Hyvän ystävän mies haluaa minua!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmärrettävästi harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmärrettävästi harmaa

Vieras
Asia vaivaa pahasti. Ystäväni mies on selvinpäin erittäin mukava ja asiallinen. Humalassa hän taas juttelee minulle, kuinka hän haluaisi minua ja flirttailee muutenkin paljon.
Pariskunta sopii yhteen täydellisesti. Molemmat ovat tosi ihania ihmisiä ja tulevat toimeen erittäin hyvin.
En ole kertonut ystävälleni mitään miehen käytöksestä, olen sen aina laittanut humalatilan syyksi.
Mitähän pitäisi asialle tehdä? Kertoisinko ystävälleni? Vai annanko asian olla ja välttelen vaan olemasta samassa paikassa miehen kanssa, tämän ollessa humalassa?
Mies ei siis ole ikinä tosissaan mitään yrittänyt! Puheetkin vaan itseäni jotenkin ahdistaa.

Olen antanut olla, kerran sanoin selvinpäin jälkeenpäin ko miehelle että halua ihan rauhassa vaan, mut ei onnistu joten mun puolesta voit lopettaa jankkauksen. Toimi. Ei siis ainakaan enää vihjaile mitään, en tiedä mitä sit miettii itekseen.

ystäväni rakkaimman ystävän uusi aviomies kähmi häntä kaksi kertaa pienessä sievässä. ystäväni otti asian puheeksi ja hänen rakkain ystävänsä (olivat kuin paita ja peppu 40 vuotta) ei uskonut vaan katkaisi ystävyyden. Hän luotti enemmän uuden miehensä kertomukseen kuin läheisen ystävänsä kertomukseen (joka oli selvinpäin).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi kertoa? Menee ystävälle luottamus mieheen ja teillä ystävyytenne. SIis jos jää vain kännisen ouhetasolle, vältelkää.

No musta tuossa vaiheessa pitäiski mennä luottamus! Toihan on silkkaa valhetta jos se nainen ei tiedä että mies huseeraa ajatustasolla toisia naisia ja lääppii vielä kaupanpäälle!
Ja Ystävyys menee jos tuosta ei kerro ja tää nainen saa tietää jostain muualta! Silloin se menee ja varmasti.Mutta jos on rehellinen ja kertoo heti mitä on tapahtunut niin luulen että ystävä kiittäää vielä!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
se mitä ystäväsi ei tiedä niin ei myöskään satuta häntä.

Tätä minäkin vähän ajattelin. Koska kaikki tosiaankin on jäänyt vaan puheen tasolle, mitään hän ei ole koskaan yrittänyt.
Itse epäilen sen olevan vain jonkunlaista haaveilua, mitä moni ihminen muutenkin tekee. Hän vaan sen humalassa vahingossa(?) päästää suustaan ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja harkittava tarkkaan:
ystäväni rakkaimman ystävän uusi aviomies kähmi häntä kaksi kertaa pienessä sievässä. ystäväni otti asian puheeksi ja hänen rakkain ystävänsä (olivat kuin paita ja peppu 40 vuotta) ei uskonut vaan katkaisi ystävyyden. Hän luotti enemmän uuden miehensä kertomukseen kuin läheisen ystävänsä kertomukseen (joka oli selvinpäin).

Ei sitten niin tärkeä ystävyys ollutkaan, kun ei totuutta kestänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Mä haluan nähdä pariskunnan joka sopii yhteen täydellisesti!

Nuo ovat täydellinen pariskunta. Tai olisi, jos minä en olisi olemassa :( Heidän kanssaan, kun viettää aikaa huomaa sen yhteensopivuuden.

Ei oo todellista! Onneksi jonkun muun naisen olemassaolo ei häiritse mun parisuhteen laatua...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Mä haluan nähdä pariskunnan joka sopii yhteen täydellisesti!

