hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruokapäiväkirjaa olen pitänyt ja se on kyllä ollut hyvä, muuten ei varmaan onnistuisi.

joka aamu alkaa hyvin: puuroa, 2 pistettä....

Tänään olen kyllä pisteissä pysynyt ja aion pysyä iltaan saakka. Just tossa 4 porkkanaa popsin välipalaksi. Jädelläkin olen herkutellut pariinkin otteeseen, mutta pienin pistein! Mitäs muut pisteilijät on huomiseksi suunnitelleet? Siis ruuaksi? Mulla ei vielä ideoita.

Jospa tämä taas tästä. Nyt alkaa kuukautisetkin olla jo loppusuoralla ja olo huomattavasti vireämpi, jaksaa taas innostua. Ja pienellä kävelylenkilläkin kävin vaunujen kanssa. Tuo vedenjuonti on kyllä nyt vähän unohtunut, mutta täytyypä ottaa se mukaan taas. Tää mun laihduttaminen on aina tällaista jaksottaista, toisinaan on ihan innoissaan ja suunnittelee mitä söis mahd. vähin pistein ja vettä menee ja lenkillä käy. Mut sit taas joku päivä ei huvita yhtään...

Liikuntaa mun on lisättävä, pelkällä vihannesruualla en pysty olee, sen oon huomannu monta kertaa. Ihan tavallinen kotiruoka on niiiin hyvää

Mutta nyt kilot lähtee ainakin sinne 65 saakka vaikka nälkälakolla. Tai oikeestaan kiloilla ei niin ole väliä, olisi mukava mahtua kokoon 38 tai M. Tällä hetkellä menee 44, 42 tai 40. :)

Mulla jäi tiistaina tulokset merkkaamatta kun lähdettiin mökille. Kävin vaa´alla ja tais olla -300g. En laittanu ylös niin muista ihan tarkkaan. Mut miinusta oli 200g-300g. Ens tiistaina täytyy sit merkkailla tarkemmat tulokset =)

Heips, mä vaihtelin vähän nikkiä. Oon siis ex-thebigmama. Alkoi vanha nikki tökkiä kun en mä enää niin kauhean big ole edes.. :)

Huomenna olis sitten aika taas mittailujen ja punnitusten! Tarttis olla varmaan hiukan aktiivisempana tässä pinossa kun tuntuu, ettei muista koskaan käydä kuulumisia laittamassa.

Huomiseen, viimeiset puristukset nyt vielä kaikilta niin vaaka näyttää iloisia lukemia huomenna!!

No niin, taas on uudet mittailut tehty ja nyt hiukan jo valoisammalta näyttää kuin viime viikolla!

Lähtö 26.6.06
Paino 69 kg
Vyötärö 77 cm
Lantio 100 cm

4.7.06
Paino 65,4 kg eli -3,6kg!!!!! :) :p
Vyötärö 72 cm
Lantio 98 cm

11.7.06
Paino 65,2 kg, eli vain 200g pudotusta viime viikkoon :headwall:
Vyötärö 71,5 cm
Lantio98 cm

Tänään 18.7.06
Paino 64,6
Vyötärö 70 cm
Lantio 97 cm

No niin, eli pudotusta viime viikkoiseen -600g ja kokonaispudotus -4,4kg. Pisteitä olen laskenut suht tarkasti, viikonloppuna tuli kyllä aika repsahduksia.. Ihan hyvä fiilis nyt kuitenkin, vaikka ei nyt mitenkään huikeasti ole lähtenyt, suunta on kuitenkin alaspäin ja hitaasti mutta varmasti mennään kohti tavoitepainoa. Puolivälissä ollaan jo!

Miltäs muilla näyttääpi?

4.7.
paino 62,8kg
lantio 96,5cm
vyötärö 74
(navan kohdalta 82cm)

tänään
paino 62,4kg
lantio 95cm (tähän muutokseen tosi tyytyväinen :D )
vyötärö 72cm (navan kohdalta 82cm) Toi hemmetin pömppis ei muutu mikskään \|O
No täytyy kyllä myöntää et pisteissä en oo pysyny :ashamed:
Hävettää tää itsekurin puute... Muuten kyllä pisteet riittää, mut sit namia napostelen ja menee yli :ashamed:
Onneks on liikuntaan tullu taas hyvä tsemppi. Joka päivä tehny edes vähän jotain jos ei oo kunnon lenkille päässy. Paitsi eilen oli vapaa päivä lenkkeilystä. Illalla kyllä viel 21 aikaan mietin et lähtiskö, mut aattelin et yks lepopäivä tekee ihan hyvää.

