HuOmenta ! Torstai on toivoa täynnä ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Onneksi jo tosrtai , vaikka perjantai ois aina parempi :D Mutta tuloillaan on !

Ulkona plussaa, mutta hullu tuuli. Tuo tuuli ja aurinko sulattaa lumia hyvin .

Nyt maistuu taas vahva kahvi ja aamupuuro :p

Mites sinun aamu ? :)

Huomenta!

Mä juuri huomasin että mun aamurutiinit menee pilalle jos en pääse plussalle lukee Maraboun alotusta, kun siihen on niin tottunu :D Tänä aamuna kun ei tänne meinannu päästäkkään :D

Että juu, töihin pois kohta lähettävä körötteöee, tänään tapaaminen 250km:n päässä, ottaa sekin oman aikansa :)

Huomenta!

Just heräsin niskat kipeinä sohvalta, olin nukahtanu siihen kesken eilisen NCIS-rikostutkijat ohjelman. Ähh. Jäi loppuratkasukin näkemättä! Nyt pitäs päättää keittäskö sitä kaffet vai meniskö takas nukkumaan.

Huomenta.Väsyttää ihan vietävästi.Ulkona kamala tuuli ja lunta satanut viitisen senttiä.Onneksi on työviikko kohta lopuillaan ja saa taas kaksi päivää huilata välillä.

Kyllä näistä moni muukin ilahtuu, huomenta-ketjuistasi. Se on vähän niinkuin odotettavissa, että ketju löytyy ainakin arkipäivisin...ja olisi pieni pettymys, jos ei löytyisi...

Mutta palsta on usein pois toiminnasta juuri puoli kuusi - kuusi välillä, jos oikein muistan ... varmaan ylläpito siellä riehuu ruuvimeisselit ja pikku vasarat tanassa, ja tekevät ikuisia päivityksiään ... tms. pientä huoltoa.

Ja, kipeää huomenta täältäkin. Onneksi ei ole töihin pakko mennä...

Joo, tuuli näyttää melkoiselta! Puut heiluu oikein kunnolla. Onneks käytin koiran eilen myöhään ulkona (kahentoistaaikaan) niin ei tarvi tuonne pimeään viimaan mennä, vaan voin rauhassa odotella että tulee valoisempaa. Ja jos toi tuuli vaikka vähän laantuis!

Huomenta-ketju on aina mukava! Ja poiketen muiste ketjuista, siinä hyvin harvoin ruvetaan kinaamaan tai tappelemaan, se on mukavaa!

Huomenta! Lunta satanut yön aikana useamman sentin :o mutta pakkohan se on lähteä kahlaamaan bussipysäkille. Onneksi suht rento päivä töissä tänään ja huomenna taas perjantai :)

[QUOTE="vieras";23321127]Huomenta! Lunta satanut yön aikana useamman sentin :o mutta pakkohan se on lähteä kahlaamaan bussipysäkille. Onneksi suht rento päivä töissä tänään ja huomenna taas perjantai :)[/QUOTE]

Aivan ihanaa kun tulee taas viikonloppu. Perheen kanssa vapaata .:heart:

[QUOTE="hmm";23321125]Joo, tuuli näyttää melkoiselta! Puut heiluu oikein kunnolla. Onneks käytin koiran eilen myöhään ulkona (kahentoistaaikaan) niin ei tarvi tuonne pimeään viimaan mennä, vaan voin rauhassa odotella että tulee valoisempaa. Ja jos toi tuuli vaikka vähän laantuis!

Huomenta-ketju on aina mukava! Ja poiketen muiste ketjuista, siinä hyvin harvoin ruvetaan kinaamaan tai tappelemaan, se on mukavaa![/QUOTE]

Meillä on jo ihan valoisaa, mukavaa kun tulee kevät :)

Huomenta :)

Uunissa puuroa, esiaamupalaksi syötiin jo hedelmiä :P

Lapset tuntuu jo kuudetta ja seittemättä päivää lämpösiltä, kuumemittarille en mitään saanut... Muutenkin vähän sellanen fiilis että tuo näyttää liian alhasia lämpöjä :( Ja molemmilla kamala yskä... Täytyy vaan soitella terkkariin että kantsiko mun lähteä niitä roudaamaan sinne.

Huomenta :)

Uunissa puuroa, esiaamupalaksi syötiin jo hedelmiä :P

Lapset tuntuu jo kuudetta ja seittemättä päivää lämpösiltä, kuumemittarille en mitään saanut... Muutenkin vähän sellanen fiilis että tuo näyttää liian alhasia lämpöjä :( Ja molemmilla kamala yskä... Täytyy vaan soitella terkkariin että kantsiko mun lähteä niitä roudaamaan sinne.

Hmh, toi on tosi kurjaa, meillä vähän sama juttu.. Koko viikon ollu "lämpösiä" mut ei kuumetta kun pojalla yhden kerran...
Mä ostelen koko ajan uusia mittareita, kun en usko et näyttää oikein :D

Hmh, toi on tosi kurjaa, meillä vähän sama juttu.. Koko viikon ollu "lämpösiä" mut ei kuumetta kun pojalla yhden kerran...
Mä ostelen koko ajan uusia mittareita, kun en usko et näyttää oikein :D

Tässä on tosin se positiivista että kuume laskee lääkkeillä... Viime syksynä kun meillä kiersi tauti jossa nousi korkealle kuume eikä laskenut millään.

Toi yskä ehkä eniten huolestuttaa.. En tosin sitten tiedä että onko noi antibiootit mitkä korviin saivat, sellasia että tehoavat myös jos on keuhkoputkissa jotain... No, varmaan tietävät tuolla tk:Ssa..

Yhteistyössä