Huono omatunto töissä olosta =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omatunnon ääni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omatunnon ääni

Vieras
Vaikka en tee kun ihan muutamaa tuntia viikossa,eikä lapset edes ole missään hoidossa vaan kotona isänsä kanssa,silti on huono omatunto töihin menosta.Ai miksikö?No siksi,kun harmittaa lasten puolesta,kun isänsä ei viitsi viedä ulkoilemaan ems,vaan 90% aina kun tulen kotiin on lastenohjelmat pyörimässä.Olen kyllä koittanut sanoa,mutta ei vaikutusta.Jos esim.olen aamupäivällä menossa töihin ja tulen päivällisaikaan,niin lapset pääsee ekan kerran ulos vasta illalla.Ja sitten ns.hypitään jo seinille,eikä uni meinaa yöllä kunnolla maistua,vaan heräilevät jne.En tiedä,katsovatko koko päivän lastenohjelmia.Luulin,että olis hyvä ratkaisu tehdä vaan sen verran töitä,ettei hoitoon tarvi viedä,mutta nyt kyllä alan tulla toisiin ajatuksiin.Tänään onneksi päästään ulkoilemaan kolmesti,kun olen kotona.Lähdetään,kunhan saavat aamupalat syötyä ja saadaan aamupesut tehtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Laita miehelles päivähoito-ohjeet, joihin kuuluu ulkoilua. Niitä olis sitte pakko noudatta. Kai se mieskin tajuaa, ettei sisällä voi aina nysvätä.

No ei kait kehtaa tuommoista aikuiselle ihmiselle alkaa tekemään.Siis tuommoisia sääntöjä. Ajattelin,että ehkä hän itsekin huomaa,että päivä sisällä on aika pitkä aika olla lapsille ja villiintyvät,mutta ilmeisesti siinä vaiheessa kun itse viimeistään lähtisin ulos purkamaan energiaa,niin hää laittaa videot pyörimään.Kyllähän ne siinä viihtyy =/.

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Ole joskus poissa nukutusajan yli. Luulis hoksaavan että jotain meni pieleen.

Eipä meillä ikinä sen nukahtamisen kanssa ole ollut ongelmia,nukahtavat kyllä,mutta nukkuvat levottomasti ja heräävät aikaisin.

Yhteistyössä