meillä nukutaan vielä 3 krt päivän aikana.
puolentunnin aamutorkut klo 9->, päivällä kunnon päikkärit 2-3 h, ja illalla vielä puolentunnin torkut n. klo 18->. Yöunille mennään 20.30-21 ja aamulla herätään n. klo 7.
Nuo viimeiset torkut jättäsin mielelläni pois jo muuten, mut sit on sen verran väsyny ettei iltapuuron syönnistä tuu mitään. koitin kerran sitäkin, että ei nukuttas torkkuja ja sit yöunille jo klo 20. muuten ihan hyvä, mut sit heräs jo kuudelta...
Me käytiin katteleen turvaistuimia. vielä mahtuu kaukaloon, mut kun tulee toppavaatteet ja ikää kuukausi lisää - voi jo tiukkaa tehdä. yhdellä tutulla olis ollu edullisesti istuin myynnissä, mut sitä ei saanu kätevästi siirrettyä autosta toiseen. pakko siis ostaa uusi (onkin sit eka isompi hankinta, mitä tehdään kaupasta!), meillä kun käytetään miten saattuu noita kahta autoa (toiseen ei mahduta koko porukka, mut vauvan kans kahestaan kuljetaan aina sillä 5-hlön autolla), niin siirrettävyys on A ja O.
Mä vähän ihastuin (ulkonäöllisesti) sellaseen Gracon istuimeen, jonka voi laittaa myös selkä menosuuntaan. Mut täytyy nyt miettiä.
ens ke olis sit 6 kk neuvola. pääsen ilmoitteleen seuraavia mittoja =)
mä oon vähän suunnitellu, että kaivaisin nokkamukin naftaliinista ja alkaisin antaa syöttötuoliin (tyttö istuskelee siinä tosi mielellään) kokeiltavaksi. taidan aluks laittaa vaan siihen ihan vettä, ei oo sit niin kova siivoaminen. mut jos vaikka innostuis hommasta. käsien toiminta on jo sen verran hallittua että vois vaikka onnistua.
Mä oon antanu joskus pimun maistella pullaa ja kuivaa kakkua (omatehtyä). pari kertaa on saanu vanilijajäätelön makuakin suuhun. sellanen kaikki menis, eikä pullan tms palat haittaa yhtään suussa/kurkussa. hapankorppukin on tosi suosittu juttu! mut auta armias jos soseessa on kökkö... yökkäys tulee heti. taitaa tulla aikamoinen herkkupeppu tästä tytöstä isona! =)