nyt alkaa tän mamman v*tutuskäyrä olla huipussaan.. kuopukselle puskee uhmaa, karkailee pihasta, tappelee syömisestä jne.. ja alkaa oikeesti tympiä tuo miehen tissuttelu.. ja kommentit ja perustelut sille tyyliin "on ollu nii rankka viikko" aijaa no on kuule ollu mullaki mut enpä oo yli 7 kuukauteen saanu ottaa rentouttavaa siideriä!!!! se ei näytä tajuuvan et pelkkä tää raskaana olo on jo työtä 24/7, kantais ite koko ajan ylimääräistä painoo mukanaan ja kokeilis mitä on elää ku sukkien laittokin puskee hien pintaan.. just tuo mua kans ärsyttää ku ei jaksa enää oikein tehdä mitään.. pikku ponnistelujenkin jälkeen on levättävä.. tätä vauhtia mä oon parin viikon päästä roikkumas synnärin ovessa vinkuen armoo et ottaavat tän ulos
ens ke ois ultra ja tekee samalla sit sisätutkimuksen, mä toivon ja rukoilen et ois jo edes jonkinlaista edistystä tapahtunu.. yks kaveri jolla oli la 14.4. sai jo vauvan tällä viikolla, epistä
mutvei auta, eteenpäin...
zeni ja wiljami 35+4
Voimia odotuksen ja esikoisen kanssa. Ymmärrän hyvin tuntemuksesi.
Meillä kanssa nuorimmalla 3-v-uhma päällä ja koska kyseessä on todella voimakastahtoinen lapsi, niin kohtaukset eivät todellakaan ole mitään pieniä. Sen ovat jo saaneet kokea myös päikyn tädit, meno on samanlaista sielläkin aina välillä.
Tuo miehen juominen on ikävää ja hiukan huolestuttavaa. Sitä isältä toivoisi että osaisi laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, sekä esikoisen että tulevan vauvan osalta. Varsinkin nyt kun pitäisi olla sinun tukenasi, ja kuitenkin kun loppuhetkiä tässä ollaan, niin lähtökin voi tulla yllättäen laitokselle. Sepäs onkin sitten kiva jos isä on siinä vaiheessa ihan änkyräkännissä.
En voi kuin olla kiitollinen omalle miehelleni joka todella lopetti tissuttelun lähes kokonaan kun tulin raskaaksi, pari saunakaljaa silloin tällöin on maksimi. Eikä ole edes viihteelle lähtemistä hinkunut, vaikka enkä ole edes varsinaisesti sitä kieltänyt missään vaiheessa. (kuulostipas tuo lause siltä kuin olisin joku pirttihirmu) =)
Viime yönä näin unta että limatulppa irtosi ja lähtö laitokselle tuli, enneuni ehkä... =) (Tosin varmasti toteutuu jossain vaiheessa)
Tuo on minua mietityttänyt kun kaikki puhuvat tuosta painoarviosta, eli onko kaikki sen saaneet käyneet vielä ultrassa tässä vaiheessa vai onko siellä joukossa myös lääkärin arvailuja? Meillä ei tule enää ultraa raskauden tässä vaiheessa, paisi jos itse menee ja maksaa, siksi kiinnostaa.
Ja kyllä, olen väsynyt olemaan raskaana ja haluan että vauva jo syntyisi, tietenkin terveenä ja kehittyneenä.
Odottelua tämä on, kokoajan miettii että onko se seuraava supistus jo se oikeasti kivulias ja kaikkia merkkejä yrittää tulkita. Rasittavaahan tämäkin, mutta omasta päästä kiinni kun ei vaan osaa antaa olla...
Tellu81 34+ 5