HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Vuoden viimonen Huomen- toivotus :D

Juurikin sain kahvin kupposeen ja tulen takkaan.
Pitkästä aikaa täällä etelässä pakkasaamu. -2 jopa :)

Leffaan päivällä , ilta perheen kesken kotosalla. Ihana kun ei ole kummosia suunnitelmia näin vuoden lopuksi . Saa olla vaan :)

Huomenta! Itse heräsin puoli neljä mahakipuun, joka onneksi alkaa pikkuhiljaa laantua. Jos koittaisi vielä nukkua, 5 tuntia unta on aika vähän kun tänäänkin pitäisi jaksaa valvoa puoliyöhön.

[QUOTE="vieras";25335077]Huomenta! Itse heräsin puoli neljä mahakipuun, joka onneksi alkaa pikkuhiljaa laantua. Jos koittaisi vielä nukkua, 5 tuntia unta on aika vähän kun tänäänkin pitäisi jaksaa valvoa puoliyöhön.[/QUOTE] mahakipu on kyllä ilkeä. Jos maha voi huonosti , kaikki on huonosti . :(

Huomenta vain :) Jos omistaisin moottorisahan, olisin 80 cm lyhyempi. Mutta joo, tällaista elämä on ja tälläista se myös tulee olemaan. Nukun sitten kun taas pystyn :) Mummuvainaa aina sanoi, että haudassa on aikaa levätä.

Jätsikone jyllää keittiössä. Jonkun ajan päästä pitää alkaa imuroimaan ja siivoamaan. Illalla tulee mun tyttäreni puolisoineen, vanhempani sekä siskoni meille uutta vuotta vastaanottamaan.

Huomenta!

Mua ramasee. Mies ei oo kotona, niin en meinannut saada illalla unta... No onneks hää tulee päivällä kotiin ja vietetään uusvuosi perheen kanssa. Ehkäpä mennään torille ihastelemaan ilotulitusta =)

Huomenta!

Miun pitäs tänään jaksaa lasten kanssa kävellä kattomaan ilotulituksia, pitää tosin ensin tarkistaa onko niitä ees tänä vuonna jo aiemmin ku sillon puoliltaöin. Mies on töissä.
Heräilin pitkin yötä, kävin täälläkin valittaa mut sain onneks hetkeks vielä unta.

Huomenta!

Antibiootit on purru ja kurkkukin alkaa olee siedettävä, kuumeestakaan ei oo tietoa ollu enää eilisaamun jälkeen :) Lähetään varmaan käymään alennusmyynneillä, ku se myrsky hajotti mein telkkarin, niin uutta sit ostelemaan, tai ainakin kattelemaan, nii ja jos itelle löytäs toppavaatteita :)
Tääl on sellanen pirtsakka -3 astetta ja maassa lunta sellanen vajaa sentti, mut jotain edes :) Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Ensi vuonna taas palaillaan, jos en aiemmin eksy ;)

Hyvää Huomenta!
Vuosi mennä jollotti ja kohti uusia haasteita ;)

Täällä -7 ja lumi maassa, kivaa kun ei vesisadetta ja tuulta.
Ehkä tänään toipilaitten kanssa uskaltaa jo vähän ulkoilemaan...

Huomenta... Ukko pitää synttärijuhlansa tänään, lapset pitää viiä ryyppäämisen tieltä mummulle. Tekis mieli itekin jäähä sinne. Hitto kun ärsyttää, ukko on lojunu pari viikkoa kotona eikä voi aamulla poikien kanssa nousta. Tänään ihan selvästi pyysin niin "en mä jaksa vielä nousta" vitun turhake!!!!
Että näihin tunnelmiin :D hyvää uutta vuotta vain.

Sairasta te ootte aikasin aamulla näin hyväntuulisia...

Hmph. Itse nousin pojan kanssa "jo" ennen 8,mutta väsyttää aivan tautisesti.. Ns rytmi hukassa pojalla. Pitäis varmaan yrittää päästä kokonaan eroon niistä päikkäreistä,jos vaikka sit väsähtäis illalla ennen puoltayötä..

Kauanko teiän lapsilla on kestäny "siirtymävaihe"? Siis se aika kun lapsi ei itsekään tiedä tarviiko päikkäreitä vai ei ja joskus nukkuu,mut ei joka päivä..

Yhteistyössä