Oon koko yön pyörinyt sängyssä, en oo pystynyt oikein nukkuun. Mies lähti aamuvuoroon. Nukkui sohvalla yön. Jos sai nukuttua...
Mulla on niin kauhea olo, et toivoisin kuolevani. Millainen äiti vie lapseltaan isän? Ja lapsen isältä? Mä tiedän järjellä ajatellen, ettei meidän suhteesta tuu mitään, mut miks nää tunteet on toista mieltä. Tekis niin mieli jatkaa pojan takia(sitä mieskin anelee), mutta tiedän, ettei se ole oikein.
Mies itki koko illan eilen ja pyysi vielä mahdollisuutta. Se yritti selittää, et kaikki muuttuu hyväksi vielä. Että on pitänyt mua itsestäänselvyytenä ja ettei olla tosissaan yritetty selvittää ongelmia. Oon yrittänyt lähes päivittäin saada keskustelua meidän asioista, mutta turhaan...
Se on ilmeisesti kärsinyt testosteronin puutteesta (ehkäpä parikin vuotta, selittäisi meidän lapsensaantivaikeuden...) ja saa kohta tulokset. Se kyllä selittää monet ongelmat, juuri tän ärtyisyyden, väsymyksen ja seksin puutteen. Koitin sille vaan selittää, että entäs jos ei se hoito muutakaan näitä meidän ongelmia, et liikaa luotetaan siihen... Sit oltais vielä pahemmassa kriisissä.
Onko teistä kukaan eronnut?
Mies itki sitäkin, että nyt poikaa riepotellaan ympäriinsä ja onhan se tosi pieni näihin tapaamisiin. Tullaan vielä asumaan eri paikkakunnilla. Kumpa mä tietäisin mitä tehdä!
Kauheaahan se olisi jos multa vaadittais eroa Eemusta, et saisin tavata vain tiettyinä aikoina. Mitä äitiyttä se olisi? En mä pysty jättämään poikaa miehellekään.
Hirveää oli kuunnella, kun mies sanoi että mä olin suunnitellut tän alusta asti. Saan vaan lapsen ja häivyn. Tää ei kuitenkaan oo totta. Olisin toivonut meidän elävän perheenä (oon ite kasvanut ilman isää)... Viime kuussa siltä loppui säännöllinen työ ja nyt mekin vielä lähdetään. Miten mä voin olla tälläinen hirviö? Miten mä voin olla näin itsekäs? Miten mä voin riistää noi kaksi miestä toisiltaan?
Mä tosiaan pelkään, että tää kaikki on mulle liikaa. Selviänkö tästä yhtenä kappaleena?
Onneksi tää ei ole mun eka pitkä suhde, tosin pisin kylläkin, et tiän tän alun olevan täyttä tuskaa. Kyllähän se ajan myötä helpottaa. Viime erossa ei ollut kyse lapsista, että siinä mielessä tää on eri juttu. Nythän exänsä kanssa ollaan tekemisissä pakostakin viikoittain. Silloin sitä yritti parhaansa mukaan vältellä.
En mä tiä, eikä tää miettimisestä helpotu. Jos teillä kellään mitään kokemusta aiheesta, please, kirjoittakaa. Näillä näkymin torstaina joudun hyvästelemään teidät. : (
Valitettavasti mulla ei ole varaa ostaa konetta. Tietenkin voin käydä silloin tällöin kirjastossa katsomassa teitä.
Pakko mennä yrittämään unta kuitenkin...
Ehkäpä tuli kuitenkin vähän parempi olo, kun kirjoitti ajatuksiaan. Enpähän itke enää hysteerisesti niin kuin vielä vartti sitten...