Hassua, miten erilailla ihmiset kokee asiat

Itse olen tuhlannut tuhansia euroja esim Macy'sillä ja kassit vaan täyttyi ja täyttyi. Edullisia merkkejä tosiaan olivat Guess, Hillfiger, DKNY, Calvin Kline, Polo Sport, mutta kyllä esim Armanin tuotteet oli niiden Street Wear kaupassa tosi edullisia (Armani Exchange) ja jotain Hugo Bossin kamoja ostelin myös. Mutta onhan siellä myös paljon sellaisia merkkejä, mitä täältä ei saakkaan. Kannattaa tosiaan kierrellä ja katsella. Sohon Spring Street ja Prince Street ovat myös shoppaajan taivaita

Ja Empire Stateen kannattaa mennä heti aamusta, pikkaisen ennen ku edes aukeaa. Ja kuten Zarja sanoi, tuskin siellä niin kovat jonot enää tähän aikaa onkaan. Itse en ole joutunut jonottamaan kummallakaan kerralla ja matkustin syksyllä ja keväällä.
Itse olen asunut ihan Manhattanin keskustassa ja Upper West Sidessä, ja kyllä täytyy keskustaa suositella. Yksi jättimäinen, edullinen hotelli on Pennsylvania, joka on Madisson Square Gardenia vastapäätä ja Macy*s on siinä vieressä

ja Empire State Building on viereisessä korttelissa ja Time Square on 200 metrin päässä. Hotelli ei tosiaan ollut mikään viiden tähden luksus, mutta siistit huoneet, joten sehän riitti. Jos menen uudestaan, menisin varmaan siihen samaan, koska liikkuminen sieltä oli mielettömän helppoa. Älkää ottako Park 79 hotellia, vaikka näyttää kuvissa kivalle. ON IHAN KAMALA. Viikon vinkki

Ja täytyy kyllä sanoa, että vaikka itse olenkin reissuun lähdössä, niin vaihtaisin tuon Välimeren välittömästi NY:hyn, jos olisi mahdollista. Olen pikkaisen kade

Alessia: Jos tarviit jotain vinkkejä, niin täällä näyttää monella niitä olevan
Zarja, toivottavasti tuo olo jossain vaiheessa helpottaa! On tosi kurjaa, jos kuukausitolkulla joutuu potemaan. Tsemppiä kovasti!!
Se on kyllä jännä, miten raskaudet vaihtelee lapsesta toiseen ja ihan samalla ihmiselläkin. Tutullani on jo useampi lapsi ja hänellä vaikein raskaus oli, kun odotti poikaa. Hurja akne iski päälle ja huono olo. Pari tyttöä taas tulivat lähes huomaamatta. Ja toisella ystävällä oli hurjan kuvottava olo toisessa raskaudessa, vaikka ensimmäinen meni todella sujuvasti ilman mitään oloja. Ja tyttöjä ovat kummatkin lapset. Mikäköhän tuon oikein sitten aiheuttaa, että raskaudet niin kamalasti eroavat toisistaan?
Itse olen huomannut, että iho oireilee, mikä harmittaa kovasti, kun en ole koskaan mistään iho-ongelmista kärsinyt. Mutta, kyllä sen kestää. Lopussahan se kiitos seisoo ja kyllä näistä näpyistä varmaan viimeistään siinä vaiheessa pääsee eroon, kun vauva on syntynyt.