hullaantunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen

Vieras
Olen 40-vuotias nainen, onnellisessa parisuhteessa, kahden lapsen aiti. Rakastan miestäni, enkä ole ikinä ajatellut muita miehiä, eikä pettäminen ole tullut mieleen. Mutta... Meille tuli töihin vähän yli kaksikymppinen poika. Ja ihastuin. Kun työskentelimme ensimmäisiä kertoja yhdessä, tunsin sellaista ""sähköisyyttä"" mitä en ole tuntenut edes oman mieheni kanssa. Joudumme työskentelemään yhdessä silloin tällöin ja aina meillä on juttua riittänyt ja olemme samalla aaltopituudella. Vaikka olenkin melkein puolet vanhempi. En usko että ihastus on molemminpuolinen. Jos tilaisuus tulisi, niin enpä tiedä mitä tekisin, pettäisinkö miestäni vai en.
Onko kellekään tapahtunut vastaavaa.

Olet aivan oikeassa.

Jos rakastaa puolisoaan, niin ei varmasti ihastu vaikka työpaikalle tulisi minkälainen Adonis tai Venus tahansa. Ihan sontaa sanoakaan.

Nää on taas näit juttuja, joita jokainen 40 vuotta täyttänyt nainen täällä kirjoittaa. Joko ovat hurahtaneet ja ovat ihan tosissaan, tai sitten pelkkiä provoja saadakseen muut ""raivoon"".

Pimpelipompeli on nainen päästään kun ikää on jo 40 ja haaveilee parikymppisestä kundista, joka vois olla vaikka oma poika. Ihan sairasta.

Tottakai jokainen voi hullaantua paljon itseään nuorempaan ihmiseen. Jos kyseessä olisi vanhempi mies ja nuori nainen, kukaan ei ihmettelisi pätkääkään. Asenteet eivät suvaitse ""nurinkurisuutta"". Kannattaa kuitenkin olla varuillaan, älä te mitään hätiköityä, ennenkuin tiedät nuorukaisen tunteet.

Olipas taas niin ellimäinen neuvo, eli siitä vain pettämään hyvillä mielin, koska tunteilleenhan ei mitään voi. :( Ehkä joskus kannattaisi käyttää myös sitä järki parkaansa, eikä hypätä tunteidensa mukana pilaamassa omaa parisuhdettaan! Mutta jos sen teet, niin toivottavasti jäät kiinni ja miehesi saa mahdollisuuden löytää paremman kumppanin, jonka ansaitsee!!

Tottakai voi tapahtua vaikka kuinka kaikki asiat olisivat 10+ mallissa. Tässähän nimenomaan onkin koko homman juju ja kauhun tasapaino. Ikinä, ei ikniä voi olla varma mitä tulee eteen ja sen takia pitäisi olla varovainen sen ensimmäisen kiven heittämisessä. Ihastuksen jälkeinen jatko onkin sitten aivan toinen asia; kuinka pitkälle antaa asioiden mennä. Nopeasti ajateltuna tuntuu,että 20v kundi ei ehkä tarjoa 40v naiselle juuri muuta kun kaiken asteista viihdyttämistä, mutta voihan sekin olla...Kannattanee kuitenkin miettiä mitä toisessa vaakakupissa on?
Lopetetaan ainakin itselle valehteleminen. Eiköhän olisi parempi kaikille tunnustaa, että vaikka elääkin vankalla pohjalla olevassa suhteessa niin ihastuksia/hullaantumisia tulee ja menee ainakin oman pään sisällä?

No, enpä usko että parikymppinen poika olisi mitenkään erityisen kiinnostunut kaksikymmentä vuotta vanhemmasta. Ite oon pikkusen päälle parikymppinen ja mulle kolmikymppisetkin on jo ikäloppuja...

Tunnenpa minäkin nuorukaisia, jotka mielellään hyppäisivät sänkyyn kypsän naisen kanssa. Kummisetänikin meni kaksikymppisena avoliittoon 45-vuotiaan naisen kanssa. Yhdessä ovat edelleen, vuosikymmen myöhemmin.

Itsekin olen naimisissa ja nyt pitkän riitelyjakson jälkeen meillä alkoi taas luistamaan. Rakastuimme uudelleen ja olin hyvin onnellinen. Sitten elämä kuljetti tielleni miehen johon ihastuin päätä pahkaa. Nyt sitten tunteita vastaan taistelen, ettei kaatuisi koko liitto... Että kyllä vain ihminen ihastuu vaikka kuinka olisi onnellinen liitto.

