Hyväksytkö puolison väkivaltaisuuden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henbe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henbe

Vieras
Hyväksytkö puolison väkivallan tilanteessa, jossa sinua jollakin tavoin uhataan ja tämä pahoinpitelee toisen todella pahaan kuntoon "puolustaessaan" sinua?

Helposti tuo oma suuttuu ja silloin on yleensä oksat pois. Napsahtamiseen riittää jo se, että joku tulee ehdottelemaan minulle jotakin tai haukkumaan minua.

Ei vaan jaksaisi kun ei voi mihinkään mennä, kun saa pelätä että taas alkaa se mäiskintä.

Jos oma tai läheisen terveys tai henki on vaarassa, silloin voi puolustautua. Muuten ei missään nimessä. Sinuna pelkäisin, milloin se "napsahdus" kohdistuu itseeni.

en hyväksy väkivaltaa ja miks pitäis? ei oli käyttäjä mies tai nainen. joskus palstalla on ollu juttua, että naisella on oikeus lyödä, mutta miehellä ei ole kuulema oikeus antaa takaisin. toki eihän se takaisin antaminen mitään auta, siitähän tulee vaan kunnon nyrkkitappelu. väkivalta ei ole hyväksyttyä. ja oikeen oksettaa lukee, kun mammat uhoo, jos esim. jonkun lasta on koulukiusattu, että jos olis mun lapsi kyseessä, niin menisin ja huitaisisin tai pieksäisin sen kiusaajan. väkivalta synnyttää aina vaan lisää väkivaltaa

Yhteistyössä