F
Fleur de la Cour
Vieras
No juu arkista elämää vietellään, töissä käydään ja kotona imuroidaan jos ehditään.. sitähän se on. No eihän sitä nyt ihan oikeasti ihmisen tartte ehtiä aina pölyjä pyyhkiä, pysyyhän tämä kämppä suht koht kuosissa ilmankin, mutta jos luonteeltaan on sellainen, että pitäis kaikkea tehdä. Olen sellanen listaihminen ja nyt mun työlistani ei ole lyhentynyt yhtään. Jos mulla on yövuorojen jälkeen kolme vapaata ja ekaks meillä on menoa ja tulee nautittua muutamia drinksujakin siinä sivussa niin niiden vapaapäivien aikana ei jaksa edes sormeaan nostaa. Lisäks aina kun joku kysyy, että ehtisinkö siihen taikka tähän niin saan vastata, että valitettavasti en kun olen töissä. En ole nähnyt muutamia kläheisiäni sitten viime kevään ja se harmittaa mua. Eikä me olla miehen kanssa vieläkään jaksettu purkaa trampoliinia ja laittaa puutarhakalusteita varastoon. Mistä ihmeestä saisi lisää vapaa-aikaa? No tekemällä tietty vähemmän töitä, mutta kun se nyt ei käy, sillä maksoin just Israelin matkan ja tilasin keittiöesitteitä ens kevättä varten. Miten ihmeessä sais käytettyä sen töistä jäljelle jäävän ajan paremmin? Kun aina vaan väsyttää ja väsyttää. No onneks noin viiden viikon päästä pääsee aurinkoon! Yks tietty ois jos ei vahtais alinomaan telsusta jotakin turhaa kuten BB:tä.. olis senkin ajan ulkona, mutta kun se sinne ulos pääseminen vaatii niin isoja ponnisteluja. Telkkarin ääreen pääseminen onnistuu paljon vähemmällä.