Hui, Tori Spelling bikineissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Eli kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa niin se tekee Spellingistä anorektikon?

:D Kyllä tuo varmasti suurimman osan palstamammojen mielestä on anorektikko kun he vilkaisevat omaa peilivkuvaansa.

Niinpä ;)

No jos painaa 43 kg ja on 170 cm pitkä, niin ei se kovin terveeltä kuulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Eli kun Spelling ei ole palstamammojen mitoissa niin se tekee Spellingistä anorektikon?

:D Kyllä tuo varmasti suurimman osan palstamammojen mielestä on anorektikko kun he vilkaisevat omaa peilivkuvaansa.

Niinpä ;)

No jos painaa 43 kg ja on 170 cm pitkä, niin ei se kovin terveeltä kuulosta.

Ootko käynyt punnittemassa, vai uskotko kaikkea mitä lehdet kirjoittaa? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan kysyn:

No en tietenkään uskoa kaikkea mitä lehdet kirjoittaa. Mutta jos oletus on että paino on 43 kiloa, niin ei se ole tervettä. n.52 kiloisena olis just normaalipainon rajoissa.

No en tietenkään uskoa kaikkea mitä lehdet kirjoittaa. Mutta jos oletus on että paino on 43 kiloa, niin ei se ole tervettä. n.52 kiloisena olis just normaalipainon rajoissa.

Kaikki ei näytä siltä mitä on.

Epäilen kyllä itse vahvasti, että painaa enempi kuin 43 kg. Eikä Spelling mielestäni ole anorektinen, hoikka kylläkin.

No ei varmaankaan. Mähän en kommentoinutkaan kuvaa vaan ainoastaan esitettyä painoa jota vertasin sitten pituuteen.

Niin ja mä kysyin että uskotko kaikkea mitä lehdet kirjoittaa. Huhupuheiden perusteella en alkais spekuloimaan kovinkaan paljoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama:

No ei varmaankaan. Mähän en kommentoinutkaan kuvaa vaan ainoastaan esitettyä painoa jota vertasin sitten pituuteen.

Niin ja mä kysyin että uskotko kaikkea mitä lehdet kirjoittaa. Huhupuheiden perusteella en alkais spekuloimaan kovinkaan paljoa.

No halleluja, mitähän spekulointia mä sitten tein. Kirjoitin ainoastaan, että JOS on 43 kg ja on 170 cm pitkä niin se ei kuulosta terveeltä. En käsittääkseni ole väittänyt, että juuri Tori painaa sen verran. Painomäärän poimin ihan tästä ketjussa olleesta kommentista. Ja olkoon kyse sitten vaikka Maunulalaisesta alkoholistista niin 43 kg 170 cm pituiselle ihmiselle on ihan liian vähän piste.

No halleluja, mitähän spekulointia mä sitten tein. Kirjoitin ainoastaan, että JOS on 43 kg ja on 170 cm pitkä niin se ei kuulosta terveeltä. En käsittääkseni ole väittänyt, että juuri Tori painaa sen verran. Painomäärän poimin ihan tästä ketjussa olleesta kommentista. Ja olkoon kyse sitten vaikka Maunulalaisesta alkoholistista niin 43 kg 170 cm pituiselle ihmiselle on ihan liian vähän piste.

Kaiva herne pois nokasta :D

Mun silmään näytti laihalta läskiltä. Eli se vähäinen mitä oli muuta kuin luuta, oli löysää.

Itse olen lihava läski, mieluummin olisin tollanen laiha läski.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama:

Kaiva herne pois nokasta :D

Mitäs jos nyt itekkin kaivaisit, niin olisi kato enemmän varaa neuvoa.. ;)

Niin muuten näytti vanhukselta, ku oli noin kuikelot käsivarret ja koivet. Hommais niihin vähän lihasta ja seisois selkä suorassa, ni olis varmasti näyttävä nainen.

Ei ole mielestäni anorektinen. Itse olin vastaavissa mitoissa kuopuksen imetyksen jälkeen (imetysdiettasin tosi tiukalla ruokavaliolla) ja BMI oli nippa nappa normaalipainon puolella (47/158). Laihahan tuo on mutta ei sentään anorektinen!

Toi vaalean karvan kasvu on just tyypillinen anorektikoille. Ja iho on todella vanhan näköinen. Ei näytä ollenkaan terveeltä, ei kasvoilta eikä kropaltakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tori s:
Ei ole mielestäni anorektinen. Itse olin vastaavissa mitoissa kuopuksen imetyksen jälkeen (imetysdiettasin tosi tiukalla ruokavaliolla) ja BMI oli nippa nappa normaalipainon puolella (47/158). Laihahan tuo on mutta ei sentään anorektinen!

Miten sä voit olla vastaavissa mitoissa Torin kanssa, jos sä olet 158 cm pitkä? Sunhan olis pitänyt todennäköisesti painaa 10 kg vähemmän, eli 37 kiloa!!!

Missä sun matikkapää on?

Alkuperäinen kirjoittaja asemalle jäänyt:
Alkuperäinen kirjoittaja tori s:

Miten sä voit olla vastaavissa mitoissa Torin kanssa, jos sä olet 158 cm pitkä? Sunhan olis pitänyt todennäköisesti painaa 10 kg vähemmän, eli 37 kiloa!!!

Missä sun matikkapää on?

Sorry, tarkoitin että olin vastaavan _näköisissä_ mitoissa, en huomannut että jostain oli löydetty tieto Torn painosta. Ei kyllä mielestäni näytä niin laihalta, että voisi olla 43/170 tai mistäs minä tiedän. Laiha hän on, muttei sentään anorektinen, googlatkaa vaikka OIKEASTI anorektisten kuvia ja on noissa vissi ero...

Alkuperäinen kirjoittaja kivalta näyttää tori:
Aika hyvännäköisiä vanhuksia sä oot sitten nähnyt!

Mä tarkoitin vanhuksella sitä, että iho näyttää elottomalta, ryhti on kasassa, lihakset kuihtuneet ja jotenkin roikkuvan näivettynyt olemus.
Mielenkiintoista, että näinkin monen mielestä Tori on ihailtava. Anorektikkoon on noista kuvista vielä matkaa.

Yhteistyössä