Nuo ovat täydellinen pariskunta. Tai olisi, jos minä en olisi olemassa :( Heidän kanssaan, kun viettää aikaa huomaa sen yhteensopivuuden.

Eli eivät ole täydellinen pariskunta! Mieshän ajattelee ihan jotakin muuta! Kysy suoraan mitä se mies tarkoittaa ja kerro ettei se ole kivaa...ellet sitten kuitenkin nauti huomiosta :)

En kertois.

Mulla on ollut juuri samanlainen tilanne, kun kerroin parhaalle ystävälleni hänen miehensä käytöksestä, väänsi ystäväni sen niin päin että _minä_ olisin ollut kiinnostunut hänen ukostaan, vaikka ikinä en minkäänlaista merkkiä näyttänyt ja hänen ukko roikkui minussa kiinni. Meni välit sitten ystävään jonka kanssa oltiin kavereita lähes 10vuotta :(

Oli mies niin hyvin saanut selitettyä että minä olin se kiinnostunut, vaikka näytin viestit mitä hänen miehensä oli mulle laittanut (rakastan sua, jättää perheensä mun takia jne).

hän ei siis flirttaile vaimonsa nähden???Laita mies joskus vähän noloon tilanteeseen kun ystäväsikin on paikalla( niinkuin leikin varjolla tuot julki miehen höpötykset; heität jotain vihjaavaa ja naurat sitten ystäväsi kanssa päälle) Mies kyllä ymmärtää mitä meinaat ja lopettaa ja naisystäväsi kanssa pysyy hyvät välit.. Mun mielestä kyllä mies jotenkin halventaa sua tai sanot miehelle suoraan että mitä se oikein kuvittelee...

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
hän ei siis flirttaile vaimonsa nähden???Laita mies joskus vähän noloon tilanteeseen kun ystäväsikin on paikalla( niinkuin leikin varjolla tuot julki miehen höpötykset; heität jotain vihjaavaa ja naurat sitten ystäväsi kanssa päälle) Mies kyllä ymmärtää mitä meinaat ja lopettaa ja naisystäväsi kanssa pysyy hyvät välit.. Mun mielestä kyllä mies jotenkin halventaa sua tai sanot miehelle suoraan että mitä se oikein kuvittelee...

( niinkuin leikin varjolla tuot julki miehen höpötykset; heität jotain vihjaavaa ja naurat sitten ystäväsi kanssa päälle) ja / tai oman miehesi

Mä ehdotin kerran kännissä mieheni kaverille et pussaillaanko. Meillä meni ja menee miehen kanssa tosi hyvin, en ole koskaan tuntenut erityisesti vetoa ko kaveria kohtaan, siis en ymmärrä miksi menin niin sanomaan. Onneksi hän ei kertonut miehelleni, koska siitä olisi tullut kaamee soppa. Eli mä en kertoisi, kun toi voi olla mitä tahansa kännisekoilua. Sä tunnet itsesi immarrelluksi, mutta älä anna sen hämätä. Ei se ukko välttämättä mitään tarkoita. Turhaan menisit sotkemaan monen ihmisen välit.

Vastauksia näyttää tulevan laidasta laitaan.

Olemme tunteneet ystäväni kanssa 21 vuotta, joten en haluaisi menettää tätä ystävyyssuhdetta.
Pakko myöntää, että kyllähän se jollakin omituisella tavalla hiukan imartelee, kun joku mies kertoo kehuu ja flirttailee. Kuitenkin olen jo 10:ttä vuotta oman mieheni kanssa onnellisesti yhdessä.
Kuten joku sanoikin, ei se mies välttämättä mitään tarkoita. Kunhan humalassa lässyttää.

Ja eiköhän aika moni parisuhteessakin elävä koe ihastumisia ja fantasioita muista, kuin niistä omista puolisoistaan? Yleensä niitä ei vaan kerrota julkisuuteen.

Yhteistyössä