HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
" Torstaina soi torvisoitto, kaupungista kaupunkiin...." :D
Taas laulelen täällä.. toivottavasti kukaan ei herää siihen ;)

Mahtavaa, jo torstai. Kohta työviikko takana.
Huomenna meidän tytsi täyttääkin maagiset 7 - vuotta. :heart::heart:

Argh! Hirveä kappale ja nyt se soi mun päässäni!!!!!

:D

Lapset kiukutelleet koko yön vuorotellen milloin mistäkin, koiranpentu on pissatettu MUN toimesta useaan kertaan kun mies joka sitä suurin elkein jäi yöksi 'vahtimaan' ei herää kun se pyytää ulos.....

Tulis pian jo 'oikea aamu'
f020.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23576851:
Argh! Hirveä kappale ja nyt se soi mun päässäni!!!!!

:D

Lapset kiukutelleet koko yön vuorotellen milloin mistäkin, koiranpentu on pissatettu MUN toimesta useaan kertaan kun mies joka sitä suurin elkein jäi yöksi 'vahtimaan' ei herää kun se pyytää ulos.....

Tulis pian jo 'oikea aamu'
f020.gif

Oh mikä aamu sulla . :( Keitäs kahvii, auttaisko se . :)

Huomenta Keski-Suomesta.
Taivaanrannassa näkyy selvä raja pilvilautan ja kirkkaan alueen välissä. Täältä korkealta kun katselen niin näyttää hienolta.
Tänä aamuna kaivan varastosta fillarin esiin ja ajelen 'työ'matkani tästä lähtien pyörällä. :)

[QUOTE="vieras";23576864]Huomenta Keski-Suomesta.
Taivaanrannassa näkyy selvä raja pilvilautan ja kirkkaan alueen välissä. Täältä korkealta kun katselen niin näyttää hienolta.
Tänä aamuna kaivan varastosta fillarin esiin ja ajelen 'työ'matkani tästä lähtien pyörällä. :)[/QUOTE]
Meillä on nyt nää aamut olleet varsin sumuisia - oon polkenu työmatkaa yhteen suuntaan eli kotia päin! Kunhan tuosta vielä ilma lämpee niin sitte mäkin reipastelen kumpaakin suuntaan :)

Huomenia!

Ja onnittelut maraboun tytölle, meillä kans synttärit tuossa parin viikon päästä..6v. tulee täyteen :)

Aamuäreelle :hug:

Mie oon aivastellu ja niistäny tänä aamuna varmaan sata kertaa.
Miun pitäis hommata kans pyörä, vaikka pelottaa kyl ajatuskin sillä ajamisesta kaupunkialueella. Maalta ku oon kotosin (tai no siellä suurimman osan elämääni asunu) niin on se liikenne ihan eri kaupungissa, meinaan kävellenkin jäädä välillä alle.

Seuraavaksi koitan nyt saada muun perheen hereille ja juoda nuo kahvit loppuun, ettei taas käy niinkuin yleensä= jää ne jämät jotka jäähtyy kupin pohjalle :)

Oikein mukavaa päivää kaikille!

Yhteistyössä