Eiköhän kysymys ole enemmänkin tahdonlujuudesta, kuin jostakin ihmeestä. Eikä kukaan ole tunteidensa vietävänä vastoin omaa tahtoaan. Se on se pieni sana: tahdon.

voi olla että olet ihastunut enemmänkin tunteeseen olla rakastunut, kuin tähän mukavaan nuoreen mieheen joka on tunteet herättänyt sinussa. lintu voi lentää pääsi päällä mutta älä anna sen rakentaa pesää päähäsi. jäitä hattuun ja yritä olla fantasioimatta sen sijaan voisit muistella ensi ihastumisen tunteita omaa puolisoasi kohtaan vaikka sanoit etteivät ne ole olleetkaan koskaan näin voimakaita kuin nyt. tai kehittele niiden sijaan omasta raakkaastasi fantasioita sillä niitä voit jopa toteuttaa ja saada ehkä hänetkin herätettyä tuleen. helpommin kait sanottu kuin tehtymutta omasta kokemuksesta voin sanoa että muutaman kuukauden tai kun olet tutustunut paremmin poikaan voit jo nauraa koko jutulle ja niille ihanille jänitteen ja sähkön tunteille. kaikkea hyvää ja tsemppiä!

Nauti olostasi ja saamastasi keskusteluyhteydestä ja
jännityksestä.
Voit itse vaikuttaa eniten, millä tasolla leijut tilanteessa.
Poika voi käyttää tilanteen hyväkseen, mutta mieti
lähdetkö leikkiin..

hyvä pointti. Ja työpaikkaromanssien jälkimainingeissa nainen jää AINA kakkoseksi. Joku sen aina haistaa, joka vierestä näkee, ja ei se ole jätkä, vaan nainen, jota katsotaan pitkin nokan vartta.
Kun menee toimimaan fantasian mukaan, voi olla edessä täyskäännös jopa saman viikon sisällä, se on kuule kiva olla töissä sen jälkeen viikosta toiseen.
Ja ei sitä miestä opi tuntemaan niin nopeaa, ja naisellahan on taipumus rakentaa tuntemattomalle persoona itse keksien, ja täysin omasta päästä. Sama asia , kun teinityttöjen beatles-hurmio.
Jätkästä ei tiedetä kuin mitä on kerrottu, mutta kuva laitetaan seinälle ja fantasioidaan.

Puhu vain omasta puolesta. Vielä on olemassa ihmisiä joilla on moraalia. Ja ennen kaikkea rakkautta omaa puolisoaan kohtan niin paljon, ettei kenellääkään muulla ole asiaa edes ajatuksiin.

Keksikää joku oma koodi, niin me moraalinvartijat ei älytä hyökkäillä väliin! :)

Siis sehän on meidän velvollisuus, pitäää huolta tieltä eksyvien moraalista. Ei sitä tiedä , kun kärppänä vastaa, niin pelastuu taas yksi kadonnut lammas , joka harharetkeä suunnittelee!
Eihän me voida tätä päästää ihan kokonaan käsistä, ja luovuttaa.

Ja kissanvihaajille tiedoksi, meitä tarkkaillaan..:))

Vahdi ja vielä hanki otsalamppu. Tuleepa pieninkin fantasia-
fipa ainakin lampunvaloon.
Kaikki väärät sanavalinnatkin ovat joutuneet kontrollikynän
tuhrimiksi.
Terästämme otetta ja mietimme mielipiteemme entistä tarkemmin.
Luulen, ettet ole siviilissä oikeasti niin niuho !

Ensinnäkin, on huvittavaa väittää, ettei toiseen mieheen voi ihastua, jos rakastaa omaa miestään. Oman puolison rakastaminen on aivan eri juttu kuin pieni ihastuminen, mikä taas on erittäin pinnallinen tunne.
Mutta asiaan. Älä ryhdy mihinkään tämän nuoren miehen kanssa. Ymmärrettävästi tuollaisia houkutuksia tulee elämän varrella jopa useita, mutta juuri noissa tilanteissa avioliittoa ja omaa moraalia testataan. Ne tilanteet joko ohitetaan järkevästi tai sitten niihin tartutaan. Voin kertoa sinulle, että olet taatusti paljon ylpeämpi itsestäsi, kun pystyt ohittamaan moiset houkutukset. Jälkeenpäin olo olisi alhainen ja taatusti myöhemmin toivot, että saisit tehdyn tekemättömäksi.

Luulen ,että et ole siviilissä noin tosikko.

