HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Kirpeää pakkasta pitelee ... -22.
Kyllä aukee silmät viimeistään työmatkalla kävellessä :D:D

Nyt maistuu vahva , kuuma kahvi :p

Mahtavaa, että jo torstai . Ja taas toivoa täynnä :D

Huomenta vaan! Pakkasesta en osaa sanoa kun en sairaalan punkasta pääse katsomaan, liekkö ikkunalla mittariakaan. Ilmatieteenlaitoksen mukaan n.-22 astetta. Lomaa on kyllä tiedossa vaikka hiihtämään ei pääsekään! :xmas:

Huomenta..

Ihanat pakkaskelit!!Anteeksi vain niille,jotka ei pakkasista piittaa.. -26,4
Mä tykkään tälläsistä napakoista pakkasista..Vaatetta vaan päälle ja menoksi,kuljen työssä välimatkat ja työmatkat jalan - päivän mittaan astuttuja kilometrejä saattaa olla jopa 15.

Illalla sitten poikien kanssa vaateostoksille..pienellä kiristyskikalla koitan saada ne käyttäytymään kunnolla,kun eivät juurikaan tykkää vaatekaupassa käymisestä ja hankailevat sitten vastaan kokeiluja ja vertailuja...ehkä hengissä selvitään..

Kirpsakkaa huomenta!

Meillä ulkomittarissa -26°. Täällä sisällä on tosin melkein kuuma - tuo meidän leivinuuni lämmittää vähän liiankin hyvin :saint:

Mut niin lässy mää olen, että mies saa heittää mut koululle. En jaksa alkaa pukea silleen, että tarkenisin bussipysäkillä... Tänään aion rutistaa lopputyön siihen malliin, että voi mennä hakemaan ohjaajalta kansituslupaa =)

Raikasta Huomenta!
Soitinpa eskariin, että poika ei tule tänään. Auto ei inahda ja en rattaissa ala lykkimään tuota 1,5vuotiasta -28 asteessa, koska ei ole pakko.
Vietetään leipomispäivä =)

Huomenta!

Mie saan (on pakko) kävellä tänäänkin kuulema töihin, kylmää jo ajatuskin..vaikka toppavaatteet on eikä muuten oo kylmänyt aiemminkaan kuin naamaa ja vähän käsiä.
Mut hitsi kun asennoiduin jo niin että olisin saanu kyydin...onneks vasta yhdeltä tarvii olla siellä. :)

Mukavaa päivää itse kullekkin, toivon etten ois kipeeks tulossa taas..kurkku tuntuu oudolta ja nenä vuotaa : /

Huomenta! :)
(vaikka onhan tässä jo hereillä oltu)

Kirpakka ilima se on täälläkin..
Sen takia passuutan kaveri akäyttämään mua kaupaas,jotta saan voileipäkakkua varten aineet ym.

Illalla Hernaria ja laskiaispullia pika ulkoilun jälkeen..

Nää kylmät päivät voi kuluttaa kätevästi siivoten ja leipoen.

Yhteistyössä