Niin eli mulla 2 viikon aikana pudotusta säälittävät 400g, mut jotain kiinteytystä on sentään tapahtunu, ainaki mittanauhan mukaan =)
Tästä jatketaan!!! Vielä se -2,4kg ni sit oisin tavotepainossa!
Tsemppiä meille kaikille :hug:

Oujee, -300grammaa!!! :D Mä olen niiiin iloinen! B) Pienihän tuo pudotus on mutta kolme kertaa enemmän kuin mitä viime viikolla! :whistle:

Aloituspaino oli siis 75kg ja nyt puntari näyttää 74,6kg! Kahden viikon tulokseksi huono mutta miinusta kuitenkin! :D

Jospa tämän viikon pysyis ruodussa eikä oikeasti herkuttelis ollenkaan niin vois ihan oikeasti saada hieman nopeampaan näkyviäkin tuloksia! :wave:

Mittanauha mokoma vaan on kateissa niin ei pysty mittaamaan mutta huomaahan sen sit jos ja KUN vaatteet alkaa olemaan löysiä.. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 08:59 hannele kirjoitti:
Niin eli mulla 2 viikon aikana pudotusta säälittävät 400g, mut jotain kiinteytystä on sentään tapahtunu, ainaki mittanauhan mukaan =)

Täällä toinen "säälittävä"! :wave: :ashamed: Ens viikolla yllätetään kaikki?! :D

Nolona ilmoittelen viimeviikon heikosta itsekurista :ashamed: Alkuviikko meni kyllä loistavasti pysyin pisteissä ja jopa muutan pisteen alle,mutta kolmena päivänä overiks \|O joka nyt näkyy puntarilla, paino siis nyt 89,1 :headwall: mutta periksi en anna. Tällä viikolla aion pisteissä pysyä sekä tehä vatsalihaksia :whistle:
Tsemppiä muille

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 09:55 pinguli kirjoitti:
\

Täällä toinen "säälittävä"! :wave: :ashamed: Ens viikolla yllätetään kaikki?! :D

Jepulis! nyt tsemppi päälle ja ens viikolla sellaset tulokset et oksat pois :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 10:17 hannele kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 09:55 pinguli kirjoitti:
\

Jepulis! nyt tsemppi päälle ja ens viikolla sellaset tulokset et oksat pois :laugh:

Ainiin... Me lähetään lauantaina tai sunnuntaina viikoks mökille lomaileen. Siellä ei oo vaakaa enkä taida viittiä raahata mukaan ku tavaraa on muutenki sit niin paljo mukana, mut voisin sit jo lauantai tai sunnuntai aamuna tulla ilmotteleen miten on tää viikko menny :D

täällä kans piene pieni viikkopudotus, -200g :ashamed:

Kahteen viikkoon yht. puoli kiloa.

Mulla on kans se ongelma, että pisteet riittää vallan mainiosti ruokailuun, mutta se karkki... Ja otsekuri on todella olematon, toisin sanoen sitä ei ole ollenkaan

Meillä kans oli mitta kadonnut, mutta tuskimpa merkittäviä tuloksia!

Taidan liittyä teidän tällä viikolla tsemppaajien joukkoon, jos viikonpäästä lukemat olis vähän paremmat :D

Mutta suunta kuitenkin alaspäin, se on pääasia!

Tavoittelin kyllä 0,5-1kg pudotusta viikossa, mutta siihen ehkä auttaisi tuo namien pois jättäminen.

Tänään hain kirjastosta pari painonvartijoiden keittokirjaa, jos niistä jotain apuja olisi!

Kyllä mää taidan sanoutua irti tästä laihduttamisesta siihen asti, että saan miehen töihin :ashamed: Éi kestä mulla kantti, ku muut syö mitä sattuu ja mihin aikaan sattuu :headwall: No onneksi mies ei oo lomalla, ku tän ja ensi viikon sitten yritetään toivottavasti paremmin tuloksin =)

Nooh... Kuinkas muilla sujuu?
Mulla on itsekuria löytyny nyt pikkusen enempi....
Ehkä se auttaa et tuli täällä luvattua ens viikoks kunnon tuloksia :whistle:
Namia oon kyl pikkusen napostellu, mut nyt vaan muutaman päivässä enkä "säkki"tolkulla.
Ehkä se makeenhimoki alkaa pikkuhiljaa hellittää, ku en oo enään niin kiukkunen vaikka en syö pussillista karkkia tai puolta levyä suklaata päivässä =)
Toivotaan et sama meno jatkuu :D

Mulla myös tää viikko menny ihan hyvin, mutta viikonloppu on tulossa, se on aina paha paikka...

Ukko lähti saunailtaan poikien kanssa ja itse olen säästellyt pisteitä illaksi pop corneille.. Niist painonvartijoiden poppareista ei mee ihan älyttömiä pisteita. Ja ajattelin lasin viiniäkin nautti, jahka saan pienokaisen petiin!