Siis miten voi olla, sama jätkä, joka saarnaa ilottelun ja pettämisen puolesta, ottaa kirjaimellisesti kaiken mitä sanotaan.

:) ähä

Mutta entä jos vain nauttii hetken ilman moraalin tunteita. Miksi tehdä elämä niin vaikeaksi , mihin vedetään raja ihmisen elämästä nauttimiselle. Tuo ""Poikanen"" ei ehkä edes tajua mitä ap:n päässä liikkuu sillä ehkei nyt sentään puolta nuorempi mies katsele puolta vanhempaa naista. Mikä siinä onkaan että toisinpäin on ""normaalimpaa"".

Mutta jos nyt kuitenkin tunne , ainakin jonkinlainen seksuaalinen ja himottava, olisikin molemmin puolista,. Miksi ei saisi nauttia ja ottaa iloa irti elämän suolasta. Sopikoot keskenään että asia jää hetken hurmioksi ja vain heidän kahden tietoisuuteen. Kyllä ikäero tekee tehtävänsä ja he huomaavat että ainut mitä jäi käteen oli seksuaalinen tyydytys.

Nuoret miehet voivat olla todella puoleensa vetäviä ja tulee tunne että energia ja nuoruuden terve vetovoima oikein pursuaa heistä. Tulee itsellekin nuoruus mieleen ja ne ajat kuin itseäkin vielä piiritettiin.

Eläkää ihmiset !

Mitäs tähän sanotte ?

Niinhän sitä minäkin koetin ja luulin vielä onnistuvani ""nauttia hetken ilman moraalintunteita"" NOOO, se onnistui siihen asti kunnes....hups rakastuin!Ja arvatkaapa mitä:Mies ei rakastunutkaan, JA SITTEN KOETELTIINKIN MUN KAIKENLAISIA TUNTEITA, kun toinen pakeneekin ""äidin(=vaimon ;)) seläntaa"" ,kun tässähän voisi pian vaikka käydä miten vaan...Huiii! Selllasia on MIEHET! (NO ettei ne TOSIMIEHEt nyt hermostu ja käy kimppuni niin sanotaan vaikka että JOTKUT MIEHET :)).

Juu, on tapahtunut tai itse asiassa tapahtuu itselleni parast'aikaa... Olen myös kuullut pari keskustelunpätkää, joiden perusteella arvelen että kiinnostusta on myös toisella puolella. Pettämään en tosin aio ryhtyä mistään hinnasta!

Jotkut parikymppiset kundit itse asiassa haaveilevat nelikymppisestä seksiseurasta, arvelevat ilmeisesti että aikuinen nainen on estoton ja hyvä sängyssä. Tosin kyse on pelkästä panosta, eikä kavereille jälkeenpäin kerrotut kommentit näistä ""mammoista"" varmaankaan ole kauhean imartelevia.

Taas näitä juttuja!

Voi hitto, taivutetaan rautalangasta. Vaihtoehtoja on kaksi. Ensimmäisessä vaihtoehdossa mikään ei muutu, katsoa saa mutta ei koskea.

Toisessa vaihtoehdossa kosketaan ja lopputuloksena on kaksi vaihtoehtoa:

1) sinulla käy ns. ""tuuri"" ja kukaan ulkopuolinen ei koskaan saa tietää syrjähypystäsi. Se on kuitenkin aina omallatunnollasi liittosi loppuun asti.

2) jäät kiinni, joko kärähdät tai ihastut poikaan entistä syvemmin. Lopputuloksena kaikki muuttuu, vaikka miehesi haluaisi antaa anteeksi, niin sitä hän ei kuitenkaan koskaan pysty tekemään, jotain on lopullisesti rikottu välillänne.

Todennäköisesti teille tulee ero, kaikki se mihin olet tottunut menee uusiksi eikä paluuta entiseen ole.

Kuinka kauan muuten luulet että 20 poika jaksaa olla kiinnostunut nelikymppisestä naisesta? Entä sitten kun hän on 40 ja sinä kuuskymppinen mummo?

Ymmärrän kyllä että ihmiset jättävät toisensa ja lopettavat suhteitaan, mutta yleensä heillä menee siinä vaiheessa puolisoidensa kanssa huonosti. Sellaiset ihmiset eivät yleensä valitse nikikseen ""onnellinen"".

En saarnaa, en moralisoi. Oma on asiasi, it is your life! Tee mitä lystäät! Mutta ÄLÄ tule tänne takaisin parin kuukauden päästä itkemään kuinka pilasit oman parisuhteesi IHAN ITSE!!!

Yhteistyössä