa.. En mä nyt oikein näe tässä mitään järkeä tai jumalan sanan mukaista.