huomio!kiire apua!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sleidi

Vieras
Pitäisi saada välittömästi yhteys sinne mutta kun ei saa.....:(

Kun soitan ruotsalaiseen liittymään(en ole opiskellut ruotsia)niin mitähän mahtaa olla ruotsiksi numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä ja valitsemanne numero ei ole käytössä?!?!?!?!
 
se mitä kuuluu sieltä niin on suurinpiirtein näin(huom,en siis tiedä miten kirjoitetaan)numret till slåget....(tässä jotain mistä ei selvää) ja sitten loppuu till felled?!?!?jos tuosta nyt jotain selvää sais:D hermot vaan suotta menee tässä...täytyy varmaan lähteä ruotsin kurssille
 

Yhteistyössä