Sunnuntaina ollaan menossa rotinoille, siellä tulee kuitenkin herkuteltua, kun itsekuri on aika heikko :kieh:

Mutta yritetään vielä pinnistellä loppuviikko, kyllä se sitten antaa lisämotivaatiota, kun tulosta syntyy!

tulin ilmotteleen vähän väliaika tietoja ku lähdetään huomenna sinne mökille ni en tiedä pääsenkö sit yli viikkoon koneella käymään.
Jeps eli tää viikko menny vähän turhanki hyvin! heti epäilyttää... :whistle:
Mut oon kyl syöny terveellisesti ja herkutellu vähemmän ku yleensä. Ja LIIKKUNU!!
Eli tiistaiaamusta paino pudonnu 1,1kg!!!!
Älytön lukema neljälle päivälle, mut niin se vaaka vaan näytti. Kävin varmaan 5-6 kertaa siinä seisomassa :laugh:
Lantion mitat samat, mut vyötäröltä lähteny 1cm ja navan kohdalta 2cm.
Jee! Jos se pömppis siitä häipyis :D
Nyt kun ei vaan ihan täysin retkahtais siellä mökillä :x
Kyllä tsemppaa jatkamaan :D
Ja hurjasti tsemiä kaikille!!!!!!! :hug:

Viikko takana, puntarilukema tänään 88.1kg Pudotusta siis viimeviikkoisesta -1,0kg en tiedä, ollakko tyytyväinen vai ei,(täytyy olla tyytyväinen parempi ku viime viikko!) Menkatki alkoi.... No, positiivista on ainakin se että olen tehnyt niitä vatsalihaksia ja käynyt lenkillä joka-ikinen-päivä viimeviikolla. Pitkä on matka edessä ->matka jatkuu

Tsemppiä myös muille laihduttajille-ei muuta ku kunnon skarppi päälle =)

Lähtö 26.6.06
Paino 69 kg
Vyötärö 77 cm
Lantio 100 cm

4.7.06
Paino 65,4 kg eli -3,6kg!!!!! :) :p
Vyötärö 72 cm
Lantio 98 cm

11.7.06
Paino 65,2 kg, eli vain 200g pudotusta viime viikkoon :headwall:
Vyötärö 71,5 cm
Lantio98 cm

18.7.06
Paino 64,6
Vyötärö 70 cm
Lantio 97 cm

tänään 25.7.06
Paino 64,0
Vyötärö 70
Lantio 97

No niin, 600g taas viikon aikana lähtenyt, mihin olen äärimmäisen tyytyväinen, sillä lauantaina oltiin äitini häissä ja siellä tuli kyllä syötyä (ja juotuakin :ashamed: ) oikein olan takaa... Viime viikon torstaina paino näytti jo 63 kg:a, mutta hiukkasen nuo juhlinnat laittoi takapakkia. Eipä mittään, hitaasti mutta varmasti mennään etteenpäin!

Hienosti hannelella ja nasunasulla on lähtenyt painoa! Ja hei, älkäähän nyt kaikki luovuttako!!! Tsemppejä!

Heippa :wave:
Täällä mökillä ollaan joten tuloksia en pysty ilmottelemaan, kun en raahannut sitä vaakaa mukaan..
Tulin katsomaan kuinka muilla on menny ja HYVIN on menny!! Onnittelut vaan kaikille! Kyllä me yhes onnistutaan kaikki pääseen sinne tavotepainoon. Mulla varmaan tulee jonku verran tän mökkiviikon aikana takasin ku päätin etten täällä rupee kauheesti stressaamaan tosta painosta ja syömisistä :ashamed:
Liikkua yritän kyllä täälläki. Eilen tuliki käytyä 7,5km lenkki koiran kanssa!
Ens tiistaina sitten taas katotaan mitä on tapahtunu! Päivänjatkoja kaikille :D

Heippa!

Mulla paino tippunut viikkoon 100g, eli nyt tasan 70kg. :ashamed:

Välillä oli jo viimeviikolla 69,5kg:ssä, mutta viikonloppu pilasi taas kaiken!
Miehellä oli pe saunailta ja sitten se lauantaina jotenkin heijastu muhunkin ja syötiin porukalla pizzaa, karkkia ja sipsejä :whistle:

Ainut positiivin asia oli, etten syönyt kuin 1/2 pizzaa, mutta laiha lohtu...
Sitten vielä sunnuntaina käytiin viemässä rotinoita ja maanantaina meillä kävi rotinantuojat herkkuja tuomassa miun kiusaksi. Arvatkaa vaan söinkö :whistle:

Mutta taas on viikko uusi, ensi tiistaina tämän tädin paino on alle 70kg, vaikkakin taas vain se 100g alle =)

Lenkkiä täytyy lisätä, vaikka ilmat taas lämpenivätkin. Tänään kyllä pari tuntia mätin puita liiteriin, siinä oli ihan riittävästi tälle päivälle liikuntaa!

Tsemppiä kaikille tässä pinossa olijoille! Mää täällä yritän motivoida ihteäni maanantaita varten. Silloin on taas pakko ruveta seuraan syömistä. Ilmoittelen sitten tiistaina miten tuon painon kanssa mennään. On tullut koko kuu herkuteltua ja muutenki syötyä mitä sattuu :ashamed:

Mökkiterveisiä :wave:
Mä oon täällä lomalla repsahtanu ihan täysin!!!!!!!
Miten ihminen edes voi syödä sellasia määriä mitä oon tän viikon aikana itteeni ahtanu!??? :headwall:
En varmaan uskalla tiistaina mennä vaakaan... Et jos en oo tuloksia ilmottelemassa ni oon häpeästä vajonnu maan alle :ashamed:

Yhteistyössä